AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:50 #101 Del Skrevet tirsdag kl 17:50 jegerrinne skrev (22 timer siden): Der vi holder til står det at fra 7 år må de gå i den garderoben de tilhører ut fra kjønn. Da har de fleste egentlig alt klart seg i gym og svømming hele første klasse Her har de ikke ombytting i gymmen i første eller andre klasse, og de hadde svømming én gang i førsteklasse. Men jeg vil egentlig si skolestart likevel, eller evt 6 år. Jeg har en gutt på sju, jeg ville ikke tatt ham med i damegarderoben. Han har en diagnose, så han kan ikke ordne seg selv ennå. Hvis far ikke kan være med, må vi evt få låne handicapgarderobe. Anonymkode: b2b3a...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet tirsdag kl 17:52 #102 Del Skrevet tirsdag kl 17:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her har de ikke ombytting i gymmen i første eller andre klasse, og de hadde svømming én gang i førsteklasse. Men jeg vil egentlig si skolestart likevel, eller evt 6 år. Jeg har en gutt på sju, jeg ville ikke tatt ham med i damegarderoben. Han har en diagnose, så han kan ikke ordne seg selv ennå. Hvis far ikke kan være med, må vi evt få låne handicapgarderobe. Anonymkode: b2b3a...6d2 Ved diagnose så får en jo normalt bruke handicap. Der vi bor har de 3 små handicap. Men må ofte bestilles på forskudd Vet bare her er det de reglene og en må forholde seg til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 18:01 #103 Del Skrevet tirsdag kl 18:01 Gabriel skrev (3 timer siden): Og hvorfor skal det være flaut om Kari, Inger, Olav eller Hans har sett tissen til Line? Du vet tydeligvis ikke hvor stygge barn kan være mot hverandre…. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:13 #104 Del Skrevet tirsdag kl 19:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig kan man velge å bryte reglene, det betyr ikke at det er greit. Hadde ikke ungen noen kompiser på svømmetreningen heller? Som hadde en pappa som kunne tatt med to unger gjennom garderoben? Anonymkode: c0752...138 Nei og nei. Vo har heller i gen mannlige slektninger eller nære venner. Jeg er helt alene med sønnen min. Anonymkode: be620...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #105 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så dette barnet skal fa altså ikke få lære å. Svømme fordi han ikke har mannlige slektninger som stiller opp?? Skam deg! Anonymkode: be620...3f2 Skal hun skamme seg for ikke å ha mannlige slektninger som kan være med i svømmehallen? Anonymkode: c92f6...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet tirsdag kl 19:40 #106 Del Skrevet tirsdag kl 19:40 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 19.42): Når blir dette en uting sånn aldersmessig? Hva gjør man dersom det ikke er familiegarderobe? Anonymkode: 530bb...de4 Her er regelen fra man begynner på skolen. På både svømmehallene og badeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:42 #107 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Da må du bare lære henne at hun ikke trenger bry seg om små gutter. De er ikke noe mer interessert i hennes kropp enn små jenter på samme alder. her er også grensen 6 år, men jeg synes det er lite. Ingen av mine har turt å være alene i garderobe før de er 8. Det er stor handicapgarderobe her med mange individuelle dusjrom, så vi har pleid å bruke disse. Veldig praktisk også å være to foreldre sammen når man har mange barn. Anonymkode: 521a3...c6a Hadde ikke turt? Da må du ruste barna dine bedre. Anonymkode: 3c6af...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:46 #108 Del Skrevet tirsdag kl 19:46 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Her er aldersgrensen skolealder, 6 år. Får derfor ikke reist i svømmehallen med mine gutter som absolutt ikke er store nok til å gå i garderobe alene. Er alenemor og skulle virkelig ønske det fantes en løsning når å sende ungen i egen garderobe ikke går an. Anonymkode: 39d17...b68 Spør en ansatt da vell. Anonymkode: 3c6af...5e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:51 #109 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vel fortjent! Anonymkode: be620...3f2 Hvorfor fortjente jeg det? Noen gutter lo av datteren min. Mulig du tenker på en annen tråd. Anonymkode: e2d5a...c87 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:52 #110 Del Skrevet tirsdag kl 19:52 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei og nei. Vo har heller i gen mannlige slektninger eller nære venner. Jeg er helt alene med sønnen min. Anonymkode: be620...3f2 Finnes det en handikapgarderobe dere kan låne? Eller badeland med familie garderober? Kan han dusje hjemme og ha på badeshorts med en løs joggedress over så han bare flekker av seg klærne og går gjennom herregarderoben uten å måtte gjøre så mye? Anonymkode: c0752...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:55 #111 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei og nei. Vo har heller i gen mannlige slektninger eller nære venner. Jeg er helt alene med sønnen min. Anonymkode: be620...3f2 De lærer å svømme med skolen også. La gutten få øve seg på å dusje på egen hånd hjemme imens. Anonymkode: e9216...f71 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:00 #112 Del Skrevet tirsdag kl 20:00 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor fortjente jeg det? Noen gutter lo av datteren min. Mulig du tenker på en annen tråd. Anonymkode: e2d5a...c87 Du la ut i det vide og det breie om hvordan DU som en voksen kvinne følte deg beholde av et førskolebarn. Som om en 4 åring så på deg som noe seksuelt. Helt syk å seksualisere små barn på den måten🤢 Anonymkode: be620...3f2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:01 #113 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Finnes det en handikapgarderobe dere kan låne? Eller badeland med familie garderober? Kan han dusje hjemme og ha på badeshorts med en løs joggedress over så han bare flekker av seg klærne og går gjennom herregarderoben uten å måtte gjøre så mye? Anonymkode: c0752...138 Ja, inni damegarderoben. Anonymkode: be620...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:05 #114 Del Skrevet tirsdag kl 20:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du la ut i det vide og det breie om hvordan DU som en voksen kvinne følte deg beholde av et førskolebarn. Som om en 4 åring så på deg som noe seksuelt. Helt syk å seksualisere små barn på den måten🤢 Anonymkode: be620...3f2 Nei, det må ha vært noen andre. Anonymkode: e2d5a...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:33 #115 Del Skrevet tirsdag kl 20:33 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 20.01): Har vært mange tråder om dette. Noen her mener seg beglodd av gutter ned i 4-årsalderen og mener de bør klare seg i egen garderobe fra det. Egen utrygghet er visst viktigere enn tryggheten til små gutter. Men jeg vil selv si 7-8. Da er de forhåpentligvis store nok til å forstå at det er ugreit om de møter på feil menn i garderoben og kommer seg unna. Jenta mi var med faren til hun var 9, gutten har begynt i egen garderobe nå som 8-åring. Anonymkode: 5f299...32e AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, det må ha vært noen andre. Anonymkode: e2d5a...c87 Så hvorfor svarer du da? Det kom jo tydelig frem i det første innlegget jeg siterte at det var det det var snakk om. Anonymkode: be620...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:36 #116 Del Skrevet tirsdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvorfor svarer du da? Det kom jo tydelig frem i det første innlegget jeg siterte at det var det det var snakk om. Anonymkode: be620...3f2 Fordi jeg trodde det var mitt innlegg fra februar, det hadde samme tema-ish. Gutter på 7-8 år som lo av datteren min , hvilken tråd snakker du om? Anonymkode: e2d5a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:37 #117 Del Skrevet tirsdag kl 20:37 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så dette barnet skal fa altså ikke få lære å. Svømme fordi han ikke har mannlige slektninger som stiller opp?? Skam deg! Anonymkode: be620...3f2 Dette barnet har nok større problemer enn som så hvis mor eller far er så lite løsningsorientert og ressurssvak at de ikke klarer å finne en eneste person som kan være med barnet i motsatt garderobe. De som er i rett garderobe har fortrinnsrett. Slik er det bare. Og så må den forelderen som ikke klarer å ta ansvar for å bli kjent med andre mennesker søke hjelp hos barnevernet eller en annen instans. Anonymkode: 03fe9...000 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:38 #118 Del Skrevet tirsdag kl 20:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg trodde det var mitt innlegg fra februar, det hadde samme tema-ish. Gutter på 7-8 år som lo av datteren min , hvilken tråd snakker du om? Anonymkode: e2d5a...c87 Det kommer tydelig frem over her. Voksen dame som føler seg beglodd av 4 år gammel gutt i garderoben, og går langt i å insinuere at han la noe seksuelt i det. Anonymkode: be620...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:42 #119 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei og nei. Vo har heller i gen mannlige slektninger eller nære venner. Jeg er helt alene med sønnen min. Anonymkode: be620...3f2 Da er det på tide å ta på seg voksenbuksene og ta ansvar for å sikre en omgangskrets rundt barnet sitt. Du er mamma for svarte. Anonymkode: 03fe9...000 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:43 #120 Del Skrevet tirsdag kl 20:43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer tydelig frem over her. Voksen dame som føler seg beglodd av 4 år gammel gutt i garderoben, og går langt i å insinuere at han la noe seksuelt i det. Anonymkode: be620...3f2 Æsj. My bad.Trodde vel egentlig at det var typisk KG-overdrivelser. Kan ikke huske den tråden. Flaut. Anonymkode: e2d5a...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå