Gå til innhold

Kan camping ta betalt for samme plass av flere forskjellige samtidig?

vesla1985

Anbefalte innlegg

Vi leide kvartal plass og hadde vårt plass nr.   Vi fikk beskjed om å parkere vogna et annet sted.  Neste gang vi kom ut sto det også folk på plassen de hadde stått der en uke.    Kan campingen  kreve  full 1/2 år av oss samtidig som de krever døgn pris av de andre som sto på vår plass??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vesla1985 skrev (6 timer siden):

Vi leide kvartal plass og hadde vårt plass nr.   Vi fikk beskjed om å parkere vogna et annet sted.  Neste gang vi kom ut sto det også folk på plassen de hadde stått der en uke.    Kan campingen  kreve  full 1/2 år av oss samtidig som de krever døgn pris av de andre som sto på vår plass??? 

Jeg tenker det er litt ugreit at de bruker en plass som dere har betalt for. Plassen er jo deres så lenge dere har en avtale om å bruke den. Jeg forstår heller ikke helt hvorfor dere ble bedt om å parkere et annet sted enn på deres plass, men det kan jo virke som at plasseier hadde planlagt å leie ut plassen deres siden de ba dere om å parkere annet sted.

Jeg ville forventet å få tilbake penger for den tiden andre har brukt deres plass. Egentlige er det jo dere som skal ha de leieinntektene som er kommet inn ved at andre bruker deres plass.

Hvis ikke det er noen underlige klausuler i deres leieavtale som tillater eier å bruke deres plass på denne måten.

Anonymkode: 18164...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere beskjed om å flytte vognen til et annet sted på campingplassen, eller om å forlate campingplassen? 

Anonymkode: b9fa8...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kvartalplass eller halvtårsplass dere har? Hvilke måneder har dere betalt for og hvorfor har dere ikke vogna stående der i den perioden?

Anonymkode: 82457...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvartalplass tilsvarer da eks april/mai/juni 

Juli/august/sept

Okt/nov/des

Jan/feb/mars

Halvår er ofte fra april og ut sept / okt og it mars.

Så helårs

I hvertfall de campingen jeg vet om. Og hvis en da har kvartal så kan en jo ikke regne med å få samme plass hvis en kommer tilbake og samme plass uten om kvartalet.

Fleste jeg kjenner betaler for festplassen og har da plating og alt der hele toden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...