Malvinka Skrevet torsdag kl 23:37 #41 Del Skrevet torsdag kl 23:37 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 15.49): Det er mulig jeg tenker feil, men jeg har alltid tenkt at hel vinterdress var for små barn og at større barn foretrekker todelt. For vår del er det motsatt der 11 åringen har vinterdress i år og foretrekker å bruke den så mye som mulig, mens de yngre har todelt og foretrekker å kun bruke jakken når de ikke skal leke. Reagerer dere når dere ser så store barn i vinterdress med yngre søsken med bare jakke? Anonymkode: b7bc9...7d9 Min tredjeklassing elsker dress for det er så enkelt å ta på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #42 Del Skrevet 5 minutter siden Jeg jobber på ungdomsskole, og helt normalt at spesielt gutter har vinterdress ved utedager/aktiviteter på vinteren. Anonymkode: 50468...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #43 Del Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 15.49): Det er mulig jeg tenker feil, men jeg har alltid tenkt at hel vinterdress var for små barn og at større barn foretrekker todelt. For vår del er det motsatt der 11 åringen har vinterdress i år og foretrekker å bruke den så mye som mulig, mens de yngre har todelt og foretrekker å kun bruke jakken når de ikke skal leke. Reagerer dere når dere ser så store barn i vinterdress med yngre søsken med bare jakke? Anonymkode: b7bc9...7d9 Hehe jeg digget dem jeg!! Har sett barnehagearbeidere bruke sånn dress. Meg misunnelig. Rrrr Anonymkode: e5e6a...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2 minutter siden #44 Del Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 15.49): Det er mulig jeg tenker feil, men jeg har alltid tenkt at hel vinterdress var for små barn og at større barn foretrekker todelt. For vår del er det motsatt der 11 åringen har vinterdress i år og foretrekker å bruke den så mye som mulig, mens de yngre har todelt og foretrekker å kun bruke jakken når de ikke skal leke. Reagerer dere når dere ser så store barn i vinterdress med yngre søsken med bare jakke? Anonymkode: b7bc9...7d9 Jeg er voksen og har vinterdress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå