AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg trodde jeg hadde greid å tilgi et tillitsbrudd og gått videre, men i perioder kommer alt over meg igjen og jeg kverner både dag og natt over det. Noen som har tips til hvordan legge ting bak seg og se fremover?😫 Anonymkode: 6f800...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden hvor lenge er det siden dette tillitsbruddet? Anonymkode: 34509...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kommer an på hva tillitsbruddet er. Anonymkode: d53b1...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): hvor lenge er det siden dette tillitsbruddet? Anonymkode: 34509...7f9 3-4 år siden han ville forlate meg mens jeg var gravid. Da hadde vi vært sammen i 8-9 år. Mye frem og tilbake hvor vi var fra hverandre en stund, så sammen igjen, men det ble vanskelig. Vi hadde en lengre periode hvor vi var separert, men jobbet mot å finne tilbake til hverandre igjen (samtaler med parterapeut osv). I denne perioden hadde han sex med en kollega to ganger rundt juletider i fjor, noe som knakk meg veldig. I tillegg løy han om det da jeg spurte ham om det, for jeg hadde mistanke (dårlig følelse rundt dem i lengre tid). Til slutt, etter nyttår i år la han alle kort på bordet, la seg langflat, skjønte ikke hva som hadde gått av ham de siste årene hvor vi har vært så frem og tilbake. Alt han ønsket var å være sammen som en familie igjen.. masse jobb, men nå har vi vært sammen siden tidlig i sommer. Så tillitsbruddet går ut på å svikte i en sårbar situasjon og løgner. TS Anonymkode: 6f800...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde nok ikke greid å stole på han i lengden. Anonymkode: 28c41...fa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Tillit må bygges over tid. Men du må ville dette for å kunne lykkes. Han må selvsagt gjøre det same, ville dette. Men dersom du tenker på dette hele tiden, vil dere aldri få sjansen til å fungere sammen. Anonymkode: e5550...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Vi ønsker dette begge to, og jeg vet at han ikke har ønsket å gjøre meg vondt, men at han selv hadde en slags livskrise som startet alt dette. Jeg ønsker å legge alt bak meg og stole på ham, men jeg greier ikke å styre tankene som plutselig kommer, eller få bort bildene som dukker opp i hodet mitt. Jeg drømmer til og med om dette på natten i perioder. Jeg vil bare gå videre 😫 TS Anonymkode: 6f800...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Han valgte jo å si det til deg. Det er jo et pluss oppi dette. Jeg har også vært igjennom tillitsbrudd og ja,jeg sliter den dag i dag. Det kommer i faser. Vi er fortsatt sammen og har troen på forholdet. Anonymkode: cf759...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han valgte jo å si det til deg. Det er jo et pluss oppi dette. Jeg har også vært igjennom tillitsbrudd og ja,jeg sliter den dag i dag. Det kommer i faser. Vi er fortsatt sammen og har troen på forholdet. Anonymkode: cf759...9da Ja, han valgte å fortelle meg etter en god stund hvor jeg har spurt han rett ut flere ganger og han har nektet og nesten blitt sint for at jeg spurte. Først da jeg sa i fra om at jeg måtte «skjerme meg selv» og ta avstand fra ham, at jeg måtte komme meg videre, la han seg flat og ville ha familien tilbake. Så selv om vi har det stort sett fint nå, så kommer det perioder med tvil. Ønsker han virkelig dette, eller er det kun for barnets skyld? Har han virkelig fortalt meg alt? Jeg hadde som nevnt en dårlig magefølelse tidligere, som viste seg å stemme, og jeg føler fortsatt at han ikke har lagt absolutt alle kort på bordet enda. Kan være paranoia, eller jeg kan ha rett også her. Får liksom aldri vite det helt sikkert. Hvordan kommer du/dere gjennom faser med tvil da? TS Anonymkode: 6f800...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, han valgte å fortelle meg etter en god stund hvor jeg har spurt han rett ut flere ganger og han har nektet og nesten blitt sint for at jeg spurte. Først da jeg sa i fra om at jeg måtte «skjerme meg selv» og ta avstand fra ham, at jeg måtte komme meg videre, la han seg flat og ville ha familien tilbake. Så selv om vi har det stort sett fint nå, så kommer det perioder med tvil. Ønsker han virkelig dette, eller er det kun for barnets skyld? Har han virkelig fortalt meg alt? Jeg hadde som nevnt en dårlig magefølelse tidligere, som viste seg å stemme, og jeg føler fortsatt at han ikke har lagt absolutt alle kort på bordet enda. Kan være paranoia, eller jeg kan ha rett også her. Får liksom aldri vite det helt sikkert. Hvordan kommer du/dere gjennom faser med tvil da? TS Anonymkode: 6f800...ccf Mannen min har unnskyldt seg og jeg har godtatt unnskyldningen og gått videre. Jeg prøver å ikke dra han inn i mine perioder der jeg har det vondt men det kommer noen kuler innimellom. Føler jeg har unnskyldt....men..... Føler på et sinne og skamfullhet den dag i dag og noen ganger tenker jeg på hvorfor jeg gidder. Vi sitter med hus, dine/mine barn og jeg angrer på at vi kjøpte hus sammen. Jeg er økonomisk bundet her nå og føler jeg er fanget i noe som er hans historie og jeg må ta til takke med det jeg har. Han har lovet på tro og ære at et tillitsbrudd aldri skal skje igjen. Men, det har jo skjedd før, så hvorfor love? Det er kaos i hodet mellom fornuft og følelser og det svinger mye. Anonymkode: cf759...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mannen min har unnskyldt seg og jeg har godtatt unnskyldningen og gått videre. Jeg prøver å ikke dra han inn i mine perioder der jeg har det vondt men det kommer noen kuler innimellom. Føler jeg har unnskyldt....men..... Føler på et sinne og skamfullhet den dag i dag og noen ganger tenker jeg på hvorfor jeg gidder. Vi sitter med hus, dine/mine barn og jeg angrer på at vi kjøpte hus sammen. Jeg er økonomisk bundet her nå og føler jeg er fanget i noe som er hans historie og jeg må ta til takke med det jeg har. Han har lovet på tro og ære at et tillitsbrudd aldri skal skje igjen. Men, det har jo skjedd før, så hvorfor love? Det er kaos i hodet mellom fornuft og følelser og det svinger mye. Anonymkode: cf759...9da Det høres ikke ut som du har gått helt videre, men at du føler du ikke har noe annet valg en å stå i situasjonen pga felles historie, barn, hus osv?🥹 Det jeg synes er så vanskelig er å tro på at han nå plutselig er helhjertet investert i oss, at han nå er stødig og trygg og at han virkelig vil dette, at det fra nå er oss «for alltid» osv. Han har sviktet før, hvorfor skal det ikke kunne skje igjen? Greier ikke helt å slippe han helt inn igjen. Får inntrykk av at det er det samme du kjenner på. Vil du dele mer om hva slags tillitsbrudd du er blitt utsatt for? TS Anonymkode: 6f800...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå