AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:30 #1 Del Skrevet onsdag kl 00:30 Snakket med en Fyr i snart 3 mnd og møttes 1 gang. Var et veldig godt møte, vi var veldig kjærlig med hverandre og hadde det generelt fint. Men jeg merker at han var ganske nervøs og han tok ikke noe insj til intimitet eller nærkontakt annet enn å så vidt ta meg på skulderen etter typ 4 timer i sofaen. Han prøvde med så ikke ut til å tørre. Da vi kysset merket jeg at han hadde veldig høy puls, og åpenbart nervøs. Sexen var god og vi snakket mye og ble enda mer kjærlig dagen etterpå. Da jeg dro tok han raskt kontakten å spurte hvordan jeg hadde deg. I ettertid har han blitt mer «på». Mer engasjert i hva jeg gjør, komplimenterer meg mer, skriver mer på selve snappene mine, kommenterer storyene mine, sender meg minner av livet sitt. Vi har FaceTimet også i ettertid og skal snakke mer til uken. Vil si at det er 85% prat og 15 % seksuelt, han forteller meg og viser meg livet sitt og at han vil kjøpe hus etc. Han har også begynt å lagre bildene av meg, noe han ikke gjorde før vi møttes. Han sier han har nevnt meg til venner, forteller om familien sin etc?? Men her er utfordringen: han er vag på å møtes. Vi har lang avstand mellom hverandre og han jobber turnus noen timer unna. Sist møte kom jeg til han og fikset alt med air bnb etc. Og han var veldig engasjert i forkant på møte. Og etterpå. Men når jeg spør om han feks kan endre billetten for å være her noen dager sier han at han tør ikke. Han syntes det er skummelt? Fyren bor hjemme og det er noe alders forskjell mellom Oss. Jeg er mye mer etablert enn han. Jeg vet ikke, hvorfor er han enda mer på, men samtidig ikke bare hopper seg på første fly liksom? info - han er ikke typen som ligger rundt og er med mange jenter heller. Han hadde ikke vært med noen på flere mnd før meg ! Anonymkode: 58b22...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:44 #2 Del Skrevet onsdag kl 00:44 Vanskelig å si, men for meg virker det kanskje som han er nervøs, du er kanskje hans første. Han er åpenbart veldig interessert i deg og det ville vært tåpelig å kaste bort denne fyren. La han bli litt tryggere. ikke still noe ultimatum eller si at du føler det ene eller det andre, da det vil føre til at han enten blir mer intens i frykt for å miste deg eller at han dabber helt av. om du ønsker å fortsette å møte han så fortsett å ta iniativ så order dette seg Anonymkode: 7feed...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:54 #3 Del Skrevet onsdag kl 06:54 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vanskelig å si, men for meg virker det kanskje som han er nervøs, du er kanskje hans første. Han er åpenbart veldig interessert i deg og det ville vært tåpelig å kaste bort denne fyren. La han bli litt tryggere. ikke still noe ultimatum eller si at du føler det ene eller det andre, da det vil føre til at han enten blir mer intens i frykt for å miste deg eller at han dabber helt av. om du ønsker å fortsette å møte han så fortsett å ta iniativ så order dette seg Anonymkode: 7feed...b58 Nei, han har vært med rundt 10+ jenter over over en lang tidsperiode. Vært singel lenge! Anonymkode: 58b22...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:25 #4 Del Skrevet onsdag kl 13:25 Det høres ut som han har deg som en ventejente, og det er ofte det som skjer når det blir mye seksuelle samtaler før en relasjon er ordentlig etablert. Anonymkode: 4de10...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:47 #5 Del Skrevet onsdag kl 13:47 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, han har vært med rundt 10+ jenter over over en lang tidsperiode. Vært singel lenge! Anonymkode: 58b22...fe7 Og bor fortsat hjemme? Altså hjemme hos foreldrene? Hvor gammel er han? Å ha sex første gang dere møtes kan vel gjøre de fleste nervøs, og det legger jo press på neste møte også. Kan dere ikke heller gjøre noe enklere? Altså ta en kaffe før flyet hans går eller noe bare? Noe lavterskel som ikke legger press om noe som helst? Og som viser han at du er ute etter mer enn bare en sexpartner. Anonymkode: 379e1...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:22 #6 Del Skrevet onsdag kl 15:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres ut som han har deg som en ventejente, og det er ofte det som skjer når det blir mye seksuelle samtaler før en relasjon er ordentlig etablert. Anonymkode: 4de10...15a Men leste du ikke hva jeg skrev - det har aldri vært veldig seksuelt ift mange andre gutter jeg har vært borti. Her er det snapping gjennom hele dagen og kun et par ganger i uken der han kanskje på kvelden er på seksuell. Ellers snakker vi om alt og ingenting. Feks nå skal han kjøpe seg bolig, og holder meg oppdatert med det. Hobbiene han driver med etc.. og veldig søt av seg Anonymkode: 58b22...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:25 #7 Del Skrevet onsdag kl 15:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og bor fortsat hjemme? Altså hjemme hos foreldrene? Hvor gammel er han? Å ha sex første gang dere møtes kan vel gjøre de fleste nervøs, og det legger jo press på neste møte også. Kan dere ikke heller gjøre noe enklere? Altså ta en kaffe før flyet hans går eller noe bare? Noe lavterskel som ikke legger press om noe som helst? Og som viser han at du er ute etter mer enn bare en sexpartner. Anonymkode: 379e1...da2 Ja, stemmer. Han er i starten av 20 årene og jeg er i slutten. Ja, det kan jo jeg gjøre. Sa jeg kunne komme opp å gi han en klem før han dro fra flyplassen sist, det ville han veldig gjerne feks. Vi snakker mye på tlf og da er samtalen lystbetont og i liten grad seksuell orientert om du skjønner. Anonymkode: 58b22...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå