AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:21 #1 Del Skrevet mandag kl 15:21 Hvor normalt er det å ha hatt sex med bror/søster/søskenbarn osv tidligere i livet, til noen du har blitt kjæreste med? Hørte litt snakkis på jobb i dag sånne tilfeller kunne skje. Er det rart egentlig? Jeg tenker, hvis det er et menneske du virkelig kunne forelsket deg i, unik, så ja jeg hadde ikke tenkt på det. Anonymkode: 85fa4...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:26 #2 Del Skrevet mandag kl 15:26 Jeg har hatt sex med et søskenpar, og tenker at det ikke hadde vært rart om jeg ble sammen med den ene av de. De vet om hverandre. Anonymkode: 249be...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:41 #3 Del Skrevet mandag kl 17:41 Normalt? Nei, det er ikke normen, men heller ikke uvanlig. I følge mange her på KG, så er det visst verdens undergang, om nåværende og ekser i det hele tatt kjenner hverandre. Anonymkode: 71d82...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:16 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:16 Hadde vært fullstendig uaktuelt under enhver omstendighet. Anonymkode: 545bf...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:34 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:34 Min søster er gift med storebroren til en hun var kjæreste med/datet en kort periode (snakker et par mnd). Så det skjer. og har vært helt uproblematisk, de har vært gode venner alle sammen hele veien. (gikk et par år mellom forholdene, så alt var ferdig og avklart før hun møtte broren) Anonymkode: c0f94...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:53 #6 Del Skrevet onsdag kl 13:53 Fortid er vel fortid så dette burde ikke være et problem, eller hva?😆 Anonymkode: a89ef...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå