AnonymBruker Skrevet 25. november #1 Del Skrevet 25. november Er det noen "ikke objektivt pene" kjendiser du allikevel synes er attraktive? I så fall hvem? Anonymkode: 885fb...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #2 Del Skrevet 25. november Jack Black før han ble så rufsete. Så mye sjarm. Lett date. Men jeg vet ikke hva objektiv menes. Jeg synes Mads Mikkelsen har vært utrolig hot. Men vanskelig å si at han ikke er objektivt pen? Anonymkode: fb7b5...8aa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #3 Del Skrevet 25. november Michael cera Seth rogan Hadde lett datet de og. Anonymkode: fb7b5...8aa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #4 Del Skrevet 25. november Michael Persbrandt. Sukk😍 Selv på sine eldre dager. Noe så jævlig mandigt med han😅😍 Anonymkode: 49e1f...6a0 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #5 Del Skrevet 25. november Ine Marie Eriksen Søreide. Har vært betatt siden hun var programleder på tidlig 2000-tallet. Anonymkode: ef3de...3c1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #6 Del Skrevet 25. november Martin Johnsrud Sundby 😍 Anonymkode: 804d4...0ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #7 Del Skrevet 25. november Barry Keoghan, Willem dafoe og Tilda Swinton. Anonymkode: 2e279...f7f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #8 Del Skrevet 25. november Christopher Eccleston og Greg Davies 😍 Av norske får jeg helt skjelven av Atle Antonsen 😄 Anonymkode: 908d7...bbf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #9 Del Skrevet 25. november Aksel Hennie. Men tror mange synes han er hot Anonymkode: 7e389...f12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #10 Del Skrevet 25. november Gary Oldman. Anonymkode: f68ef...eb2 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #11 Del Skrevet 25. november Johan Golden🤩 Anonymkode: 3674b...16f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 25. november #12 Del Skrevet 25. november Jeremy Allen White. Ikke pen eller kjekk. Men underlig attraktiv. 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 25. november #13 Del Skrevet 25. november Så mange spørsmål til dette? Hva er "objektivt pen" og sitter virkelig folk å vurderer kjendiser på en attraktivitets skala?? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #14 Del Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Michael Persbrandt. Sukk😍 Selv på sine eldre dager. Noe så jævlig mandigt med han😅😍 Anonymkode: 49e1f...6a0 Han her er vel pen uansett hvordan man ser på det? Mads Mikkelsen er mer i trådens kategori, synes jeg, litt rart ansikt men ufattelig sexy! Anonymkode: 110a6...7ef 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #15 Del Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ine Marie Eriksen Søreide. Har vært betatt siden hun var programleder på tidlig 2000-tallet. Anonymkode: ef3de...3c1 Tror du tenker på Titten Tei... 😄 Anonymkode: 7a59a...58d 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #16 Del Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Aksel Hennie. Men tror mange synes han er hot Anonymkode: 7e389...f12 Denne greier jeg bare ikke å skjønne Anonymkode: 4fdbf...c34 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #17 Del Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne greier jeg bare ikke å skjønne Anonymkode: 4fdbf...c34 Ikke jeg heller, en liten mann med et gnomete utseende. Anonymkode: 110a6...7ef 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #18 Del Skrevet 25. november Morten Ramm. Anonymkode: 98749...9fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 25. november #19 Del Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Av norske får jeg helt skjelven av Atle Antonsen 😄 Anonymkode: 908d7...bbf Bestevenninna mi og jeg er helt enig med deg angående Atle Antonsen😉Vi hadde tatt'n! Hehe. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #20 Del Skrevet 25. november Legger ved noen på kanten og også weird sexy Woody Harrelson Tim Curry Alan Rickmand Jemain Clement Peter Stormare Anonymkode: fb7b5...8aa 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå