Gå til innhold

Søken på kjærligheten uten å gi inntrykk av å være desperat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg melder meg inn på en datingapp, prøver å bli kjent med noen kvinnfolk på jobben og søke meg inn på noen kveldsarrangementer for å vise meg frem blant mennesker, kan det virkes som jeg er desperat? Forresten, mann på 42 år som lengter å komme meg vekk fra en lang liv av ensomhet.... 

Anonymkode: 3f77c...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle du fremstå som desperat mener du? 

Anonymkode: 7130a...3da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det virker jo som du da gjør en innsats i å prøve å endre ting for deg selv og det er jo kjempe bra, 💪☺️stå på! 

Ikke noe som skjer om man ikke legger i en innsats selv og prøver ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En er ikke desperat fordi en oppsøker arenaer der en har mulighet til å treffe en potensiell partner 

Anonymkode: eae66...7f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes alle damer på datingapper og arrangementer virker desperat, så er det nok ikke helt riktig arena for deg. 
Men å sjekke opp folk på arbeidsplassen er risikabelt, det blir sjeldent tatt godt i mot. 

Anonymkode: 65aad...aaf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp begrepsbruk som "kvinnfolk" så er du et steg nærmere målet, i alle fall.

Og unngå kollegaer. 

Anonymkode: 3f16a...eab

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ikke prøv deg på alt som har puls, for da virker du desperat. Hold igjen litt, vent til det er en connection der.

Anonymkode: 59bef...6ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bare ikke prøv deg på alt som har puls, for da virker du desperat. Hold igjen litt, vent til det er en connection der.

helt feil på dating app. må dating app som mann så skal du prøve deg på alt og alle som ser OK ut.

Anonymkode: dde41...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvis jeg melder meg inn på en datingapp, prøver å bli kjent med noen kvinnfolk på jobben og søke meg inn på noen kveldsarrangementer for å vise meg frem blant mennesker, kan det virkes som jeg er desperat? Forresten, mann på 42 år som lengter å komme meg vekk fra en lang liv av ensomhet.... 

Anonymkode: 3f77c...2d3

La kollegaene på jobben være i fred, det er sjelden en god ide og mikse inn sånt i tilfelle det blir dårlig tatt i mot. Du kan ende opp med en klage eller to på "sexpress på arbeidsplassen" eller noe. Så kollegaer, la være.

Dating apper er overhodet ikke desperat, det er en møteplass for folk som vil treffe en partner, få en kjæreste ELLER en sexpartner bare. Ta et par bilder, skriv en kort omtale om deg selv. Har du noen hobbyer, nevn dem kanskje? Bare kort. Og litt om hva du er ute etter, fast partner for langvarig forhold f.eks.

Og du - omtal kvinner med litt respekt så er det lettere å komme på godfot med dem. Ikke "kvinnfolk". Det heter kvinner. Eller damer. Det er best å omtale dem som damer.

Lykke til! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og si du kjeder deg hjemme. 

Anonymkode: 403e6...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...