Gå til innhold

Hjelp! Tips til melding å sende han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg møtte en fyr og vi lå sammen(Har hatt kontakt en stund). Jeg lurer på om det er innenfor å sende han en litt sexy, subtil og hintende melding? Eller blir det for mye? Og isåfall har dere noe tips for hva jeg kan skrive?

Takk for hjelpen!

Anonymkode: b51b1...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her!

Vil bare se om det eventuelt blir sånn at vi treffes igjen? Og derfor sende en melding

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva vil du med meldingen?

Anonymkode: 0e9ed...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei, 

jeg møtte en fyr og vi lå sammen(Har hatt kontakt en stund). Jeg lurer på om det er innenfor å sende han en litt sexy, subtil og hintende melding? Eller blir det for mye? Og isåfall har dere noe tips for hva jeg kan skrive?

Takk for hjelpen!

Ehhhh...😬 Merkelig innlegg. En du har kjent en stund,så spør du om hjelp til å sende en melding🙄

Anonymkode: bcb61...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint+for mye+mann går som regel ikke opp. Blir aldri for mange hint for en mann.

Hadde ikke lagt opp til noe sexy om er ute etter noe seriøst. Om du kun vil ha et nytt ligg er nok sexy på sin plass.

Anonymkode: 15fa8...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hint+for mye+mann går som regel ikke opp. Blir aldri for mange hint for en mann.

Hadde ikke lagt opp til noe sexy om er ute etter noe seriøst. Om du kun vil ha et nytt ligg er nok sexy på sin plass.

Anonymkode: 15fa8...859

Kanskje en litt mer flørtende tone? Vet liksom ikke helt hva han er ute etter. Han har sagt at han både ser etter en kjæreste og noe uforpliktende!

TS her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje en litt mer flørtende tone? Vet liksom ikke helt hva han er ute etter. Han har sagt at han både ser etter en kjæreste og noe uforpliktende!

TS her!

Men hva er du ute etter? Det er veldig dumt å legge opp til seksuell tone hvis du er ute etter noe mer enn bare sex. 

Anonymkode: 1f2da...436

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei, 

Takk for hjelpen!

Det er bedre om det kommer fra deg.

Anonymkode: 3289a...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør rett på sak, vil du ha sex, så sier du dette. Vil du noe mer enn sex, si at du vil bli bedre kjent, om dere kan møtes for å bli bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei, 

Takk for hjelpen!

aldersforskjell? ikke send sexy bilde for at det ikke skal komme på avveie. 

Anonymkode: 56816...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

aldersforskjell? ikke send sexy bilde for at det ikke skal komme på avveie. 

Anonymkode: 56816...213

Jeg hadde aldri sendt bilde. Men det er en aldersforskjell på 10 år. Han er eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare skrive at du liker han veldig godt og at du gjerne vil møtes igjen om han er interessert? 

Anonymkode: a4a3e...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Takk for sist, det var fantastisk. Hadde vært hyggelig å møtes igjen»?

Anonymkode: 68330...b09

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...