Gå til innhold

Hvor lenge kan sønnen min være med meg i damegarderoben i svømmehallen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Svømmehallen bestemmer det. I verste fall blir dere bortvist

Anonymkode: c0752...138

Nei, i verste fall ødelegges tryggheten til mange jenter, men de bør vel bare starte tidlig med å tilpasse seg gutters behov og lære at de kommer først. 🥺

Anonymkode: e2d5a...c87

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei, i verste fall ødelegges tryggheten til mange jenter, men de bør vel bare starte tidlig med å tilpasse seg gutters behov og lære at de kommer først. 🥺

Helt sant! Det også!

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det betyr ikke at jeg vil at gutter som sliter med å vaske håret skal kikke meg oppi fitta. 

Anonymkode: ae5b5...01d

Ligger du i dusjen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 20.57):

Jeg skjønner det så godt og er enig med deg, men jeg kjenner jeg gruer meg litt når vi verken har far eller onkler å sende med 😕 

Anonymkode: c92f6...3af

Da passer du på å ta med en kamerat av sønnen din i svømmehallen, så kan de være to sammen i garderoben.

Anonymkode: 19a9c...02a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at man bør begynne å gå i "riktig" garderobe når man er i skolealder, da er det ganske mange barn som ikke er komfortable med å møte barn av motsatt kjønn i garderoben. 

Anonymkode: 26101...dc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell 6-års aldersgrenser de fleste steder? Sønnen min på 6 år vil ikke bli med i damegarderoben lengre. Så da tenker jeg at det nok er mange 6 år gamle jenter som ikke syns det er kult å møte på 6 år gamle gutter i garderoben.  Samtidig er sønnen min ikke selvstendig nok til å gå i guttegarderoben alene. Så her må pappa bli med hvis det ikke er familiegarderobe.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Man forsøker jo å få de selvstendige så tidlig som mulig. Samtidig er det ikke noe å lage styr for om en 10-åring av det andre kjønn er i garderoben. Dersom du har problem med det, så er problemet ditt, og noe du selv må jobbe med. 

Anonymkode: 10826...9cd

Ser jeg en 10 årig gutt i damegarderoben så tilkaller jeg vakten. Nei en normal 10 åring skal ikke være i feil garderobe.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så dette barnet skal fa altså ikke få lære å. Svømme fordi han ikke har mannlige slektninger som stiller opp?? Skam deg! 

Anonymkode: be620...3f2

Barnet må da lære å svømme på annet vis, kurs/badeplasser e.l evt en venn av forelder som kan følge

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Finnes det en handikapgarderobe dere kan låne? Eller badeland med familie garderober? Kan han dusje hjemme og ha på badeshorts med en løs joggedress over så han bare flekker av seg klærne og går gjennom herregarderoben uten å måtte gjøre så mye? 

Dusje hjemme holder ikke, de skal dusje i svømmehallen 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slutt å seksualiser små barn! Det er folk som deg og dine pedofile holdninger som gjør at foreldre kvier seg for å sende barn alene i garderober🤢 

7-10- årige gutter er for store til å gå i motsatt kjønns garderobe. Og jeg bryr meg ikke om de er opptatt av sex eller bare er nysgjerrig på andres tisser med blikk og kommentarer (ja, dette har skjedd). Jeg vil bare ikke ha dem med meg i dusjen. Hvorvidt de også stirrer på voksne menns tisser skjenker jeg ikke en tanke, det kommer aldri til å bli mitt problem da jeg ikke får lov til å gå i den garderoben. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (3 timer siden):

Ligger du i dusjen?

Nei. Men barn bøyer seg ned og kikker opp på ting de synes er gøy å se på. Som et greit nok hvis ungen er 3 år...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei. Men barn bøyer seg ned og kikker opp på ting de synes er gøy å se på. Som et greit nok hvis ungen er 3 år...

Håper du tuller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Svømmehallen bestemmer det. I verste fall blir dere bortvist

Tvilsomt, i så tilfelle er det ikke noe tap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, for det er KUN gitter som blir med mødrene sine i damegarderoben ditt patriarkalske hode🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

7-10- årige gutter er for store til å gå i motsatt kjønns garderobe. Og jeg bryr meg ikke om de er opptatt av sex eller bare er nysgjerrig på andres tisser med blikk og kommentarer (ja, dette har skjedd). Jeg vil bare ikke ha dem med meg i dusjen. Hvorvidt de også stirrer på voksne menns tisser skjenker jeg ikke en tanke, det kommer aldri til å bli mitt problem da jeg ikke får lov til å gå i den garderoben. 

Det var ikke 7-10 åringer personen jeg siterte snakket om, men 6 åringer. En 4 er like nysgjerrig og snakker like mye, bør en 4 åring ikke få gå i motsatt garderobe? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men 4 åringer derimot, tenker skitne og stygge seksualiserte tanker om din kropp🙄😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så fedre til mitt barns kompis skal sette av en halvtime hver onsdag ettermiddag fir å være med mitt barn i garderoben slik at han får gått på svømmekurs!? Hvilken verden lever du i? 

På kurs passer trenerne på i garderoben, her

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har lett grad av CP, og trenger enda hjelp i garderoben (nylig fylt 7 år)

Jeg orker ikke blikkene, så jeg unngår steder uten familiegarderobe med egne båser i både dusj og skifteavdelingen.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 19.42):

Når blir dette en uting sånn aldersmessig? Hva gjør man dersom det ikke er familiegarderobe?

Anonymkode: 530bb...de4

Heh! Akkurat det der beskrives veldig fint i en film fra Tunis fra 90-tallet en gang, den gang jeg vimsa på filmklubber og sånt. Husker ikke (enda) hva den heter. En film om lillegutt som blir til gutt mens han bl.a er med mor og bader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det var ikke 7-10 åringer personen jeg siterte snakket om, men 6 åringer. En 4 er like nysgjerrig og snakker like mye, bør en 4 åring ikke få gå i motsatt garderobe? 

Her er regelen 6 år, det forholder man seg til og vel utrolig hva barn klarer  bare de får lov å prøve 

Anonymkode: a1167...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...