AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:53 #1 Del Skrevet mandag kl 21:53 Begynte for ca 1 uke siden, og sovner ikke om kvelden. Flere som har opplevd dette? Har også vært sinnsykt kvalm, men det er over. Anonymkode: 8b473...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:04 #2 Del Skrevet mandag kl 22:04 Jeg har gått på Cipralex i ca 2 år. Når jeg tok 15 mg, så merket jeg at jeg ikke fikk sove. Gikk da ned til 10 mg, og sovnet litt lettere. Men nå i det siste halvåret så sovner jeg ikke før på morgenkvisten, så nå skal jeg trappe ned til 5 mg i 1 uke før jeg kutter de ut for å se om jeg sovner tidligere. Det er innsoving jeg har problemer med, for når jeg først sovner så sover jeg godt. Anonymkode: 8fe46...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:05 #3 Del Skrevet mandag kl 22:05 Ja opplevde det men etter råd fra lege begynte jeg å ta dem om morningen og da forsvant problemet Anonymkode: 543e3...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet mandag kl 22:09 #4 Del Skrevet mandag kl 22:09 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Begynte for ca 1 uke siden, og sovner ikke om kvelden. Flere som har opplevd dette? Har også vært sinnsykt kvalm, men det er over. Anonymkode: 8b473...ead Når tar du de? De bør taes om morgenen for å minske muligheten for søvnløshet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:14 #5 Del Skrevet mandag kl 22:14 emilie123 skrev (4 minutter siden): Når tar du de? De bør taes om morgenen for å minske muligheten for søvnløshet Tar de om kvelden. Skal jammen endre fra i morgen for å se om det hjelper. Anonymkode: 8b473...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:25 #6 Del Skrevet mandag kl 23:25 Det er nok oppstartsbivirkninger, det går over i løpet av et par uker. Anonymkode: cb707...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå