fugl fønix Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Rottis ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 8 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 8 timer siden Baktus2024 skrev (5 minutter siden): Rottis ? Jepp🥰 men alle raser er velkommen i denne tråden😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 8 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 8 timer siden jegerrinne skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 sååå søøøte❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Pus blir med på bildet 😆 Gatehund adoptert fra FAPF før loven ble endret og gatehunder ble ulovlige å importere. Anonymkode: 0dde9...f42 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pus blir med på bildet 😆 Gatehund adoptert fra FAPF før loven ble endret og gatehunder ble ulovlige å importere. Anonymkode: 0dde9...f42 Åhh nommin, dette må være dagens bilde😍🤩🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Min nydelige shetland sheepdog. På bildet er hun ett år gammel ca. Anonymkode: dfb5c...ddf 1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min nydelige shetland sheepdog. På bildet er hun ett år gammel ca. Anonymkode: dfb5c...ddf Kjempesøt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden (endret) jegerrinne skrev (3 timer siden): Jämthund ? 🐕🦺 Fine ♥️ Endret 5 timer siden av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jämthund ? 🐕🦺 Fine ♥️ Ja 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Min nydelige shetland sheepdog. På bildet er hun ett år gammel ca. Anonymkode: dfb5c...ddf Den var fin sånn har jeg blitt angrepet av på Red Dead Redemption 2 flere ganger av 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden jegerrinne skrev (Akkurat nå): Ja Fine hunder ja brukes de på Elg jakt ? 😀🐕🦺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fine hunder ja brukes de på Elg jakt ? 😀🐕🦺 Ja det gjør det. Her jakter vi alle i huset. Så i år var de 3 generasjoner på jakt. Yngste 17år og eldste 95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden jegerrinne skrev (2 minutter siden): Ja det gjør det. Her jakter vi alle i huset. Så i år var de 3 generasjoner på jakt. Yngste 17år og eldste 95 Ja men det er jo bra da 😀 aner ikke om jeg skal ha Jämthund eller Norsk Elghund grå 😀 ja men da det de jo ved god helse i alle fall 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Anonymkode: 0224b...90d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlieus Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Her er mine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 4 timer siden Forfatter #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 0224b...90d Søt og fin hund 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 4 timer siden Forfatter #20 Del Skrevet 4 timer siden HMK skrev (1 minutt siden): Her er mine. Nusselige🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå