Reign Skrevet tirsdag kl 17:43 #21 Del Skrevet tirsdag kl 17:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det går fint om du ikke har tilsatt noe annet. Trenger jo uansett ikke drikke hele tiden, men ta en kopp kaffe når du blir fysen mellom måltider. Anonymkode: 1fbec...3a4 Te og kaffe er ikke bra for tennene, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:22 #22 Del Skrevet tirsdag kl 19:22 Reign skrev (1 time siden): Te og kaffe er ikke bra for tennene, nei. Eneste er misfarging, men det kan fjernes. Hva mener du er så skadelig med det? Såpass at du syns det er en dårlig ide å bytte ut kjedespising av pepperkaker med svart kaffe? Frukt og grønt inneholder syre, så det er mindre klokt å konstant ha i munnen også egentlig. Ts spør om konkrete råd til hva hun kan bytte til. Anonymkode: 1fbec...3a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:26 #23 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 19.03): Jeg går og er sulten hele dagen, jeg spiser normale porsjoner måltider om dagen, men spiser også mellom måltidene. Og nå er det altså pepperkaker jeg spiser på, hele dagen.. Hva kan man spise sånn gjennom dagen?🙈😄 Anonymkode: b1116...fd9 Klementin, eple,gulrøtter,bær Anonymkode: 7cfc3...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:27 #24 Del Skrevet tirsdag kl 19:27 Gulrot Anonymkode: 919c1...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:31 #25 Del Skrevet i går, 00:31 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 8.37): Kan jo begynne med næringsrik mat så slipper du å gå sulten hele dagen. Anonymkode: e35a1...70a AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 8.41): Slutte å spise mellom måltidene. Du oppretter en uvane, og kroppen blir vant til at du stadig spiser på noe. Slutter du, så vil også suget (sulten) forsvinne. Anonymkode: 14eba...eb3 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 8.45): Mye bedre å venne seg av med småspisingen. Anonymkode: 04a8c...fb5 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 9.31): Du burde virkelig slutte med denne uvanen. Nå veit ikke jeg om du i tillegg har problemer med vekta, men ved å gå å småspise sørger du alltid for blodsukkerstigninger, som igjen fører til utskillelse av fettlagringshormonet insulin. Dette hormonsystemet bør få ha seg noen gode pauser mellom måltidene. Og så burde du se på måltidene du spiser. Får du i deg nok fett og proteiner slik at du blir god og mett og kjenner på tilfredsstillelse etter måltidene? Mange har et kosthold bestående av fettredusert, nærings- og kalorifattig mat, noe som er forsket på vil føre til mer spising på grunn av manglende metthetsfølelse og tilfredsstillelse etter å ha spist denne maten. Anbefaler deg å spise 3 måltider for dag bestående av ekte mat med nok fett og proteiner, og ingenting mellom disse måltidene. Anonymkode: afa02...7a0 En fin leveregel som dessverre altfor mange ikke praktiserer er « har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft» Anonymkode: 1dc34...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet i går, 00:40 #26 Del Skrevet i går, 00:40 Det beste er å først ta et glass vann når man får lyst på noe /føler sult. Kan være det hjelper faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:47 #27 Del Skrevet i går, 00:47 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 19.03): Jeg går og er sulten hele dagen, jeg spiser normale porsjoner måltider om dagen, men spiser også mellom måltidene. Og nå er det altså pepperkaker jeg spiser på, hele dagen.. Hva kan man spise sånn gjennom dagen?🙈😄 Anonymkode: b1116...fd9 Så setter du bort pepperkakene slik at du ikke kan spise dem eller se dem. Anonymkode: ae67d...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden Hvorfor har du pepperkaker tilgjengelig nå da, det er jo lenge til jul. Det er ikke utskeielser i jula som ødelegger for vektnedgang/ stabilitet, men her startes visst jula allerede i slutten av november. Anonymkode: 9f9d9...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla30 Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden Ikke så enkelt når det står framme pepperkaker og annet på kontoret, men jeg sverger til havregrøt, det er det billigste og enkleste som metter meg lenge. Kombinerer med kloster sin grønn te, en av de sunneste teene man kan drikke. Da får jeg både rimelig, næringsrik mat og drikke, samtidig som jeg får litt kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden Jeg går og småspiser hele tiden som gravid og min favoritt er knaskegulrøtter. De trenger ikke å skrelles og er mye mindre, enkelt å raske med seg en pose. Spiser en pose hver dag 😀 Anonymkode: bfff3...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor er du sulten hele dagen? Det er ikke normalt. Jeg ville prioritert å gi deg selv et mer stabilt blodsukker gjennom dagen, det bidrar til mindre behov for snacking og småspising, samt mindre sug til kaloririk mat. Eventuelt kan det være at du også ikke spiser nok til måltidene dine. Anonymkode: 045f5...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 1.31): En fin leveregel som dessverre altfor mange ikke praktiserer er « har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft» Anonymkode: 1dc34...775 Det TS etterspør i denne tråden er jo ikke fornuftige råd, så i dette tilfellet må det da være "har du ikke noe ufornuftig å si så hold kjeft". Anonymkode: 04a8c...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden Spis mer proteiner og fett. Spekedkinke og mandler er et forslag. Anonymkode: 29734...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #34 Del Skrevet 2 timer siden Jeg veksler mellom twist og hvetebakst og føler det fungerer bra 😳 Anonymkode: c81f3...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå