Gå til innhold

Hvor mange intervjuer er vanlig for deltidsjobb i matbutikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på intervju til en matbutikk forrige uke, og daglige leder ringte meg opp igjen for noen dager siden. Men jeg husker ikke om jeg fikk jobben, eller om jeg bare kom videre «i søknadsprosessen» som hun sa. Det ble nevnt jobbtilbud rett etter at jeg sa jeg fortsatt var interessert i stillingen, men jeg har gullfiskhukommelse og begynte plutselig å tvile på om jeg hadde forstått riktig dagen etterpå.

Så hvor mange intervjuer er vanlig i dagligvare? Føler det blir kleint å sende mail for å spørre om jeg fikk jobben eller ikke😅 Skulle visst få mail om noen dager igjen, men er utålmodig😬

Anonymkode: 41004...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt ett intervju er det vanlige, men må si det er ganske spesielt at du ikke fikk med deg om du fikk jobben eller bare ikke videre. 

Anonymkode: 1d91e...7b4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg ville tenkt ett intervju er det vanlige, men må si det er ganske spesielt at du ikke fikk med deg om du fikk jobben eller bare ikke videre. 

Anonymkode: 1d91e...7b4

Greia er at jeg har ekstremt fort gjort for å tvile på meg selv, så med en gang jeg tenker «men… stemte det..? husker jeg riktig..?» er løpet kjørt og det bare baller på seg… Jeg forsto det som at jeg hadde fått jobben, men som sagt, nå tviler jeg på meg selv nå😭 Så skal det også sies at lederen var litt surrete i selve telefonsamtalen også.. MEN jeg er i hvertfall sikker på at det ikke ble nevnt klart og tydelig et intervju til, bare «om jeg fortsatt ville være med videre i søknadsprossessen»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn ett intervju er uvanlig i bransjen, med mindre første runde er gruppeintervju. 

Men jeg er likevel litt i stuss over at du ikke har skjønt om du har fått jobben eller ikke. Har man fått jobb diskuterer man jo gjerne kontraktsignering, oppstartsdato, lønn etc… 

Kan det være at de ikke har bestemt seg ennå, men at du er interessant for stillingen og dermed får vite mer på mail om litt…? 

Anonymkode: 46066...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mer enn ett intervju er uvanlig i bransjen, med mindre første runde er gruppeintervju. 

Men jeg er likevel litt i stuss over at du ikke har skjønt om du har fått jobben eller ikke. Har man fått jobb diskuterer man jo gjerne kontraktsignering, oppstartsdato, lønn etc… 

Kan det være at de ikke har bestemt seg ennå, men at du er interessant for stillingen og dermed får vite mer på mail om litt…? 

Anonymkode: 46066...050

Ja, begynner å lure på om de rett og slett anser meg som aktuell og skulle sjekke at jeg fortsatt ville ha jobben. Heh, flaut på mine vegne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke skikkelig intervju engang da jeg fikk på Rema. Leverte en skriftlig søknad og ble ringt noen dager etter. Snakket med kjøpmann i kanskje 3-4 minutter og tilbud om jobb.

Anonymkode: b01fd...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...