Gå til innhold

Han var veldig på på å møtes i begynnelsen, men det virker ikke sånn nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en halv måned siden begynte jeg å snakke med en fyr på happn. Vi chatta litt og han ville at vi skulle møtes og jeg ville vente. Vi adda hverandre på snap og snappa litt. Han var veldig på, med å sende snap vær dag som var veldig koselig. Ettervært ble jeg mere klar for å møte han. Og jeg sa jeg vil gjerne treffe deg en dag og han skrev jeg må bare se når jeg har tid. I det siste har det blitt mindre snapping og plutselig er det meg som tar insjativ. Jeg skrev at han måtte bare si ifra når han eventuelt hadde tid til å møtes. Og da skrev han at han var en del opptatt i det siste. Er det sant eller vil han ikke treffes? Er redd for det siste. 

Anonymkode: c270d...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener 2 uker siden? Hans interesse og evne til å holde oppmerksomhet på noe er nok slutt. IKKE bli en booty call for ham

Anonymkode: c7bac...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For en halv måned siden begynte jeg å snakke med en fyr på happn. Vi chatta litt og han ville at vi skulle møtes og jeg ville vente. Vi adda hverandre på snap og snappa litt. Han var veldig på, med å sende snap vær dag som var veldig koselig. Ettervært ble jeg mere klar for å møte han. Og jeg sa jeg vil gjerne treffe deg en dag og han skrev jeg må bare se når jeg har tid. I det siste har det blitt mindre snapping og plutselig er det meg som tar insjativ. Jeg skrev at han måtte bare si ifra når han eventuelt hadde tid til å møtes. Og da skrev han at han var en del opptatt i det siste. Er det sant eller vil han ikke treffes? Er redd for det siste. 

Anonymkode: c270d...4e2

Har gjort det samme som deg, og jeg har merket at de vil helst treffes med en gang. Jeg er som deg, tar ting rolig men det tåler mannfolka tydeligvis ikke🤷‍♀️

Anonymkode: ed2f7...a52

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har gjort det samme som deg, og jeg har merket at de vil helst treffes med en gang. Jeg er som deg, tar ting rolig men det tåler mannfolka tydeligvis ikke🤷‍♀️

Anonymkode: ed2f7...a52

Forstår ikke den biten. "Ta det rolig" og chatte i evigheter?

Da jeg var på Happn chattet jeg med flere og følte jeg det var kjemi møttes vi til kaffe. Kjapp og enkel måte å se om det kunne utvikle seg. 

Datet et par av dem noen mnd(eksklusivt) og den tredje ble kjæresten min.

Anonymkode: bb54f...5e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ham jo egentlig ikke. For alt du vet kan det være en gift mann som begir seg ut for å være en annen, eller en gammel mann, ung gutt, osv.

Han vil ike/kan ikke treffes. Det kan være mange grunner. Glem ham.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forstår ikke den biten. "Ta det rolig" og chatte i evigheter?

Da jeg var på Happn chattet jeg med flere og følte jeg det var kjemi møttes vi til kaffe. Kjapp og enkel måte å se om det kunne utvikle seg. 

Datet et par av dem noen mnd(eksklusivt) og den tredje ble kjæresten min.

Anonymkode: bb54f...5e7

Samme her. Jeg gikk óg i fella og chattet i det uendelige med folk, bygde meg opp et (urealistisk) bilde av dem i hodet, som overhodet ikke stemte overens med personen da jeg faktisk møtte dem. Veldig glad jeg la det fra meg. Den mannen jeg chattet aller minst med på forhånd er han jeg er gift med den dag i dag. 

Anonymkode: 16a75...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...