Gå til innhold

Skal jeg sende han en melding?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, var på en date forrige uke med en mann. Gått ca 5 dager. Han sa at han ville treffes igjen. Men han sa at han ikke visste når det ble igjen og at han ikke er typen til å møtes 3 dager i strekk i starten. Han liker å ta det rolig!. Har ikke fått en melding av han etter daten. Derfor lurte jeg på om det er masete å sende han en melding nå? Eller er det helt innafor ? Og tips til hva som eventuelt kan stå i meldingen, uten at jeg maser om neste møte? Litt subtilt.

jeg tenker at det passer for meg å ses ca om to uker igjen( da er jeg ferdig med eksamen).

Anonymkode: 4d4e3...f4f

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er innafor jeg

Men ved at du spørr her, så blir jeg usikker.

Anonymkode: 8ef87...5f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes det er innafor jeg

Men ved at du spørr her, så blir jeg usikker.

Anonymkode: 8ef87...5f8

Hvorfor blir du usikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv; går det bra? Så ser du om han gidder å skrive tilbake. Tipper dette er en med flere damer på gang. 

Anonymkode: 7f7fd...6c2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder deg på gress. 

er en interessert så tar han kontakt. 

han prøver å hekte deg! Og drt ser det jo ut som han har klart og. 

Anonymkode: bc9db...27c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig match da hvis han er typen til å ta det rolig og ikke du 

Anonymkode: e0f35...dbc

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sendt melding, jeg hadde tenkt at han ikke er så veldig interessert når du ikke har hørt fra han siden daten.

Anonymkode: 63953...202

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem dager uten kontakt etter date tolker jeg som en gjensidig ghosting.

Anonymkode: 061fb...24b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta kontakt. Han her er ikke veldig gira. 
Gå videre. Tar han kontakt igjen, så tar du det derfra. 
Det er han som har sagt at det skal gå tid til neste gang. HAN har satt en grense, ikke du. Hva vil du oppnå med å jage han? Tror du han blir mer interessert?

Anonymkode: 9f00c...db3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke ta kontakt. Han her er ikke veldig gira. 
Gå videre. Tar han kontakt igjen, så tar du det derfra. 
Det er han som har sagt at det skal gå tid til neste gang. HAN har satt en grense, ikke du. Hva vil du oppnå med å jage han? Tror du han blir mer interessert?

Anonymkode: 9f00c...db3

Glem det ! Han er ikke interessert ! Han sa i fra om hvordan han ville ha det, og har ikke tatt noe videre kontakt. Da er han ikke interessert. Dette med å "ikke jage han" er jo helt rett, samtidig gir det et solid svar. Glem det ! Gå videre, en slik person vil ingen tjene på å gå videre med. Det ender bare med elendighet. En mann som er interessert viser det !

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei, var på en date forrige uke med en mann. Gått ca 5 dager. Han sa at han ville treffes igjen. Men han sa at han ikke visste når det ble igjen og at han ikke er typen til å møtes 3 dager i strekk i starten. Han liker å ta det rolig!. Har ikke fått en melding av han etter daten. Derfor lurte jeg på om det er masete å sende han en melding nå? Eller er det helt innafor ? Og tips til hva som eventuelt kan stå i meldingen, uten at jeg maser om neste møte? Litt subtilt.

jeg tenker at det passer for meg å ses ca om to uker igjen( da er jeg ferdig med eksamen).

Jo men herregud.🙈.dere lever ikke i 1850 og er brevvenner. Send melding du..og får han ikke ut fingern og svarer skriver du til en som vil møte deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hadde ikke sendt melding, jeg hadde tenkt at han ikke er så veldig interessert når du ikke har hørt fra han siden daten.

Anonymkode: 63953...202

Hva om han sitter og tenker akkurat det samme?

Anonymkode: ca4f8...313

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke hører fra noen på 5 dager så har jeg avskrevet vedkommende som ikke interessert og gått videre. Det er noe annet enn å ikke ønske å møtes veldig ofte. Er man interessert så har man litt kontakt. At noen sier at de ønsker å møtes igjen på første date betyr dessverre ingen ting. Det er handling som viser hva de faktisk mener. Hadde han vært interessert så hadde han avtalt en ny date litt fram i tid, konkret. Han der hadde jeg ikke giddet å sende noen melding til.

Anonymkode: f9990...7ea

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 22.39):

Hvorfor har du lyst til å sende melding til en person som har sagt at han vil treffes men ikke har gitt lyd fra seg? Han er en voksen mann og har han lyst til å treffe deg vil ha ta kontakt. Jeg ville heller brukt tiden på å bli kjent med andre og utvide mulighetene. Tar  han kontakt så ser du om du er ledig. Tar han ikke kontakt har du ikke kastet bort tid  på å sitte å vente på en som ikke er interessert :) 

Meowmere skrev (På 25.11.2024 den 22.55):

Er det ikke vanlig å ha litt daglig kontakt tidlig i datingfasen?

Det kommer helt ann på hvem du er. Flere og flere orker ikke chatting og tar kun kontakt for å avtale en ny date. Synes det er sunnere dating enn mobilchatte dating. Men det er nå meg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettinettet skrev (2 minutter siden):

Hvorfor har du lyst til å sende melding til en person som har sagt at han vil treffes men ikke har gitt lyd fra seg? Han er en voksen mann og har han lyst til å treffe deg vil ha ta kontakt

Fordi TS også er et voksent menneske som ønsker å treffe ham og ergo like gjerne kan være den som tar kontakt. Vi lever ikke på 1700-tallet og vi lever takk og lov heller ikke etter latterlige, kvinnefiendtlige amerikanske "datingregler". Det er ingen grunn til at en kvinne i Norge i 2024 skal sitte pent og pyntelig og passivt vente på at en mann kanskje skal bestemme seg for å ta kontakt.

TS, send den meldingen! Du har ingenting å tape - en mann som blir avskrekket av en enkelt melding er uansett ikke noe å samle på. Ta litt kontroll over eget liv og tenk på hva du vil heller enn hva du tror han vil. 

Anonymkode: 0366a...6ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fordi TS også er et voksent menneske som ønsker å treffe ham og ergo like gjerne kan være den som tar kontakt. Vi lever ikke på 1700-tallet og vi lever takk og lov heller ikke etter latterlige, kvinnefiendtlige amerikanske "datingregler". Det er ingen grunn til at en kvinne i Norge i 2024 skal sitte pent og pyntelig og passivt vente på at en mann kanskje skal bestemme seg for å ta kontakt.

TS, send den meldingen! Du har ingenting å tape - en mann som blir avskrekket av en enkelt melding er uansett ikke noe å samle på. Ta litt kontroll over eget liv og tenk på hva du vil heller enn hva du tror han vil. 

Anonymkode: 0366a...6ea

Det handler ikke om å like gjerne være den som tar kontakt når den andre partner han gitt tydelig beskjed om at han ikke ønsker å treffe henne med det første.

Han er sikkert dritt lei av at damer han møter maser om å få møte han igjen, og dermed gir han beskjed om dette - kanskje også for å for å teste TS og se om hun vil gjøre som de andre, eller om hun rett og slett vil la han få jakte litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...