AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:55 #21 Del Skrevet tirsdag kl 14:55 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sånn min avhengighet begynte. Si heller i fra til legen at du begynner å bli avhengi Anonymkode: d2cbb...e8a Avhengig av en kvart tablett, pluss redd for å bruke mer? Anonymkode: de51f...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:00 #22 Del Skrevet tirsdag kl 15:00 Sobril er ingen behandling for høy blodtrykk! Anonymkode: c5c75...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:09 #23 Del Skrevet tirsdag kl 15:09 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sobril er ingen behandling for høy blodtrykk! Anonymkode: c5c75...596 Du ser ikke sammenhengen mellom stress, angst og blodtrykk? Skjønner ikke hva TS prøver å uttrykke? Uff... Anonymkode: 21b8d...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:17 #24 Del Skrevet tirsdag kl 15:17 Merker man noe av den lille dosen er det placebo og ærlig talt, hvorfor ta et avhengighetsskapende stoff når man egentlig ikke har behov for det og dosen er for liten for å få effekt? Helt bortkastet. Det er ikke et sukkertøy. Anonymkode: 9c85a...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:24 #25 Del Skrevet tirsdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Legen min skrev på resept at jeg kunne ta 1-2 tabletter om dagen ved behov. Så da tenkte jeg at en kvart av en tablett ikke er så mye 👀 Anonymkode: 1131f...6e0 Så hvorfor spør du her da? Anonymkode: 6c86d...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:46 #26 Del Skrevet tirsdag kl 17:46 Det er bare en type menneske som gjør seg selv avhengig av ting. Det er ikke medisinene i seg selv som gjør det. Det er faktisk bare å slutte, eller ikke ta når det ikke passer. Ikke verre enn det. Anonymkode: 908f4...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:50 #27 Del Skrevet tirsdag kl 17:50 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Entero og depottabletter- Sobril har delestrek og kan fint deles. Anonymkode: ea4c6...d7a Deles sånn at det blir fire biter altså? Anonymkode: d6efa...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå