AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:00 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:00 Har tenkt en stund på å bytte jobb, fordi lederen min ikke er noen god leder. Men det beste hadde vært at lederen min byttet jobb. Hva er deres erfaringer, hva er tegn på at leder er på vei ut av stillingen? Anonymkode: 142b8...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:43 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:43 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har tenkt en stund på å bytte jobb, fordi lederen min ikke er noen god leder. Men det beste hadde vært at lederen min byttet jobb. Hva er deres erfaringer, hva er tegn på at leder er på vei ut av stillingen? Anonymkode: 142b8...84f Bytt jobb. Ledere har ikke bruk for unyttige genz folk som heller poster pp kg enn å ta noe som helst ansvar. Anonymkode: 95968...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:43 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:43 At du ser navnet til vedkommende på søkerlister til andre jobber. Anonymkode: c310a...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:02 #4 Del Skrevet onsdag kl 00:02 AnonymBruker skrev (4 timer siden): At du ser navnet til vedkommende på søkerlister til andre jobber. Anonymkode: c310a...c6c Hvor ser man det? Anonymkode: 142b8...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå