AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:14 #1 Del Skrevet mandag kl 11:14 Sendte meldekort tidlig på lørdag men enda ikke fått utbetalt AAP. Har alltid fått tidlig mandag etter jeg har sendt AAP. Noen andre som også ikke har fått enda? Anonymkode: 80405...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:15 #2 Del Skrevet mandag kl 11:15 Står det ikke 2-3 virkedager da? Anonymkode: 21492...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:18 #3 Del Skrevet mandag kl 11:18 Jeg sender alltid meldekort straks klokken blir midnatt, dvs så tidlig det går an å sende meldekortet. Likevel får jeg alltid pengene på ettermiddagen, kun et par ganger jeg har opplevd å få de tidlig. Tror det er banken som styrer dette, ikke nav. Anonymkode: af36f...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:24 #4 Del Skrevet mandag kl 11:24 Ok. Takk for svar. Anonymkode: 80405...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:50 #5 Del Skrevet mandag kl 14:50 Har du fått utbating. ?Ikke kommet noe her iallefall. Kan ikke huske det har hendt at det er kommet så sent Anonymkode: 4b1cf...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:54 #6 Del Skrevet mandag kl 14:54 Har opplevd at det kom på tirsdagen.. Anonymkode: 2c28b...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:50 #7 Del Skrevet onsdag kl 07:50 Får alltid tirsdag klokken 10. Sender meldekort mandag formiddag. Anonymkode: 0f47a...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:35 #8 Del Skrevet onsdag kl 20:35 Kan det være at du fortsatt har Danske Bank registrert som kontonummer hos NAV? Anonymkode: 29db6...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå