Mardina Skrevet mandag kl 18:46 #41 Del Skrevet mandag kl 18:46 - Baltazar Getty - James Van Der Beek .......også har jeg i mange år hatt en greie for Espen Bredesen (tidligere skihopper, for de som ikke kjenner til navnet hans). Jeg synes fortsatt han er skikkelig kjekk, selv om han ikke er så mye å se i media lenger 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:49 #42 Del Skrevet mandag kl 18:49 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aner ikke hvem som er eller ikke er "objektivt pene", men synes i hvert fall Christine Dancke og Anne Rimmen er utrolig flotte damer, veldig pene og virker som utrolig fine personer. Anonymkode: e44cc...ade Meh.. du kjenner stereotypen. Anonymkode: 885fb...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 #43 Del Skrevet mandag kl 18:51 Ida Engvoll, genial skuespiller, og sexy Anonymkode: fb7b5...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet mandag kl 19:14 #44 Del Skrevet mandag kl 19:14 Jeg er enig i Atle Antonsen og Johan Golden. Ellers synes jeg flere som nevnes her er ganske standard kjekkaser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet mandag kl 19:22 #45 Del Skrevet mandag kl 19:22 Dencel Washington 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:24 #46 Del Skrevet mandag kl 19:24 Steve Buscemi, corny tannstilling og ikke en Topp eller Vi og Gutta hadde trykket plakater av på 90-tallet akkurat 😅 Men det er et eller annet tiltrekkende med ham likevel. Anonymkode: 08cf3...5f7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:28 #47 Del Skrevet mandag kl 19:28 K.B. skrev (2 timer siden): Så mange spørsmål til dette? Hva er "objektivt pen" og sitter virkelig folk å vurderer kjendiser på en attraktivitets skala?? Objektivt pen er målbart pen, dvs symetrisk ansikt + andre trekk som de alle fleste finner attraktive. Motsatsen er Stor panne, tynt hår, små stikkende øyne, sigende kinn, smale lepper og manglende tenner, det scorer lavt hos de fleste. Anonymkode: f68ef...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:39 #48 Del Skrevet mandag kl 19:39 Alan Rickman, John Cusack, Seth Rogen, Adam Driver. Gary Oldman. (av de jeg kommer på akkurat nå) Anonymkode: becff...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:44 #49 Del Skrevet mandag kl 19:44 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Steve Buscemi, corny tannstilling og ikke en Topp eller Vi og Gutta hadde trykket plakater av på 90-tallet akkurat 😅 Men det er et eller annet tiltrekkende med ham likevel. Anonymkode: 08cf3...5f7 Enig! Anonymkode: fb7b5...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet mandag kl 19:50 #50 Del Skrevet mandag kl 19:50 Shane McGowan var også litt søt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet mandag kl 20:07 #51 Del Skrevet mandag kl 20:07 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han her er vel pen uansett hvordan man ser på det? Mads Mikkelsen er mer i trådens kategori, synes jeg, litt rart ansikt men ufattelig sexy! Anonymkode: 110a6...7ef Jeg vil si Mads Mikkelsen er pen også. Men hva med Rolf Lassgård? Han kunne jeg seriøst giftet meg med, han har noe utrolig beroligende over seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:10 #52 Del Skrevet mandag kl 20:10 Smak er jo forskjellig, men jeg prøver å tenke på menn som jeg synes er sexy/tiltrekkende basert på talent og det jeg har sett av filmer/intervjuer, men som jeg sannsynligvis hadde sveipet vekk på Tinder om de dukket opp som totalt ukjente: Eddie Redmayne (ja, jeg vet mannen var modell, men en helt vanlig selfie i litt dårlig vinkel?), Philip Seymour Hoffman, Rhys Ifans, Gary Oldman, Alan Rickman, Tim Roth, Christopher Walken, David Thewlis, Bill Nighy… Andrew Scott er jeg usikker på fordi han er så utrolig karismatisk, men om jeg kun så et bilde uten å vite noe mer vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Anonymkode: 9ae22...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:11 #53 Del Skrevet mandag kl 20:11 Benedict Cumberbatch (litt usikker på om han regnes som "objektivt pen" eller ikke) Martin Freeman Sam Elliot Jeremy Irons Alan Rickman Anonymkode: 6564b...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:13 #54 Del Skrevet mandag kl 20:13 John Malkovich har en fantastisk utstråling Anonymkode: 2ba4f...f17 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet mandag kl 20:23 #55 Del Skrevet mandag kl 20:23 Herregud så glad jeg er for at Rolf Lassgård er nevnt av to i denne tråden. Trodde jeg var alene! Han er så heit!! 🙈🙈🙈😅😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet mandag kl 21:03 #56 Del Skrevet mandag kl 21:03 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gary Oldman. Anonymkode: f68ef...eb2 En av mine favorittskuespillere, om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:09 #57 Del Skrevet mandag kl 21:09 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aksel Hennie. Men tror mange synes han er hot Anonymkode: 7e389...f12 Han ser ut som en dypvannsfisk. Anonymkode: c9e9d...030 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet mandag kl 21:17 #58 Del Skrevet mandag kl 21:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Steve Buscemi, corny tannstilling og ikke en Topp eller Vi og Gutta hadde trykket plakater av på 90-tallet akkurat 😅 Men det er et eller annet tiltrekkende med ham likevel. Anonymkode: 08cf3...5f7 Da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:18 #59 Del Skrevet mandag kl 21:18 Bjørn Sundquist Anonymkode: 952d5...8c4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:25 #60 Del Skrevet mandag kl 21:25 Jack Nicholson. Hadde tatt han selv i dag, når han er 80 +😅. Anonymkode: e0f11...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå