Gå til innhold

Hvor kan man få tantra massasje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 
Jeg ønsker å få tantra massasje av hele kroppen. Usikker på hvor man kan finne foraer for dette?  Er det noen med erfaring og eventuelt har tips til hvem som utfører dette? 

Anonymkode: ec4b3...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er dessverre en gråsone, så du finner slike tjenester sammen med de som er ulovlige pr dags dato. 
Mange har så puritanks syn på enkelte områder at det er best å ikke prate høyt om slikt, men er en fantastisk opplevelse med noen som kan faget. Om du ønsker lingam bør det være avklart på forhånd.

Anonymkode: 576ca...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har skjønt det er en gråsone, men lurer på hvor man kan finne dette?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som misforstår hvem lovverket er til for å beskytte, og ikke skjønner hva tantramassasje går ut på dessverre.

Jeg har et godt tips - send meg PM 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, 
Jeg ønsker å få tantra massasje av hele kroppen. Usikker på hvor man kan finne foraer for dette?  Er det noen med erfaring og eventuelt har tips til hvem som utfører dette? 

Hvor i landet?

Håper du er singel, det er langt over kanten enn vanlig massasje

Anonymkode: 2478f...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tantramassasje kan være en utrolig vakker og deilig paraktivitet

Anonymkode: 3356f...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvor i landet?

Kun over kanten om man er en konservativ usikker og sart sjel som har basert hele selvbekreftelsen sin på ikke-fungerende seksuelt monogami. 

Anonymkode: 8b9ef...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvde å google det? 
For uten å vite hvor I landet du er, er det vanskelig å si noe konkret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kun over kanten om man er en konservativ usikker og sart sjel som har basert hele selvbekreftelsen sin på ikke-fungerende seksuelt monogami. 

Anonymkode: 8b9ef...107

Når de masserer underlivet til kvinnernog menn, med orgamse og noen ganger utløsning så er det som å gå til en prostuiert eller ha seg med andre.  Å gå i parsammenheng er ok så lenge vil, men å gå bak ryggen på en partner er ett svik. Massasje er greit. Men ikke av edlere deler.. Naken kropp mot kropp osv.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel.
Om jeg ikke hadde vært singel og jeg hadde hatt lyst til å prøve det så hadde jeg fortsatt gjort det etter en prat med partner. 
Holder til i Oslo. Finner ikke noe ved å google. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når de masserer underlivet til kvinnernog menn, med orgamse og noen ganger utløsning så er det som å gå til en prostuiert eller ha seg med andre.  Å gå i parsammenheng er ok så lenge vil, men å gå bak ryggen på en partner er ett svik. Massasje er greit. Men ikke av edlere deler.. Naken kropp mot kropp osv.

Jeg har forstått det slik at det stort sett bare er damer som blir massert til orgasme. Menn må klare seg selv. Det betyr i tilfelle at damer kan kjøpe seksuell tilfredstillelse, men ikke menn.

Anonymkode: e0891...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er singel.
Om jeg ikke hadde vært singel og jeg hadde hatt lyst til å prøve det så hadde jeg fortsatt gjort det etter en prat med partner. 
Holder til i Oslo. Finner ikke noe ved å google. 

Da er du veldig dårlig på å google... Fant flere i Oslo, ved å bare søke "tantra massasje" Legg til Oslo så blir det sikkert enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forstått det slik at det stort sett bare er damer som blir massert til orgasme. Menn må klare seg selv. Det betyr i tilfelle at damer kan kjøpe seksuell tilfredstillelse, men ikke menn.

Jeg vet ikke hvor du har det fra - men du kan få både yoni og lingam-massasje. Om du får orgasme eller ikke er ikke vesentlig i tantrasammenheng. Det er i stedet en forståelse av kropp og sinn henger sammen - og at seksualkraften er en essensiell del av oss. Tantra har ikke den skammen knyttet til seksualitet og nakenhet som gjennomsyrer alle andre religioner og dermed også vår vestlige kultur.

Som til og med har gjort at noen sammenligner det med prostitusjon og ser på det som usømmelig. Det er trist, men det er mest av alt dere eget tap - som går glipp det...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeLeven skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor du har det fra - men du kan få både yoni og lingam-massasje. Om du får orgasme eller ikke er ikke vesentlig i tantrasammenheng. Det er i stedet en forståelse av kropp og sinn henger sammen - og at seksualkraften er en essensiell del av oss. Tantra har ikke den skammen knyttet til seksualitet og nakenhet som gjennomsyrer alle andre religioner og dermed også vår vestlige kultur.

Som til og med har gjort at noen sammenligner det med prostitusjon og ser på det som usømmelig. Det er trist, men det er mest av alt dere eget tap - som går glipp det...

Jeg må innrømme at jeg ikke har noe tungt grunnlag, men kjenner noen som har vært på det. Da fikk vedkommende som masserte paret ga beskjed om at mannen ikke ville få fysisk hjelp til orgasme slik kvinnen fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert ulik praksis fra massør til massør. Men merk at det er ulike typer orgasme også - og den "tradisjonelle" typen med utløsning er ikke nødvendigvis det man sikter etter i tantra. Det er mer fokus på energiorgasmer, og det kan man få med eller uten stimuli av penis. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BeLeven skrev (3 minutter siden):

Ja, det er sikkert ulik praksis fra massør til massør. Men merk at det er ulike typer orgasme også - og den "tradisjonelle" typen med utløsning er ikke nødvendigvis det man sikter etter i tantra. Det er mer fokus på energiorgasmer, og det kan man få med eller uten stimuli av penis. 

Jo, men jeg kikket litt på noen tantramassasjesteder nå og om jeg ikke misforstår helt så kan det se ut som om orgasme for kvinnen var en del av pakka med direkte berøringer og masseringer av vagina. Det ser ikke ut til å penis på noen måte skulle behandles på samme måte. Det var imidlertid gjennomgående så svevende og vidløftige beskrivelser av tilbudene at det var ikke lett å skjønne hva som egentlig menes så det kan god hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like ulovlig som å kjøpe andre seksuelle tjenester? 

Anonymkode: 77cf4...5f0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjennomgående så svevende og vidløftige beskrivelser av tilbudene at det var ikke lett å skjønne hva som egentlig menes

Det blir ofte omskrevet ja, fordi det finnes mange som den brukeren over her, som tolker det dithen at lovverket er relevant å blande inn i diskusjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 14.33):

Hei, 

Har ingen erfaring, men de skal ha dette på sørenga.

https://tantriskmassasje.no/no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...