AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er det vanlig at det arrangeres jobb relaterte kurs over en helg? Hvis mannen din dro på jobb kurs over en helg, ville du ha blitt mistenksom? Anonymkode: 5b243...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ja Og nei. Men det har jo med hvilke jobber vi har - både jeg og mannen har vært borte helg for slikt mange ganger. Sitter han i kassa på Rema, men så plutselig skulle på tre dagers helgekurs i London, ville jo saken vært en annen. Anonymkode: 44c8a...aa0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Vi har kun lange kurs i helger. Kortere kursdager i ukedager. Anonymkode: 82d06...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Veldig vanlig, og jeg blir selvsagt ikke mistenksom for at han gjør jobben sin. Hvis du ikke stoler på mannen din, hvis du tror han lyver om at han jobber, så gjør dere begge en tjeneste å pakk sakene dine. Anonymkode: 282ce...c94 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Kommer vel litt an på jobben om dette er vanlig eller ikke. Evt om han har hatt samme arbeidsplass i "alle år", og dette er første gang det skjer? Høres litt ut som det ligger noe mere bak her, er vel ikke så vanlig å bli mistenksom kun av dette? 🤔 Anonymkode: 69fc1...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Nei, det er en del av jobben. Ser ikke problemet, om du ikke stoler på din partner bør dere sette dere ned og snakke sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Vel, ja, jeg er faktisk på jobbseminar i dette øyeblikk. Jeg hadde ikke blitt mistenksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Ikke uvanlig at jobbreiser skjer i tilknytning til helg. Da kan man med god samvittighet ha en større sosial del, og det er ofte billigere med reise og overnatting i helgene. En veldig viktig del av jobbreiser og kursvirksomhet er nettopp det sosiale og utenomfaglige. Hvis du har så liten tillit til mannen din at du ikke stoler på ham i en slik setting, da vil jeg si dere har et veldig skjørt og sårbart forhold som dere bør jobbe med å styrke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det vanlig at det arrangeres jobb relaterte kurs over en helg? Hvis mannen din dro på jobb kurs over en helg, ville du ha blitt mistenksom? Anonymkode: 5b243...19e Ja. Nei. Helt normalt. Anonymkode: cd513...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Det som skjer på kurs forblir på kurs. Anonymkode: 24243...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det vanlig at det arrangeres jobb relaterte kurs over en helg? Hvis mannen din dro på jobb kurs over en helg, ville du ha blitt mistenksom? Anonymkode: 5b243...19e Hvorfor er det mistenksomt med kurs? Det er helt normalt med kurs og teambuilding på hotell i helger. Endret 3 timer siden av Sefanja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Ja, min samboer er på jobbrelaterte kurs og reiser flere ganger i året. Nå snart skal han reise bort med jobben og være borte i flere dager. Jeg stoler på han, for han har ikke gitt meg noen grunn til å ikke gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Det høres ut som at du/dere bør jobbe med tilliten i forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå