AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:40 #41 Del Skrevet onsdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at jeg har absolutt respektert han ved å ikke ta kontakt ennå. Det har gått litt over en uke nå. Jeg må på et tidspunkt ha en avklaring. TS her! Anonymkode: 4d4e3...f4f Nei det må du virkelig ikke etter en eneste date. Anonymkode: 63953...202 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 20:40 #42 Del Skrevet onsdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at jeg har absolutt respektert han ved å ikke ta kontakt ennå. Det har gått litt over en uke nå. Jeg må på et tidspunkt ha en avklaring. TS her! Anonymkode: 4d4e3...f4f En avklaring på hva? Dere har vært på en date! Hvis du legger så mye i en date med noen tror jeg du har gått av å ta en pause og kanskje fokusere på noe annet i livet ditt? En date skal ikke bli altoppslukende. Da er det ikke sunn dating du holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:42 #43 Del Skrevet onsdag kl 20:42 Nettinettet skrev (2 minutter siden): Nå tror jeg ikke at han avsluttet på den måten, men svarte det når hun krevde et svar fra han om de skulle møtes. Anyway vi vet ikke hvordan det hele foregikk. Vi har kun hennes historie. Det eneste vi kan gjøre er å dele det vi tenker er lurt og ikke. Jeg har mine tanker på bakgrunn av den erfaringen og kunnskapen jeg har, du har dine på bakgrunn av hvordan du velger å gjøre ting. Helt fair! Wow skal si det er høyt opp til deg på hesten din, du har erfaring og kunnskap, og jeg bare velger og vraker? 😃 Anonymkode: f9142...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 20:51 #44 Del Skrevet onsdag kl 20:51 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Wow skal si det er høyt opp til deg på hesten din, du har erfaring og kunnskap, og jeg bare velger og vraker? 😃 Anonymkode: f9142...2b7 jeg vil ikke si jeg sitter på en høy hest, jeg sitter mer på bakkenivå men med enormt stort innblikk i datingsituasjoner og det som foregår ikke bare hos den ene følelsesmessig, men også hos den andre. Derfor sier jeg også at du har din erfaring og på bakgrunn av den har du dine tanker om denne sitasjonen. Helt fair. Kanskje har du helt rett og han er en arrogant kontrollerende jævel. Det vet vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet onsdag kl 21:05 #45 Del Skrevet onsdag kl 21:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her! Jeg sa jo ganske direkte ut at hvis han ikke ville treffes så kunne han bare si det nå med engang fordi jeg liker ærlighet veldig godt og setter pris på det! Sa det med engang når vi skulle si hade! Så synes det er litt dumt! Anonymkode: 4d4e3...f4f Ingen menn gjør det der...sier fra og er ærlig altså. Vel, det kan vel hende, men det er ikke mange av dem... det å si sånn er så typisk dame. Sorry, altså. Er dame selv - så vet "alle" damer sier sånn til menn, men de ordene der faller på stengrunn med en gang. Husk at en mann som er interessert, han lar det vises. En mann som er lunken svarer dann og vann, en mann som ikke er interessert - han tar ikke kontakt. Han vil evt komme tilbake når han selv ønsker, litt som en katt egentlig. Egenrådig. Og han vil komme tilbake dersom andre damer i kretsen hans ikke responderer, eller når han kjeder seg. Finn noen andre, som er mer gira og som vil det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:33 #46 Del Skrevet onsdag kl 21:33 Måneskinn skrev (21 minutter siden): Ingen menn gjør det der...sier fra og er ærlig altså. Vel, det kan vel hende, men det er ikke mange av dem... det å si sånn er så typisk dame. Sorry, altså. Er dame selv - så vet "alle" damer sier sånn til menn, men de ordene der faller på stengrunn med en gang. Husk at en mann som er interessert, han lar det vises. En mann som er lunken svarer dann og vann, en mann som ikke er interessert - han tar ikke kontakt. Han vil evt komme tilbake når han selv ønsker, litt som en katt egentlig. Egenrådig. Og han vil komme tilbake dersom andre damer i kretsen hans ikke responderer, eller når han kjeder seg. Finn noen andre, som er mer gira og som vil det samme. Han hintet under hele møtet at han ville ses. Han sa f.eks neste gang osv. Blir aldri helt klok på hva jeg skal gjøre. Noen her inne mener at jeg burde sende melding, mens andre ikke. Har aldri vært så usikker før. Jeg følte også at han ble litt "flau" da han ikke greide å få på kondomen og stresset. Kommunikasjonen i forveien har også vært litt sporadisk. Matchet med han tidligere i sommer, men da ble de ikke noe treff pga at han er dårlig på å kommunisere. Så tar han opp tråden igjen i oktober. Blir heller ikke noe treff fordi han har mye å gjøre på jobben(har et krevende yrke med turnus). Så tar han kontakt igjen i november å spør meg om det passer å møtes da og da. Som dere skjønner er dette en fyr som er ganske sporadisk når det kommer til kommunikasjon. Plutselig kan det gå tre uker før jeg hører noe fra han. Sånn har det vært hele tiden når vi kommunisere. Anonymkode: 4d4e3...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:35 #47 Del Skrevet onsdag kl 21:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som dere skjønner er dette en fyr som er ganske sporadisk når det kommer til kommunikasjon Er dette noe du kunne levd med i et forhold? Anonymkode: 63953...202 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:39 #48 Del Skrevet onsdag kl 21:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han hintet under hele møtet at han ville ses. Han sa f.eks neste gang osv. Blir aldri helt klok på hva jeg skal gjøre. Noen her inne mener at jeg burde sende melding, mens andre ikke. Har aldri vært så usikker før. Jeg følte også at han ble litt "flau" da han ikke greide å få på kondomen og stresset. Kommunikasjonen i forveien har også vært litt sporadisk. Matchet med han tidligere i sommer, men da ble de ikke noe treff pga at han er dårlig på å kommunisere. Så tar han opp tråden igjen i oktober. Blir heller ikke noe treff fordi han har mye å gjøre på jobben(har et krevende yrke med turnus). Så tar han kontakt igjen i november å spør meg om det passer å møtes da og da. Som dere skjønner er dette en fyr som er ganske sporadisk når det kommer til kommunikasjon. Plutselig kan det gå tre uker før jeg hører noe fra han. Sånn har det vært hele tiden når vi kommunisere. Anonymkode: 4d4e3...f4f Ts, la det ligge. Det eneste du gjør nå er å rasjonalisere og unnskylde overfor deg selv. Du kommer absolutt ingen vei med han med det. La det ligge. Anonymkode: 71e1a...72d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 21:45 #49 Del Skrevet onsdag kl 21:45 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts, la det ligge. Det eneste du gjør nå er å rasjonalisere og unnskylde overfor deg selv. Du kommer absolutt ingen vei med han med det. La det ligge. Anonymkode: 71e1a...72d Enig. Og TS: er du ute etter forhold med noen ville jeg avventet med sex til du vet om de er interessert i deg eller..... ikke vondt ment, men jeg håper du forstår greia. For din egen del. For å ta vare på deg og beskytte deg selv og følelsene dine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19 timer siden #50 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Han hintet under hele møtet at han ville ses. Han sa f.eks neste gang osv. Blir aldri helt klok på hva jeg skal gjøre. Noen her inne mener at jeg burde sende melding, mens andre ikke. Har aldri vært så usikker før. Jeg følte også at han ble litt "flau" da han ikke greide å få på kondomen og stresset. Kommunikasjonen i forveien har også vært litt sporadisk. Matchet med han tidligere i sommer, men da ble de ikke noe treff pga at han er dårlig på å kommunisere. Så tar han opp tråden igjen i oktober. Blir heller ikke noe treff fordi han har mye å gjøre på jobben(har et krevende yrke med turnus). Så tar han kontakt igjen i november å spør meg om det passer å møtes da og da. Som dere skjønner er dette en fyr som er ganske sporadisk når det kommer til kommunikasjon. Plutselig kan det gå tre uker før jeg hører noe fra han. Sånn har det vært hele tiden når vi kommunisere. Anonymkode: 4d4e3...f4f tenker at usikkerhet er en av to: enten en magefølelse som sier deg at noe ikke er rett, eller at man lever i gamle mønstre og er nærmest vant til at ting går dårlig - så man tror atomatisk at ting skal dårlig nå og. Det er ikke lett. Men dette minner meg om det vi kan kalle en breadcrumber. Eller submarine, det er bedre. Dukker opp når han selv vil, og dukker ned i vannet når han skjønner at det nærmer seg at han må prestere. Mitt tips, han er ikke interessert nok i deg og har kanskje noen andre. Eller kjeder seg, eller bare liker å leke med folk... Bare ta et skritt tilbake og se. Og spør deg selv: hva TRENGER du i en sånn prosess? og hva ønsker du? sporadisk eller jevn kontakt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #51 Del Skrevet 10 timer siden For min del hadde jeg gått videre. Jeg liker at vi begge er på og viser interesse og at begge ønsker å trygge hverandre i starten. Anonymkode: e2c72...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 10 timer siden #52 Del Skrevet 10 timer siden Dette er ikke noe å lure på engang, TS. Han er IKKE interessert! Kjipt, men sant. En mann som virkelig vil ha deg, lar deg ikke bli tvilende og usikker på denne måten. Jeg hadde gått videre og ikke sett meg tilbake (og absolutt ikke sendt melding til han for å få "avklaring" i hvert fall). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #53 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 21.39): Men den avklaringen får du med stillheten fra han. Han har playet deg og fått deg hekta, klassisk. Stillhet = ikke interessert. Ikke send han melding, du driter deg bare ut. Avklaringen har du fått, gå videre. Anonymkode: 71e1a...72d Hvordan har han playet henne, når ingen av de har tatt kontakt? Jeg kunne lett sendt en melding, med bare helt kort hvordan går det. En trenger ikke spørre med en gang om vil du treffes igjen, når passer det... Send en melding og ta det derfra. Anonymkode: 13fec...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 8 timer siden #54 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg begriper ikke hvorfor man skal komplisere kommunikasjonen akkurat i datingsettinger. Regler om og når man skal ta kontakt fører bare til unødvendige (og høyst usikre) analyser og grublerier. Hva er det som er så farlig om TS sender daten en kort, men hyggelig, melding der hun takker for hyggelig dat, og spør hvordan det går/om han vil treffes igjen? Det at daten har vært taus kan absolutt indikere at han ikke er interessert i å treffes mer, men det vet vi ikke. Kan jo være at det han faktisk sa på slutten av daten stemmer. Hvorfor skal man alltid tolke alt i verste mening? For alt vi vet så sitter kanskje han og føler at han allerede har gitt tydelig uttrykk for at han vil ses igjen, og tenker at ballen er på hennes banehalvdel og at han ikke bør være mer pågående - nettopp fordi spillereglene i datinglivet tilsier at man skal være så forbaska tilbakeholden, stolt og skjule all sårbarhet. Liker man noen, så er det ikke farlig å gi uttrykk for det (uten fullstendig overtenning selvsagt). TS har ingenting å tape på å sende en melding. Enten svarer han ikke, eller så svarer han. Svarer han ikke eller svarer at han ikke er interessert, så går TS helt enkelt videre. Og svarer han, vil jo svaret si noe om hvor interessert han er eller ikke er. Endret 7 timer siden av Stjertmeis Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #55 Del Skrevet 8 timer siden Dette tror jeg har skjedd: han dater flere (helt vanlig), og nå har han funnet ei han har bedre kjemi med enn deg. Det betyr ikke at noe er galt med deg. Jeg ville gått videre. Initiativet til videre kontakt er på han etter slik du beskriver kommunikasjonen mellom dere. Anonymkode: baf19...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #56 Del Skrevet 8 timer siden Wow, blir overrasket over at ingen nevner utroskap her. Men her kommer store stygge ulven, mulig han er i et forhold og kun ønsker litt ekstra på siden? Om du tør svare hvor er han fra? Min samboer jobber mye for tiden og er nesten ikke hjemme, samt hotellopphold osv.. Anonymkode: 232c4...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 8 timer siden #57 Del Skrevet 8 timer siden Er han så spesiell at du gidder å kaste på tid på å gruble over han etter en date? Dette er vel tidlig gosting - som «alle» som nettdater opplever.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå