Irak Skrevet tirsdag kl 15:22 #101 Del Skrevet tirsdag kl 15:22 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): For et merkelig spørsmål egentlig. Selvfølgelig kan man leve et liv uten sex. Trodde du jomfruer dør i en alder av 35 år liksom? En rekke punkter omtales i menneskerettighetene (SRHR, altså seksuell og reproduktiv helse og rettigheter). Anonymkode: 92977...f4b Ingenting er en selvfølge... Har du glemt partnerdrap og selvmordsstatistikken her til lands? Hva som ligger bak disse handlingene kan man ikke vite... Endret tirsdag kl 15:22 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:10 #102 Del Skrevet tirsdag kl 16:10 Jeg klarer meg uten sex. Mannen tar sjeldent initiativ, og selv glemmer jeg nesten at sex finnes fordi det er så sjeldent vi har det. Skulle ønske at vi var nærmere hverandre på den måten, men det er sjeldent det er tid og det er sjeldent lysten er der (selv om jeg er med hver eneste gang han gjør fremstøt). Anonymkode: 3728c...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:56 #103 Del Skrevet tirsdag kl 16:56 Veldig mange kvinner tror det, og de ender stort sett opp alene. Så ja, da er det oppnådd. Anonymkode: 77fcd...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:04 #104 Del Skrevet tirsdag kl 17:04 Irak skrev (1 time siden): Ingenting er en selvfølge... Har du glemt partnerdrap og selvmordsstatistikken her til lands? Hva som ligger bak disse handlingene kan man ikke vite... Det er ikke sexn som er direkte årsak til døden. Det er relajson og svekket mental helse. Noen kan si, det er sex som ga dem dårlig mental helse, men det tror jeg ikke. Det er hvordan vi møter problemer, men livet er mer enn sex og ingen må tro at de kan dø av å ikke ha det. Det er mulig å få hjelp om man sliter. Anonymkode: ea39f...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 17:15 #105 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke sexn som er direkte årsak til døden. Det er relajson og svekket mental helse. Noen kan si, det er sex som ga dem dårlig mental helse, men det tror jeg ikke. Det er hvordan vi møter problemer, men livet er mer enn sex og ingen må tro at de kan dø av å ikke ha det. Det er mulig å få hjelp om man sliter. Anonymkode: ea39f...f15 Det spiller ingen rolle hvilken sannhet du former for deg selv. Det er hva den enkelte tror og tenker som er reelt.... Det er det jeg vil fram til. Om ikke kunnskapen som trengs, når inn der det trengs, så er jo på en måte kunnskapen bortkastet.... Man kan ikke vite bare.... Å kalle det svekket mental helse er litt for lettvint syns jeg... Vil jo ikke akkurat si at man har svekket mental helse om man velger å avslutte sitt eget liv...Det krever et enormt mot å faktisk gjøre det... Et liv tapt er bortkasta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:50 #106 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 Irak skrev (2 timer siden): Det spiller ingen rolle hvilken sannhet du former for deg selv. Det er hva den enkelte tror og tenker som er reelt.... Det er det jeg vil fram til. Om ikke kunnskapen som trengs, når inn der det trengs, så er jo på en måte kunnskapen bortkastet.... Man kan ikke vite bare.... Å kalle det svekket mental helse er litt for lettvint syns jeg... Vil jo ikke akkurat si at man har svekket mental helse om man velger å avslutte sitt eget liv...Det krever et enormt mot å faktisk gjøre det... Et liv tapt er bortkasta... Nei det er kjempe viktig å skille, for det er farlig å gå å tro man kan dø uten sex. Sinnet venner seg til de mest syke tunge situasjoner, noen kan komme seg gjennom sine mentale problemer, om de søker hjelp. Det er ikke sexen,det er hvordan noen forholder seg til motgang. Selvsagt har man mentale helse problemer når man ender sitt eget liv? Det er ikke noe folk bare gjør om de har det helt fint. Jeg har selv mentale problemer, og ser ikke problemet med å påpeke at andre sliter. Det er ikke tabu, det er realiteten. Anonymkode: ea39f...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:53 #107 Del Skrevet tirsdag kl 19:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er kjempe viktig å skille, for det er farlig å gå å tro man kan dø uten sex. Sinnet venner seg til de mest syke tunge situasjoner, noen kan komme seg gjennom sine mentale problemer, om de søker hjelp. Det er ikke sexen,det er hvordan noen forholder seg til motgang. Selvsagt har man mentale helse problemer når man ender sitt eget liv? Det er ikke noe folk bare gjør om de har det helt fint. Jeg har selv mentale problemer, og ser ikke problemet med å påpeke at andre sliter. Det er ikke tabu, det er realiteten. Anonymkode: ea39f...f15 Farlig fordi - Noen kan bli redd å tvinge seg til å ha det eller tvinge seg på noen. - Ingen kan gi folk dårlig samvittighet å si, om du ikke har sex med meg tar jeg livet mitt, det er psykisk og fysisk vold og overgrep. - Ingen kan tvinge noen, og ingen dukker opp av løse luften, så vi må stå i motgang det er ikke annet valg. - Vi kan ha sex med oss selv. - Ingen dør av å ikke ha sex, rent fysisk er det usannt. - Hva da med aseksuelle? Anonymkode: ea39f...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 20:15 #108 Del Skrevet tirsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei det er kjempe viktig å skille, for det er farlig å gå å tro man kan dø uten sex. Sinnet venner seg til de mest syke tunge situasjoner, noen kan komme seg gjennom sine mentale problemer, om de søker hjelp. Det er ikke sexen,det er hvordan noen forholder seg til motgang. Selvsagt har man mentale helse problemer når man ender sitt eget liv? Det er ikke noe folk bare gjør om de har det helt fint. Jeg har selv mentale problemer, og ser ikke problemet med å påpeke at andre sliter. Det er ikke tabu, det er realiteten. Anonymkode: ea39f...f15 Det er forskjell på å være mentalt svak og ha mentale utfordringer... Jeg vil påstå at en person som velger å ta sitt eget liv ikke er mentalt svak... Jeg er fullt klar over hjernens kapasitet til å stå i belastende situasjoner over tid. Det har jeg kjennskap til. Er nok bare at vi bruker litt ulike begreper ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:02 #109 Del Skrevet onsdag kl 10:02 Hvis du finner noe du brenner for og dedikere hele livet ditt til det, så trenger du kanskje ikke sex. Kjenner en kar som brenner for miljøet. Har aldri sett han med noen damer og han er oppi 50 årene. Anonymkode: 1178d...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå