AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:27 #61 Del Skrevet mandag kl 21:27 Ung Donald Sutherland og Malcolm McDowell Anonymkode: a4e28...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:17 #62 Del Skrevet mandag kl 22:17 Espen Nakstad! Anonymkode: 1310c...ec6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:14 #63 Del Skrevet tirsdag kl 05:14 Ben Foster Anonymkode: 0a022...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 05:20 #64 Del Skrevet tirsdag kl 05:20 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Michael Persbrandt. Sukk😍 Selv på sine eldre dager. Noe så jævlig mandigt med han😅😍 Anonymkode: 49e1f...6a0 Han vil jeg si er objektivt pen men 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:27 #65 Del Skrevet tirsdag kl 05:27 Maleficenta skrev (5 minutter siden): Han vil jeg si er objektivt pen men Han har tapt seg, ser herja ut når du ser ham i virkeligheten. Etter at han begynte å bruke dop tapte han seg veldig. Anonymkode: 0a022...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yildiz Skrevet tirsdag kl 05:39 #66 Del Skrevet tirsdag kl 05:39 Jarle Bernhoft, Kristoffer Joner, Petter Northug Jeremy Irons, Sam nail , Woody Harrelson 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:12 #67 Del Skrevet tirsdag kl 16:12 Kristopher Schau. Anonymkode: 44d1b...3bb 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:19 #68 Del Skrevet onsdag kl 00:19 Han som spiller Doug Heffernan i «Kongen av Queens» 😍 Dessuten Billy Crystal som ung. Alltid syntes Pernille Sørensen er så pen! Anonymkode: 14cf9...cef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:52 #69 Del Skrevet onsdag kl 11:52 Freddie Mercury Nå, og helt ærlig, har jeg ALLTID trodd at han er objektivt pen. 😅 Pen og sexy. Måtte revurdere hva andre egentlig tror, etter å ha sett Bohemian Rapsody, der Freddie er portrettert av Rami Malek, som i seg selv er veldig lite pen og sexy (sorry), men også er blitt gjort enda styggere for filmen, med falske tenner, og han prøver ikke engang å spille å være sexy og tiltrekkende. Tror jeg måtte innse at absolutt ikke alle tror at Freddie er det vakreste mennesket som noen gang har eksistert. I mitt forsvar, er jeg ikke alene om det. Og jeg har bildebevis, slik så kvinner (og noen menn selvsagt) på Freddie på konsertene hans: Anonymkode: 07727...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:03 #70 Del Skrevet onsdag kl 14:03 James Spader for min del! Anonymkode: ed6c4...42f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:10 #71 Del Skrevet onsdag kl 14:10 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 21.13): John Malkovich har en fantastisk utstråling Anonymkode: 2ba4f...f17 Oooh. Har er på min liste også. Helt siden jeg så Farlige Forbindelser i 1988 der han spiller en skikkelig klyse. Ellers kan jeg legge til: Gary Oldman, James Spader, Christopher Walken, Harvey Keitel, Alan Rickman (som Snape)... Anonymkode: 48953...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:13 #72 Del Skrevet onsdag kl 14:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oooh. Har er på min liste også. Helt siden jeg så Farlige Forbindelser i 1988 der han spiller en skikkelig klyse. Ellers kan jeg legge til: Gary Oldman, James Spader, Christopher Walken, Harvey Keitel, Alan Rickman (som Snape)... Anonymkode: 48953...720 Glemte å legge til William Hurt og Cumberbatch. Anonymkode: 48953...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:25 #73 Del Skrevet onsdag kl 14:25 Ser at både Aksel Hennie og Martin Johnsrud Sundby er nevnt. For meg er det totalt uforståelig. Men samtidig fasinerende at vi kan mene så vidt forskjellig om folk. De er litt like i mine øyne. Begge prøver så krampaktig å være noe de ikke er. Ikke noe naturlig med noen av dem. Men uansett, mitt forslag er: Are Kalvø. Intelligent og morsom Anonymkode: 482d5...1cb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:31 #74 Del Skrevet onsdag kl 14:31 Roy Morten fra Farmen:) Anonymkode: 482d5...1cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet onsdag kl 14:38 #75 Del Skrevet onsdag kl 14:38 Dolph Lundgren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:38 #76 Del Skrevet onsdag kl 14:38 Adrien Brody. Hver gang jeg nevner ham som kjekk, kommer noen med kommentarer om nesen. Så da er han tydeligvis ikke betraktet som pen (selv om jeg er uenig). Anonymkode: b647d...f70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:42 #77 Del Skrevet onsdag kl 14:42 Han som spilte The Hound i GoT 😍 Anonymkode: ab6e9...198 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet onsdag kl 14:43 #78 Del Skrevet onsdag kl 14:43 Jeremy irons ( yngre utgave) Gary oldman ( yngre utgave) Joaquin Phoenix ( intens og styggpen) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet onsdag kl 14:47 #79 Del Skrevet onsdag kl 14:47 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 22.09): Han ser ut som en dypvannsfisk. Anonymkode: c9e9d...030 Som nettopp er dradd på land fra dypet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:49 #80 Del Skrevet onsdag kl 14:49 Rogadame skrev (5 minutter siden): Joaquin Phoenix ( intens og styggpen) Jaaa.... og den typen menn er bare såå jævla sexy Anonymkode: 4158d...e62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå