Sommer2464 Skrevet mandag kl 14:09 #1 Del Skrevet mandag kl 14:09 Jeg skjønner det bare ikke. Bryr de seg ikke om demokratiet? Er troen det eneste som betyr noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet mandag kl 14:18 #2 Del Skrevet mandag kl 14:18 Her forklarer de hvorfor: https://www.jw.org/no/jehovas-vitner/faq/politisk-noytrale/ Jeg sliter litt med å stemme selv, da jeg ikke kan se at det har noen betydning hva jeg stemmer lenger, siden makta alltid havner hos Høyre eller AP, som fører ganske lik politikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet mandag kl 14:20 #3 Del Skrevet mandag kl 14:20 Sommer2464 skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner det bare ikke. Bryr de seg ikke om demokratiet? Er troen det eneste som betyr noe? De mener at ved å forholde seg 100% "nøytrale" så viser de at den eneste autoritet de svarer til er deres konge Jesus Kristus, Guds enbårne sønn. Moroa starter når de samtidig med Bibelen som grunnlag skal respektere lover og regler der de bor - Markus 12:17 Da sa han til dem: «Gi keiseren hva keiserens er, og Gud hva Guds er!» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:06 #4 Del Skrevet mandag kl 18:06 Johannes 18:36 «Jesus svarte: Mitt rike er ikke av denne verden». Dette verset tar de 100% blodig bokstavlig. Ingen politikk. Ingen bursdag. Ingen valtentine, karneval, fastelaven, påske, sankthans, halloween eller jul. Ingen FN dag Ingen 17 mai Ingen kirkebryllup, barnedåp eller konfirmasjon. Ingen Harry Potter. (Selv Dragetreneren og My Little Pony er fy. Og smurfer!). ingen blodoverføring. Ingen flagg. Ingen skåling. Ingen forelskelser utenfor trossamfunn og INGEN skoleball. Ingen korte skjørt. Ingen tatovering. Ingen horoskop. Ingen tipping. Ingen yoga og meditasjon. Ingen navnedag. Ingen onanering. Egentlig.. ikke en jævla dritt!!! Anonymkode: 8b691...c55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:14 #5 Del Skrevet mandag kl 18:14 De blander seg ikke borti politikk, med mindre det er snakk om politiske tema som statsstøtte og penger... Anonymkode: fffb3...c59 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:29 #6 Del Skrevet mandag kl 19:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Johannes 18:36 «Jesus svarte: Mitt rike er ikke av denne verden». Dette verset tar de 100% blodig bokstavlig. Ingen politikk. Ingen bursdag. Ingen valtentine, karneval, fastelaven, påske, sankthans, halloween eller jul. Ingen FN dag Ingen 17 mai Ingen kirkebryllup, barnedåp eller konfirmasjon. Ingen Harry Potter. (Selv Dragetreneren og My Little Pony er fy. Og smurfer!). ingen blodoverføring. Ingen flagg. Ingen skåling. Ingen forelskelser utenfor trossamfunn og INGEN skoleball. Ingen korte skjørt. Ingen tatovering. Ingen horoskop. Ingen tipping. Ingen yoga og meditasjon. Ingen navnedag. Ingen onanering. Egentlig.. ikke en jævla dritt!!! Anonymkode: 8b691...c55 Nå får faktisk damene lov til å gå i lang kjøpe på møtene. Anonymkode: b0eab...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet mandag kl 19:32 #7 Del Skrevet mandag kl 19:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Johannes 18:36 «Jesus svarte: Mitt rike er ikke av denne verden». Dette verset tar de 100% blodig bokstavlig. Ingen politikk. Ingen bursdag. Ingen valtentine, karneval, fastelaven, påske, sankthans, halloween eller jul. Ingen FN dag Ingen 17 mai Ingen kirkebryllup, barnedåp eller konfirmasjon. Ingen Harry Potter. (Selv Dragetreneren og My Little Pony er fy. Og smurfer!). ingen blodoverføring. Ingen flagg. Ingen skåling. Ingen forelskelser utenfor trossamfunn og INGEN skoleball. Ingen korte skjørt. Ingen tatovering. Ingen horoskop. Ingen tipping. Ingen yoga og meditasjon. Ingen navnedag. Ingen onanering. Egentlig.. ikke en jævla dritt!!! Anonymkode: 8b691...c55 Noe godt kom det i alle fall ut av galskapen😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:54 #8 Del Skrevet mandag kl 20:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De blander seg ikke borti politikk, med mindre det er snakk om politiske tema som statsstøtte og penger... Anonymkode: fffb3...c59 Skulle gjerne stemt denne opp 100 ganger om mulig. Spot on! Anonymkode: 8b691...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet mandag kl 20:56 #9 Del Skrevet mandag kl 20:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Johannes 18:36 «Jesus svarte: Mitt rike er ikke av denne verden». Dette verset tar de 100% blodig bokstavlig. Ingen politikk. Ingen bursdag. Ingen valtentine, karneval, fastelaven, påske, sankthans, halloween eller jul. Ingen FN dag Ingen 17 mai Ingen kirkebryllup, barnedåp eller konfirmasjon. Ingen Harry Potter. (Selv Dragetreneren og My Little Pony er fy. Og smurfer!). ingen blodoverføring. Ingen flagg. Ingen skåling. Ingen forelskelser utenfor trossamfunn og INGEN skoleball. Ingen korte skjørt. Ingen tatovering. Ingen horoskop. Ingen tipping. Ingen yoga og meditasjon. Ingen navnedag. Ingen onanering. Egentlig.. ikke en jævla dritt!!! Anonymkode: 8b691...c55 Høres ut som en koselig tilværelse… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet mandag kl 20:57 #10 Del Skrevet mandag kl 20:57 De skal ikkje ha noko med verden utanfor trussamfunnet å gjera. Som politikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå