Gå til innhold

Når tar man «praten»?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en på tinder i slutten av September, og pratet der fram til starten av Oktober. Da gikk vi over på snap, og snapper hver eneste dag!
Vi har møtt hverandre fire ganger, vært på dates osv. Han ville gjerne ha meg med på julebord sammen med noen venner av han (var båttur), men pga det var midt i ukedagene så gikk ikke det mtp fri. 

Han jobber offshore så han er borte to uker og hjemme i tre. Vi hadde nok vært mer sammen om det ikke var for det. 
Nå så har vi ikke vært sammen på to uker for han er på jobb og kommer hjem på onsdag. Da har vi avtalt å møtes igjen, og.. Nå er vi jo litt frustrerte, så vi «dirtyprater» litt. Ikke noe altfor store greier men litt sånn: gleder meg til å ha sex med deg igjen. Han skriver også at jeg er sjarmerende og at han sikler kun på meg. 
I går kom det også et spørsmål fra han hvor han lurte på om jeg hadde møtt en annen kjekkas etter fylla på lørdag. Jeg var like gjerne ærlig og sa: Nei, jeg har ikke behov for det. Eneste jeg vil prate med deg! Og da skrev han tilbake: Tenk!!! At jeg er så heldig som får prate med deg a! Virker det som at han ville ta opp litt forsiktig om det bare er oss eller om jeg hadde noen fler?

Tenker dere da at dette kan bli noe seriøst? Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å få følelser. Han har ikke vært i et forhold på 8 år. Han har datet litt her og der bare, og det er det jeg stusser over. Kanke fatte at han har vært singel så lenge for han virker som den drømmefyren! 
Når er det innafor å ta opp om det er på vei til å skje noe mer? Jeg er ganske ny på datingfronten. Kun vært sammen med de jeg har allerede har vært venn med, så dette er første gang jeg snakker med en som har vært fremmed!

Anonymkode: efbb8...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stusser på at du skriver at du er "sikker på at jeg kommer til å få følelser", noe som tyder på at du ikke har det enda. Så kanskje du ikke skal hoppe ut i noe før du faktisk har fått følelser og er helt sikker på hva du ønsker å gjøre. 

Ellers virker dere såpass "eksklusive" at det er vel ingen grunn til å bli storseriøs for tidlig. Ta tiden til hjelp. Kjenn på det. Kos deg. Føl litt. Og ta det som det kommer. 

Eller ikke! Gjør det du selv føler for. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (12 timer siden):

Jeg stusser på at du skriver at du er "sikker på at jeg kommer til å få følelser", noe som tyder på at du ikke har det enda. Så kanskje du ikke skal hoppe ut i noe før du faktisk har fått følelser og er helt sikker på hva du ønsker å gjøre. 

Ellers virker dere såpass "eksklusive" at det er vel ingen grunn til å bli storseriøs for tidlig. Ta tiden til hjelp. Kjenn på det. Kos deg. Føl litt. Og ta det som det kommer. 

Eller ikke! Gjør det du selv føler for. :) 

Ja, vært litt forsiktig men jeg føler på sommerfugler. Problemet mitt er at jeg kan få fort følelser og det kan jo «skremme». 

Endret av Christinej
Valgte ikke anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere startet i september så burde dere avklare om dere skal investere i å utforske dere og være eksklusive.

Jeg og kjæresten bestemte oss fra første date at vi var ekslusive inntil vi visste hva vi ville videre. Men for oss var det uaktuelt å date flere. Etter 4 mnd var vi offentlig på FB.

Anonymkode: ece9f...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han fisker litt etter om du treffer andre ihvertfall. Tipper han er helt klar for å ta den samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 dater er nok litt tidlig tenker jeg, men om dere har sex så antar jeg at dere har avtalt at dere er eksklusive? Det er uansett første steg. Og regner med at dere har avklart at dere begge ser etter noe varig før dere begynte date? Utover det er det bare å slappe av og se hva som skjer. Ingen grunn til å stresse veldig med å bli offisielle kjærester.

Anonymkode: ec0bc...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...