AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:09 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:09 De har 100 dagers åpent kjøp. Hadde jeg hentet hadde jeg spart 1700. Anonymkode: 8ef80...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:10 #2 Del Skrevet onsdag kl 18:10 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hentet.. Anonymkode: 8ef80...256 *ventet Anonymkode: 8ef80...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:12 #3 Del Skrevet onsdag kl 18:12 Da leverer du den tilbake i morgen og får pengene dine tilbake. Så venter du til fredag og handler på nytt. Hvis de har flere igjen, da. Anonymkode: 6926e...3e5 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:13 #4 Del Skrevet onsdag kl 18:13 Da leverer du den tilbake 🤷🏼♀️ også kjøper du den på nytt til helgen. Anonymkode: 4df07...73d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:13 #5 Del Skrevet onsdag kl 18:13 Da er det vel bare å levere tilbake og kjøpe varen på ny. Hadde glatt gjort det for å spare 1700 kr Anonymkode: 285fe...11f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet onsdag kl 18:13 #6 Del Skrevet onsdag kl 18:13 (endret) Det er noe dritt. For om du leverer den tilbake, så får du kun tilbake tilbud prisen Ser Nå at enkelte butikker gir deg differansen. Jeg har levert tilbake gaver kjøpt før jul, men kun fått tilbake tilbudt prisen. Endret onsdag kl 18:22 av Hmmmmmm Søkte etter svar, derfor endret jeg innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:14 #7 Del Skrevet onsdag kl 18:14 Hmmmmmm skrev (Akkurat nå): Det er noe dritt. For om du leverer den tilbake, så får du kun tilbake tilbud prisen Det stemmer jo ikke, så lenge man har kvittering. Anonymkode: aec92...ce5 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:14 #8 Del Skrevet onsdag kl 18:14 Hmmmmmm skrev (Akkurat nå): Det er noe dritt. For om du leverer den tilbake, så får du kun tilbake tilbud prisen Gjør vel ikke det om hun har kvittering? Anonymkode: 4df07...73d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:16 #9 Del Skrevet onsdag kl 18:16 Gå tilbake til butikken og hør. Sannsynligvis vil du få igjen mellomlegget siden de har åpent kjøp. Det er bedre for dem å betale ut mellomlegget i stedet for at du returnerer varen for å kjøpe den på ny. Anonymkode: 8ec76...87f 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:17 #10 Del Skrevet onsdag kl 18:17 Har gjort det flere ganger. Power er utenom Black friday veldig enkel å ha med å gjøre om en vare man kjøper der plutselig kommer på tilbud innen en måned fra kjøpsdato. Da får man mellomlegget tilbake. Gå til butikken og lever tilbake det du kjøpte, og så kjøper du det igjen på tilbud til helgen. Anonymkode: 54dd7...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet onsdag kl 18:17 #11 Del Skrevet onsdag kl 18:17 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De har 100 dagers åpent kjøp. Hadde jeg hentet hadde jeg spart 1700. Anonymkode: 8ef80...256 Da er enkelt? Bare å bytte den inn, og kjøpe den på nytt med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:17 #12 Del Skrevet onsdag kl 18:17 Altså, dette har jeg gjort tidligere, og det er veldig enkelt: Fredag (eller lørdag) kjøper du produktet en gang til. En eller annen gang de neste 100 dagene returnerer du det første produktet du kjøpte. Du vil da selvsagt få full refusjon av det opprinnelige beløpet du betalte. Om det skulle vise seg at prisen på produktet blir permanent nedsatt, så er det fremdeles prisen du har betalt som du skal ha/får refundert. Anonymkode: 9978d...d5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:18 #13 Del Skrevet onsdag kl 18:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå tilbake til butikken og hør. Sannsynligvis vil du få igjen mellomlegget siden de har åpent kjøp. Det er bedre for dem å betale ut mellomlegget i stedet for at du returnerer varen for å kjøpe den på ny. Anonymkode: 8ec76...87f Hvordan blir det bedre for butikken? Det blir jo eksakt det samme. Anonymkode: d82c5...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:19 #14 Del Skrevet onsdag kl 18:19 Hmmmmmm skrev (4 minutter siden): Det er noe dritt. For om du leverer den tilbake, så får du kun tilbake tilbud prisen Hahaha. Selvfølgelig ikke. Hun får selvfølgelig tilbake det hun har betalt hvis hun leverer den inn igjen. Anonymkode: d82c5...d22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nopeee Skrevet onsdag kl 18:27 #15 Del Skrevet onsdag kl 18:27 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har gjort det flere ganger. Power er utenom Black friday veldig enkel å ha med å gjøre om en vare man kjøper der plutselig kommer på tilbud innen en måned fra kjøpsdato. Da får man mellomlegget tilbake. Gå til butikken og lever tilbake det du kjøpte, og så kjøper du det igjen på tilbud til helgen. Anonymkode: 54dd7...f94 Men man må sjekke prisjakt for å finnne ut om det FAKTISK er tilbud eller om de bare jekka opp prisen en måned i forvegen. Noen varer har sågar vert på salg til halve prisen av "tilbudet" på black friday 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:32 #16 Del Skrevet onsdag kl 18:32 Hmmmmmm skrev (7 minutter siden): Det er noe dritt. For om du leverer den tilbake, så får du kun tilbake tilbud prisen Hæ? Hvor har du det fra? Hvilke butikker opererer med slike vilkår? Høres urimelig ut. Er det i det hele tatt lov? Jeg jobber selv i apotek, og vi praktiserer bytterett innen 14 dager (gjelder selvsagt ikke legemidler eller medisinsk utstyr, det er ikke lov å ta i retur), mot fremvisning av kjøpskvittering. Grunnen til at kvitteringen MÅ vises er jo både for å være sikker på at varen er kjøpt innenfor fristen for bytte, men også for å vite hvilken pris kunden faktisk betalte. Man får selvsagt refundert akkurat det samme beløpet man betalte, uansett om varen har gått opp eller ned i pris i mellomtiden (for eksempel på grunn av ny eller avsluttet salgskampanje, rabattkupong, automatisk prisoppdatering i datasystemet..). Anonymkode: 180a1...6f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:35 #17 Del Skrevet onsdag kl 18:35 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): De har 100 dagers åpent kjøp. Hadde jeg hentet hadde jeg spart 1700. Anonymkode: 8ef80...256 Har latt være å kjøpe «alt» det er mulig å utsette til denne uka og leser tilbudsaviser med lupe, nettopp for å unngå slike blemmer. Noen ting er på tilbud andre ting er til ordinært pris denne uka og særlig fredag. Lever tilbake, og om du kan så sikrer du deg varen ved nettbestilling. Mange butikker har alt lagt ut tilbudene sine på nett. Anonymkode: d3aea...05b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:43 #18 Del Skrevet onsdag kl 18:43 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hæ? Hvor har du det fra? Hvilke butikker opererer med slike vilkår? Høres urimelig ut. Er det i det hele tatt lov? Jeg jobber selv i apotek, og vi praktiserer bytterett innen 14 dager (gjelder selvsagt ikke legemidler eller medisinsk utstyr, det er ikke lov å ta i retur), mot fremvisning av kjøpskvittering. Grunnen til at kvitteringen MÅ vises er jo både for å være sikker på at varen er kjøpt innenfor fristen for bytte, men også for å vite hvilken pris kunden faktisk betalte. Man får selvsagt refundert akkurat det samme beløpet man betalte, uansett om varen har gått opp eller ned i pris i mellomtiden (for eksempel på grunn av ny eller avsluttet salgskampanje, rabattkupong, automatisk prisoppdatering i datasystemet..). Anonymkode: 180a1...6f6 Faktisk MÅ man ikke ha kvittering heller. Men man må kunne sannsynliggjøre kjøpet. Altså skal det være godt nok for butikken om jeg kan vise til f.eks trekk/kjøp i nettbanken hos la oss Apotek 1 innen byttefristen. Anonymkode: d82c5...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:50 #19 Del Skrevet onsdag kl 18:50 For å unngå å bli lurt er det òg viktig å være obs på hvordan rabatt skal regnes ut på salgsvarer. Anonymkode: d3aea...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:07 #20 Del Skrevet onsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For å unngå å bli lurt er det òg viktig å være obs på hvordan rabatt skal regnes ut på salgsvarer. Anonymkode: d3aea...05b Hva mener du? Anonymkode: d82c5...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå