Gå til innhold

Glemt sikkerhetskoden på min iPhone

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skiftet kode og nå har tydeligvis klart å glemme den helt🤯 Hatt så mange forsøk at jeg nå må vente 8 timer før jeg kan prøve igjen..

Ser det kan fikses ved å gjenopprette iPhone på PC, men jeg har ingen PC…

Nå kom jeg forresten plutselig på at jeg har jo touch fingeravtrykk, bare aldri brukt den i stedet for kode før. Kan jeg da kanskje bruke touch fingeravtrykk i stedet for kode ved neste forsøk om 8 timer tror dere?

Og hva gjør jeg om det ikke går og jeg ikke har PC?🤯

Anonymkode: b1b99...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en tur til en Apple butikk/Eplehuset. De kan sikkert hjelpe deg.

Lykke til!

Anonymkode: 6fe66...eae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke touch ja.

Andre ting du kan gjøre: Bruke en venns/familiemedlems Apple produkt og logge deg inn på iCloud og resette passordet. Kontakte Apple/besøke en autorisert Apple butikk. 

Anonymkode: 7a2eb...a8e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå du har sjansen til å begynne å leve et normalt liv uten en fordummende skjerm - så rådet mitt er å benytte denne muligheten, selge iPhonen på Finn, kjøpe en vanlig mobil som ikke er "smart", og man vil oppdage hvor mye avhengigheten av smarttelefon påvirker og ødelegger livskvaliteten.

Anonymkode: f112a...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan bruke touch ja.

Andre ting du kan gjøre: Bruke en venns/familiemedlems Apple produkt og logge deg inn på iCloud og resette passordet. Kontakte Apple/besøke en autorisert Apple butikk. 

Puh! Da ordner det seg sikkert med touch☺️☺️Har nemlig ingen Apple butikk i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nå du har sjansen til å begynne å leve et normalt liv uten en fordummende skjerm - så rådet mitt er å benytte denne muligheten, selge iPhonen på Finn, kjøpe en vanlig mobil som ikke er "smart", og man vil oppdage hvor mye avhengigheten av smarttelefon påvirker og ødelegger livskvaliteten.

Anonymkode: f112a...ae8

Var inne på tanken. Men nå er jo både bank-id og ørten medlemskap, jobbmail+++ på mobilen. Samfunnet er rett og slett lagt opp til at vi skal og må være avhengig av smarttelefonen i dag😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Puh! Da ordner det seg sikkert med touch☺️☺️Har nemlig ingen Apple butikk i nærheten.

Om telefonen har vært skrudd av må man taste kode før fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning virker, om jeg ikke husker feil…

Anonymkode: bb860...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kontakte Apple/besøke en autorisert Apple butikk. 

Nå ordner det seg jo sikkert med touch. Men kjenne jeg gått til Elkjøp butikken jeg kjøpte telefonen eller MÅ det være Apple butikk?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om telefonen har vært skrudd av må man taste kode før fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning virker, om jeg ikke husker feil…

Anonymkode: bb860...ceb

NEEEI😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bruke touch, vil jeg tro. Er iPhonen oppdatert?

Min gamle iphone «glemte» koden etter at jeg byttet, endte opp med å miste alt innhold da den måtte fabrikkinnstilles. Har du icloud går det fint.

Anonymkode: 8fcf2...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan ikke bruke touch, vil jeg tro. Er iPhonen oppdatert?

Min gamle iphone «glemte» koden etter at jeg byttet, endte opp med å miste alt innhold da den måtte fabrikkinnstilles. Har du icloud går det fint.

Anonymkode: 8fcf2...96c

Har iCloud. Usikker på om den er oppdatert. Er en nokså gammel IPhone 8🙈 Huff, dette var kjipesen ret før Black Friday hvor jeg har ørten ting som skal bestilles på nett++Ingen bank brikke pga ny bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Var inne på tanken. Men nå er jo både bank-id og ørten medlemskap, jobbmail+++ på mobilen. Samfunnet er rett og slett lagt opp til at vi skal og må være avhengig av smarttelefonen i dag😏

Når det er sagt er jeg ikke særlig avhengig av smarttelefonen utenom bank-id og medlemskort egentlig. Derfor jeg har en gammel modell. Så hadde nok klart meg om det ikke var for bank id’en. Bruker maks en 15 min-halvtime på mobilskjerm daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 23.04):

Du kan bruke touch ja.

Jeg har en Apple iPad, men finner ikke ut hvordan jeg resetter passordet der…Har prøvd å finne ut av det.

Jeg skal prøve å kjøre til nærmeste Eple butikk, men det er et par mil unna. Kan jeg risikere at de ikke kan/har tid å hjelpe meg?

Noen som vet om det koster noe få service/hjelp med iPhonen hos Eplehuset og om man må ha avtale på forhånd?

Var på Elkjøp der jeg kjøpte telefonen, men de tok hele 1000 kr i betalt for å hjelpe meg🤯 Så vil prøve selv først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...