Gå til innhold

Jeg trodde Lewis bukser skulle være bra kvalitet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halv annet år siden investerte jeg i noen nye Lewis bukser da jeg tenkte disse skulle vare. 

Et av parene jeg syns jeg brukte mye penger på revnet bak på ankelen nå er de stygge og kan ike brukes på jobb feks.  Den andre jeg har brukt minst, fått hull ved lommene bak, er nok små hull, men om bare litt blir de nok synlige. 

Skuffelse må jeg si, tenkte disse skulle vare i noen år, men jeg har mye eldre billig bukser enn disse. 

Har dere tips om hvilke olabukse merker varer lenger enn 2 år?

Anonymkode: d5959...ccf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine tre Levis bukser er 5 år gamle, og ingen av dem har hull i det hele tatt eller revnet noe sted.

Jeg vet ikke hvordan du bruker buksene dine eller hva slags vaskemaskin du har, men dette er ting som spiller inn på hvilke hull, revner og bruksmerker et plagg får. Noen vaskemaskiner "tygger" i seg klærne den skal vaske.

Anonymkode: 8fe39...f20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Halv annet år siden investerte jeg i noen nye Lewis bukser da jeg tenkte disse skulle vare. 

Et av parene jeg syns jeg brukte mye penger på revnet bak på ankelen nå er de stygge og kan ike brukes på jobb feks.  Den andre jeg har brukt minst, fått hull ved lommene bak, er nok små hull, men om bare litt blir de nok synlige. 

Skuffelse må jeg si, tenkte disse skulle vare i noen år, men jeg har mye eldre billig bukser enn disse. 

Det kommer vel lit an på hvor mye du bruker de, men for meg høres to år ut som lenge for et par bukser. Tror ikke jeg vet om noen merker som jeg forventer skal vare lengre en det. Jeg vet de sier dyre klær skal vare lengre en cubus, men for meg virker det som om alle klær er laget for å bli fort ødelagt (så vi må kjøpe nye). Skal følge med på tråden, kjekt om noen har merker som er holbare!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Levis, men de siste årene har jeg forandret fasong og jeg har opplevd at jeg sliter ut bukser mye raskere enn tidligere. Kan det være at passformen ikke er helt riktig for deg TS og at de derfor går i stykker?

Anonymkode: ded33...4bb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være fordi du kjøpte Levis sin Tyrkiske fetter Lewis.

Anonymkode: 0afc3...0ac

• Liker 17
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker du de ofte i maskin? Spot cleaning og damprens gir jeans lengre levetid. Vask i vaskemaskin sliter mer på buksene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Levis er litt overpriset. Da jeg var i New York i fjor benyttet jeg muligheten til å dra på Levis outlet. Kjøpte 5 bukser til halve priset hva jeg måtte betalt i Norge. Og det til tross for dårlig kronekurs. 
Sparte inn halve flybilletten på dette. Siden jeg slipper å kjøpe Levis-bukse i mange år fremover. 

Anonymkode: afe53...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hull på ankelen?

Her har du nok vært uheldig og hekta deg fast i noe, det kan du ikke klandre buksa for....

Anonymkode: 34b69...e49

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mine tre Levis bukser er 5 år gamle, og ingen av dem har hull i det hele tatt eller revnet noe sted.

Alle mine jeans får hull i skrittet/rompa etter ca 1 år bruk.

Anonymkode: d3dcb...78a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis var kvalitet før, men det er jo de pinnestive jeanser med null stretch. Kjøper du super elastiske jeanser med mange % elastan er det vel same shit hvor du kjøper de fra- gina, hm eller levis, de ryker og slites i stykker.. dessverre. Så jeg kjøper omtrent ikke jeans til mer enn 500-600 kr og gjerne på tilbud..

Endret av Sovushka
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alle mine blir slitt mellom beina der låra gnisser 🤪

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg sluttet med Levisbukser da de to jeg kjøpte fikk hull der etter under en måneds bruk (fikk tilbake pengene, men så skjedde det med neste også). Da har cubusbuksene mine holdt lengre, men har heller aldri hatt bukser som varer over et år.. som noen skriver over er det sikkert pga stretchen, jeg har såpass med former at jeg ikke får på bukser uten stretch (kjøper stor nok størrelse, men de må forme seg litt ellers blir de helt feil).

Anonymkode: 98ce0...e28

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Levi's bukser med stretch. Tror knapt jeg har vasket dem. Jeans skal ikke vaskes om det ikke er flekker. Er veldig fornøyd, bortsett fra at de poser litt i lysken. Men det er ikke buksas feil. Har hatt den i et par år, ingen hull eller revner. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det må være fordi du kjøpte Levis sin Tyrkiske fetter Lewis.

Anonymkode: 0afc3...0ac

Kjøpt på Lewis butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (4 timer siden):

Vasker du de ofte i maskin? Spot cleaning og damprens gir jeans lengre levetid. Vask i vaskemaskin sliter mer på buksene. 

Jeg vasker sikkert mye mer ofte enn det bør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans fra Gina tricot og Lindex har holdt i mange år hos meg. Vasker ofte og, jeg er ekspert i å få flekker på klær. Men har ikke lår som gnisser, så aner ikke hvordan de er der. 

Anonymkode: 61327...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 33 år gammel 501 levis bukse som fortsatt er i bruk.

Anonymkode: 5cff7...19e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vasker sikkert mye mer ofte enn det bør. 

Hvor ofte?

Anonymkode: 5bfd3...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjøpt på Lewis butikken

Er dette ett nytt merke eller??

Anonymkode: 5eee8...059

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er dette ett nytt merke eller??

Anonymkode: 5eee8...059

Takk for at du gir meg påminnelse om at jeg er en idiot. Thanks🙏 I guess, bryr jeg meg så om merker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...