AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:43 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:43 Samboeren min og jeg har lenge lekt med tanken om å ha med en annen mann (BBC) Tanken tenner meg også å ha sex med en mørk mann. Samboeren min liker tanken på at jeg skal bli knullet av en mørk hunk, mens han ser på eller er med. Han er ikke cuckhold som liker å bli ydmyket og lignende men en dominant Stag. Noen som har erfaring med dette? Å hvor finner man menn som er med på slikt? Er ikke noe BBC forum her i norge så vidt jeg vet. Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:50 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:50 Tinder. Hvor som helst, de kommer til å stå i kø 😅 Anonymkode: 2bcb0...994 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:50 #3 Del Skrevet tirsdag kl 22:50 Nakentid - flust av menn Anonymkode: bf0b3...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:52 #4 Del Skrevet tirsdag kl 22:52 Tror ikke du trenger å gå lengre enn til nærmeste rema 1000 Anonymkode: af35a...1ae 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:53 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:53 Fetlife Anonymkode: cedad...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:58 #6 Del Skrevet tirsdag kl 22:58 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nakentid - flust av menn Anonymkode: bf0b3...33c Er det ikke bare hvite slitne gubber der inne?🤭 Anonymkode: f0281...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:59 #7 Del Skrevet tirsdag kl 22:59 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tinder. Hvor som helst, de kommer til å stå i kø 😅 Anonymkode: 2bcb0...994 Ble bannet på tinder🤭 Da vi la ut «annonse» Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:01 #8 Del Skrevet tirsdag kl 23:01 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror ikke du trenger å gå lengre enn til nærmeste rema 1000 Anonymkode: af35a...1ae Hvordan formidle det? I kassa?😅 «hei du er utenlandsk, kjekk og mørk, du er ikke tilfeldigvis interesert i å være med hjem?» Anonymkode: f0281...0fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:02 #9 Del Skrevet tirsdag kl 23:02 Er ikke interesert i å finne en random på byen. Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:02 #10 Del Skrevet tirsdag kl 23:02 Kopier opp masse papirlapper og lim dem opp på oppslagstavler og lyktestolper, og hvis du er heldig, kommer noen til å ta kontakt etter hvert. Det er også en fordel å ta med telefonnummeret, slik at de som finner interesse i dette, har mulighet til å ringe. Lykke til ...! Anonymkode: 03599...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:18 #11 Del Skrevet tirsdag kl 23:18 Sukk for en dekadent tråd. Anonymkode: 74b3f...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:47 #12 Del Skrevet onsdag kl 07:47 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nakentid - flust av menn Anonymkode: bf0b3...33c Hvorfor anbefaler du et sted hvor selve bunnskrapet av samfunnet frekventerer? Anonymkode: a92f5...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:55 #13 Del Skrevet onsdag kl 07:55 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan formidle det? I kassa?😅 «hei du er utenlandsk, kjekk og mørk, du er ikke tilfeldigvis interesert i å være med hjem?» Anonymkode: f0281...0fe Det var selvsagt tull. Dere får vel dra på byen som andre folk. Mange utlendinger der, særlig om du går på utesteder rundt Jernbanetorget. Greit å bruke kondom, mye gonoré blant folk som har slike preferanser. Anonymkode: af35a...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:16 #14 Del Skrevet onsdag kl 09:16 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det ikke bare hvite slitne gubber der inne?🤭 Anonymkode: f0281...0fe Det er absolutt ikke bare slitne gubber der inne. Finnes mange flotte menn der. Men man må lete litt, slik man også må andre steder. Gjøre et utvalg. Enten ved å lete i profiler - vis bildene, se etter bildene du liker og ta det derifra. Eller legg inn en annonse spesifikkt om hva du ønsker og se om du får napp. Dersom du skriver litt om kjemi, at ting må passe osv så hiver ikke alle seg på. Og du merker fort når du skriver med dem om de har vett mellom øra eller ikke. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor anbefaler du et sted hvor selve bunnskrapet av samfunnet frekventerer? Anonymkode: a92f5...9b2 Jeg ser ikke poenget med å snakke ned mennesker på denne måten. Dette stedet er like fullt av variasjon som det man finner andre steder. Eneste forskjellen er at her er man ærlig om hva man søker fra start. Anonymkode: 2009e...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:41 #15 Del Skrevet onsdag kl 10:41 Nordencuckold kan være en mulighet. Ikke bare cuckold-folk der inne. Det er bare å legge inn en annonse om hva dere søker. Anonymkode: 9b3f4...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:07 #16 Del Skrevet onsdag kl 14:07 De kan du finne overalt. Anonymkode: 37361...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:14 #17 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Herregud, er du litt lekker og sexy så er dette det minste problem. Anonymkode: 5b403...bc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:26 #18 Del Skrevet onsdag kl 14:26 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Samboeren min og jeg har lenge lekt med tanken om å ha med en annen mann (BBC) Tanken tenner meg også å ha sex med en mørk mann. Samboeren min liker tanken på at jeg skal bli knullet av en mørk hunk, mens han ser på eller er med. Han er ikke cuckhold som liker å bli ydmyket og lignende men en dominant Stag. Noen som har erfaring med dette? Å hvor finner man menn som er med på slikt? Er ikke noe BBC forum her i norge så vidt jeg vet. Anonymkode: f0281...0fe Haha, ja - særlig. Anonymkode: 17a00...a33 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:18 #19 Del Skrevet onsdag kl 15:18 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Haha, ja - særlig. Anonymkode: 17a00...a33 Ja det er faktisk to helt forskjellige ting. Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:42 #20 Del Skrevet onsdag kl 15:42 Er BWC med BMW uintressant? Anonymkode: 71fed...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå