AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:00 #1 Del Skrevet torsdag kl 09:00 Jeg satte opp to musefeller i kjelleren igår, og da jeg skulle sjekke idag var det gått mus i begge fellene. Men når jeg så nærmere, readers be warned, så var de nærmest tømt for innhold og var bare skinnet og noe innvoller igjen 🤢🤢😱 de var helt vrengt nesten... det er det kvalmeste jeg har opplevd, og har aldri vært borti noe lignende før!! Og jeg har tømt en del musefeller opp igjennom årene.. Er det rett og slett andre mus som har spist på de døde musa?? Det er jo inni en kjeller, så fugler/rev/katt er utelukka🙈 Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: ba909...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet torsdag kl 09:03 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:03 Annen mus og roter 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet torsdag kl 09:07 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:07 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg satte opp to musefeller i kjelleren igår, og da jeg skulle sjekke idag var det gått mus i begge fellene. Men når jeg så nærmere, readers be warned, så var de nærmest tømt for innhold og var bare skinnet og noe innvoller igjen 🤢🤢😱 de var helt vrengt nesten... det er det kvalmeste jeg har opplevd, og har aldri vært borti noe lignende før!! Og jeg har tømt en del musefeller opp igjennom årene.. Er det rett og slett andre mus som har spist på de døde musa?? Det er jo inni en kjeller, så fugler/rev/katt er utelukka🙈 Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: ba909...dca Andre mus garantert. Du bør ta deg en runde rundt huset og få tettet de verste musemotorveiene inn i huset ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet torsdag kl 09:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 09:07 Dyr spiser det som er tilgjengelig, kjøtt er kjøtt..🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:27 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:27 Takk for svar! Æsj... dette er heldigvis i et eget rom i kjelleren, som har en litt utett luke. Resten av kjelleren har ikke pleid å ha mus.. men tror jeg skal sette opp feller der også i tilfelle. Og skal kjøpe meg en felle som andre mus ikke får kommet hen på i etterkant! Hvis det fins.. Anonymkode: ba909...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:18 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:18 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg satte opp to musefeller i kjelleren igår, og da jeg skulle sjekke idag var det gått mus i begge fellene. Men når jeg så nærmere, readers be warned, så var de nærmest tømt for innhold og var bare skinnet og noe innvoller igjen 🤢🤢😱 de var helt vrengt nesten... det er det kvalmeste jeg har opplevd, og har aldri vært borti noe lignende før!! Og jeg har tømt en del musefeller opp igjennom årene.. Er det rett og slett andre mus som har spist på de døde musa?? Det er jo inni en kjeller, så fugler/rev/katt er utelukka🙈 Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: ba909...dca Pleier ikke reagerer på innhold i tråder, men her vrenger magen seg. Su trenger langt flere enn to feller, du har en hel hær av «dyr» å fange inn. Anonymkode: e4326...360 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:25 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:25 Skadedyrkontroll. Kan være rotter. Anonymkode: a80f1...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:27 #8 Del Skrevet torsdag kl 18:27 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar! Æsj... dette er heldigvis i et eget rom i kjelleren, som har en litt utett luke. Resten av kjelleren har ikke pleid å ha mus.. men tror jeg skal sette opp feller der også i tilfelle. Og skal kjøpe meg en felle som andre mus ikke får kommet hen på i etterkant! Hvis det fins.. Anonymkode: ba909...dca Jeg anbefaler deg denne, litt dyr, men den reddet meg fra et jævlig museproblem https://victorskadedyr.no/product/victor-multikill-elektrisk-musefelle/ Anonymkode: ac445...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet torsdag kl 18:30 #9 Del Skrevet torsdag kl 18:30 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg anbefaler deg denne, litt dyr, men den reddet meg fra et jævlig museproblem https://victorskadedyr.no/product/victor-multikill-elektrisk-musefelle/ Anonymkode: ac445...fbf Støtter denne. Jævlig effektiv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:19 #10 Del Skrevet torsdag kl 19:19 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Pleier ikke reagerer på innhold i tråder, men her vrenger magen seg. Su trenger langt flere enn to feller, du har en hel hær av «dyr» å fange inn. Anonymkode: e4326...360 Da burde du ikke få deg utekatt som er ivrig gnagerjeger. Våre katter er veldig selektive på hva de spiser av skrotten, og noen ganger finner de ut at de ikke orker hele. De har heldigvis en fast plass de legger dette, men det må jo ryddes opp daglig. Vi trøster oss med at vi og naboene slipper å ha en muse- og rotteproblem innendørs. I fjor klarte de å ta knekken på jordrottebestanden i nabolaget virker det som, da de ikke var her i år. Skrottene av disse er er litt større enn for små mus for å si det slik. De ødelegger også hagene veldig, så vi håper de er borte for godt. Anonymkode: 98d9e...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå