Maleficenta Skrevet mandag kl 18:45 #41 Del Skrevet mandag kl 18:45 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Var kanskje en dum avgjørelse. Men det ble sånn Anonymkode: 8b293...0f0 Inviter de andre to og da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:48 #42 Del Skrevet mandag kl 18:48 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Inviter de andre to og da . Føler det er litt seint. De andre ble invitert for over en uke siden og det vet de som ikke er invitert Anonymkode: 8b293...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:31 #43 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Var kanskje en dum avgjørelse. Men det ble sånn Anonymkode: 8b293...0f0 Nestegang blir du utestengt. Takk deg selv. Anonymkode: cbb38...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:41 #44 Del Skrevet tirsdag kl 12:41 Jeg tenker det er helt naturlig å be de 3 dersom dere faktisk er venner i tillegg til kolleger og tilbringer tid sammen på fritiden, og naturlig å ikke invitere de man ikke tilbringer tid med ellers. Jeg hadde heller ikke invitert random kolleger i bursdag, men hadde invitert kolleger jeg faktisk er venn med. Anonymkode: dce61...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 12:51 #45 Del Skrevet tirsdag kl 12:51 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker det er helt naturlig å be de 3 dersom dere faktisk er venner i tillegg til kolleger og tilbringer tid sammen på fritiden, og naturlig å ikke invitere de man ikke tilbringer tid med ellers. Jeg hadde heller ikke invitert random kolleger i bursdag, men hadde invitert kolleger jeg faktisk er venn med. Anonymkode: dce61...e88 Om man er såpass få kolleger syns jeg man er kjipt om man ikke prøver å bli venn med de resterende to også. Hva om ts hadde vært venn fra før med fire av de og det kun var den femte igjen, som kanskje nettopp hadde begynt der eller noe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet tirsdag kl 13:15 #46 Del Skrevet tirsdag kl 13:15 Jeg har vært i det utelatte mindretallet i et par liknende anledninger i jobbsammenhengen, og det føles litt som et slag i ansiktet. I utgangspunktet, basert på det personlige forholdet til den som inviterte, ville jeg ikke nødvendigvis regnet med å bli invitert, men når man ser at andre kollegaer blir det, uten at de har noe mer åpenbart personlig vennskap (i det ene tilfellet involverte det som hos TS en nyansatt) og det profesjonelle forholdet er det samme, er det vanskelig å ikke ta det litt personlig. Om det er en forglemmelse eller en bevisst utelatelse har egentlig ikke så mye å si. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:24 #47 Del Skrevet tirsdag kl 16:24 Jeg husker for mange, mange år siden at jeg jobbet i en barnehage. Ei av de som jobbet der inviterte folk fra barnehagen i bryllupet hennes. Det vil si, alle 34 unntagen meg. Flere av dem hadde jobbet kortere med henne, og ikke engang på samme avdeling som henne. Jeg hadde da jobbet med henne på samme avdeling i over tre år. Ja, jeg kjente den, spesielt når vi hadde jobbet mye med mobbing og utestengelse i barnehagen. Vi var på at bursdags invitasjon skulle ikke bli lagt i barnas hyller. Hun la sin invitasjon i vår ansattes hyller. Det kom ikke noen i min... Vel, nå i ettertid tar jeg ikke det så stort egentlig. Selv om det var tøft der og da. Anonymkode: 1d9b1...b95 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:07 #48 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 Jeg inviterte de i dag, men de takket nei... Anonymkode: 8b293...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:54 #49 Del Skrevet onsdag kl 18:54 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg inviterte de i dag, men de takket nei... Anonymkode: 8b293...0f0 Det er jo forståelig, jeg hadde også takket nei. Men da vet du bedre til neste gang. ha en fin bursdag. Anonymkode: 3bc3c...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 19:14 #50 Del Skrevet onsdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 17.24): Jeg husker for mange, mange år siden at jeg jobbet i en barnehage. Ei av de som jobbet der inviterte folk fra barnehagen i bryllupet hennes. Det vil si, alle 34 unntagen meg. Flere av dem hadde jobbet kortere med henne, og ikke engang på samme avdeling som henne. Jeg hadde da jobbet med henne på samme avdeling i over tre år. Ja, jeg kjente den, spesielt når vi hadde jobbet mye med mobbing og utestengelse i barnehagen. Vi var på at bursdags invitasjon skulle ikke bli lagt i barnas hyller. Hun la sin invitasjon i vår ansattes hyller. Det kom ikke noen i min... Vel, nå i ettertid tar jeg ikke det så stort egentlig. Selv om det var tøft der og da. Anonymkode: 1d9b1...b95 Rart å invitere kolleger i bryllup syns jeg. Syns det kun er for familie og nære venner. Tviler på at hun var nær venn med alle de. Og utrolig lite gjennomtenkt og slemt av henne å gjøre det slik. Er vel ikke sånn man pleier å sende ut bryllupsinvitasjoner uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå