AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg pleier ikke bruke veske, har ikke gjort på flere år, og elsker friheten i å ikke ta med noe ekstra. Har puttet mobilen i lomma, bankkort og lypsyl i den andre. (Kode på dør = ingen nøkler, ev bilnøkler, men de tar ikke stor plass) Kjøpt meg ny mobil nå, og kjøpe iPhone med største skjerm. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med telefonen 😆 Trenger man ta med telefonen hvis man har en god smartklokke med eget SIM-kort? Er jeg borte på noe så trenger jeg kun mobil for betaling/vise billetter/telefon fra barnevakt/litt Snapchat. Er sjelden borte så mange timer av gangen, men sånn typ middag med venninne, shopping, gåtur i byen, konsert etc. Hvordan løser andre det? Anonymkode: 1b888...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Tenker over det ved kjøp av mobil. I ditt tilfelle hadde jeg begynt å bruke veske. Lite ser dummere ut enn klær som blir helt misformet på kroppen fordi man skal stappe gigantiske mobiler nedi lommer det egentlig ikke er plass til de. Anonymkode: 09846...86d 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kjøper små tlf. Har alltid mini versjonen av iPhone Anonymkode: 1ff16...ef9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har mobilholder med feste til tråd/bånd, så har den bare skrått på overkroppen. På reise og storbytur bruker jeg den selv om jeg har veske, da det gjør det vanskelig å nappe telefonen og løpe. Samt at den er lett tilgjengelig for billetter, kart og slik. Stor telefon er så utrolig mye bedre, gitt alt man bruker den til. Gjør også at jeg slipper dra med ipad på tur. Anonymkode: bb3a9...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg pleier ikke bruke veske, har ikke gjort på flere år, og elsker friheten i å ikke ta med noe ekstra. Har puttet mobilen i lomma, bankkort og lypsyl i den andre. (Kode på dør = ingen nøkler, ev bilnøkler, men de tar ikke stor plass) Kjøpt meg ny mobil nå, og kjøpe iPhone med største skjerm. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med telefonen 😆 Trenger man ta med telefonen hvis man har en god smartklokke med eget SIM-kort? Er jeg borte på noe så trenger jeg kun mobil for betaling/vise billetter/telefon fra barnevakt/litt Snapchat. Er sjelden borte så mange timer av gangen, men sånn typ middag med venninne, shopping, gåtur i byen, konsert etc. Hvordan løser andre det? Anonymkode: 1b888...120 Ved å enten sjekke at lommene på klærne er store nok til mobilen før jeg kjøper dem, eller at mobilen er liten nok til lommene før jeg kjøper den. Det er typisk bare et problem sommerstid - sommerklær har små lommer. Vinter, høst og vår har du jo jakke på deg. Jakker har enorme lommer, og om de ikke har enorme lommer så er det ikke noe vits i dem. Jeg har en veske til sommer-bruk. Når eller om du kjøper en veske: kjøp en med glidelås som du kan lukke og som du kan få plassert slik på kroppen at ingen kan snike opp glidelåsen uten at du ser dem gjøre det. Vesker er som en invitasjon til tyveri - trolig var det en gjeng tyver som oppfant selve konseptet å ha ting i vesker heller enn i lommer. Anonymkode: a8879...0d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Kjøpte liten iPhone 15 pga dette😅 klarer meg med denne skjermstørrelsen. Anonymkode: 9d7c5...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Bruker du bukse med belte til vanlig? Det finnes mobilvesker som sitter greit i beltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Nå liker jeg å bruke veske, men jeg kjøper aldri større mobil enn at jeg får den i en lomme. Det er ikke alltid vesken er med 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kjøper små tlf. Har alltid mini versjonen av iPhone Anonymkode: 1ff16...ef9 Dette!! Liker verken veske eller store mobiler. Må kunne ha mobil i lomma! Anonymkode: 84bfc...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kjøper små tlf. Har alltid mini versjonen av iPhone Anonymkode: 1ff16...ef9 Jeg har også det, har slitt ut en 12mini og to 13 mini, men pga jobb må jeg opp i skjermstørrelse nå, vi skal bort fra iPad, og ha stor mobil i stedet (i tillegg til PC). Men stor mobil er visst løsningen ute hos kunder 🙈 Jeg har kjøpt en SE selv, tenkte jeg skulle ha den privat, men det likte jeg ikke selv engang, ble for stor forskjell 😅 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har mobilholder med feste til tråd/bånd, så har den bare skrått på overkroppen. På reise og storbytur bruker jeg den selv om jeg har veske, da det gjør det vanskelig å nappe telefonen og løpe. Samt at den er lett tilgjengelig for billetter, kart og slik. Stor telefon er så utrolig mye bedre, gitt alt man bruker den til. Gjør også at jeg slipper dra med ipad på tur. Anonymkode: bb3a9...3b8 Har sett flere av disse. Har du de som henger i bunnen på telefonen, eller annet? De ser fine ut, bare så redd for at den skal falle. Og ja, jeg er nesten fanatisk «iPhone mini elsker», men herregud så mye bedre og lettere alt ble med større skjerm! Derfor jeg også vurderte bare klokke hvis jeg skal ut på noe kjapt. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ved å enten sjekke at lommene på klærne er store nok til mobilen før jeg kjøper dem, eller at mobilen er liten nok til lommene før jeg kjøper den. Det er typisk bare et problem sommerstid - sommerklær har små lommer. Vinter, høst og vår har du jo jakke på deg. Jakker har enorme lommer, og om de ikke har enorme lommer så er det ikke noe vits i dem. Jeg har en veske til sommer-bruk. Når eller om du kjøper en veske: kjøp en med glidelås som du kan lukke og som du kan få plassert slik på kroppen at ingen kan snike opp glidelåsen uten at du ser dem gjøre det. Vesker er som en invitasjon til tyveri - trolig var det en gjeng tyver som oppfant selve konseptet å ha ting i vesker heller enn i lommer. Anonymkode: a8879...0d0 Jeg synes problemet er omvendt, vinter tar jeg av jakken inne f.eks. på konsert, og mister muligheten til jakkelommene 🙈 De gangene jeg har vært borte over flere timer og «må» ha med meg noe (f.eks. festival eller arrangement over hele dager, slik at jeg må ha med medisiner, solbriller, våtservietter eller lignende) har jeg brukt en skulderveske på kryss og henger alltid «veskedelen» på fremsiden av kroppen så jeg har full kontroll. Skulle nesten ønske meg en type sekk på magen 😅 petterm skrev (5 minutter siden): Bruker du bukse med belte til vanlig? Det finnes mobilvesker som sitter greit i beltet. Noen ganger, så absolutt en mulighet! Redd den blir i veien da også, men? Anonymkode: 1b888...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dette!! Liker verken veske eller store mobiler. Må kunne ha mobil i lomma! Anonymkode: 84bfc...260 Jeg må jeg opp i skjermstørrelse pga jobb, vi skal bort fra iPad, og ha stor mobil ute hos kunder. Kan såklart kjøpe meg en privat også, men ofte jeg må (vil) svare jobbrelatert der jeg befinner meg, ikke lov å sette opp jobbmail på annet enn telefonen jobben har godkjent. Anonymkode: 1b888...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har en liten skulderveske som det akkurat er plass til telefonen, pluss en liten lomme foran til småting som kontanter,leppepomade osv. Den er veldig kjekk,merker nesten ikke at jeg har den på. Bruker den også på reise,har da pass oppi der også. Anonymkode: 100f5...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen petterm skrev (1 time siden): Bruker du bukse med belte til vanlig? Det finnes mobilvesker som sitter greit i beltet Noen ganger, så absolutt en mulighet! Redd den blir i veien da også, men? Anonymkode: 1b888...120 Den jeg synes funker best er en som er festet med en karabinkrok. Den "henger og slenger", men er mindre i veien enn de som sitter helt fast i belter. Endret 4 timer siden av petterm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier ikke bruke veske, har ikke gjort på flere år, og elsker friheten i å ikke ta med noe ekstra. Har puttet mobilen i lomma, bankkort og lypsyl i den andre. (Kode på dør = ingen nøkler, ev bilnøkler, men de tar ikke stor plass) Kjøpt meg ny mobil nå, og kjøpe iPhone med største skjerm. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med telefonen 😆 Trenger man ta med telefonen hvis man har en god smartklokke med eget SIM-kort? Er jeg borte på noe så trenger jeg kun mobil for betaling/vise billetter/telefon fra barnevakt/litt Snapchat. Er sjelden borte så mange timer av gangen, men sånn typ middag med venninne, shopping, gåtur i byen, konsert etc. Hvordan løser andre det? Anonymkode: 1b888...120 Stor skjerm er fint, det, man akk så upraktisk å drasse rundt på. Store skjermer er best til stasjonær bruk, og da kan man heller velge et nettbrett eller en PC og så får mobilen være minst mulig. Jeg er mann og går alltid med bukse med belte. Jeg har derfor, helt siden jeg fikk min første mobil på 90-tallet, hatt belteveske til mobilen. Dette kombinert med at jeg bevisst velger mobiler med liten skjerm, gjør at telefonen alltid er på plass på hofta, lett tilgjengelig, ikke utsatt for å knekke ved jeg setter meg på den, ikke utsatt for å bli glemt på en benk, eller i en bil og aldri i veien. For meg er dette en veldig praktisk løsning. Noen burde begynne å designe klær med lommer/mobillomme for damer. Klær uten lommer er totalt ubrukelig, for man skal jo alltid ha med seg noe småtteri. Anonymkode: 9f8c5...5df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har sett flere av disse. Har du de som henger i bunnen på telefonen, eller annet? De ser fine ut, bare så redd for at den skal falle. Og ja, jeg er nesten fanatisk «iPhone mini elsker», men herregud så mye bedre og lettere alt ble med større skjerm! Derfor jeg også vurderte bare klokke hvis jeg skal ut på noe kjapt. Anonymkode: 1b888...120 Ikke sant, stor skjerm er gull, jeg skal aldri tilbake. Og det blir raskt en vane å ta med telefonen. Hender også jeg bare legger den under stroppen på treningsBH eller under treningstights helt øverst, om jeg er i aktivitet. Skulle gjerne klart å legge inn bilde. Jeg har ulike cover jeg bytter mellom. Den jeg anbefalte her er solid plastcover, med to "hull" nederst. Så kan jeg klipse på ulike bånd. På reise og storbyturer og slik bruker jeg gjerne en snor som kan reguleres, man kan stramme til slik at den ligger ganske godt mot mage/side. Eller lengre, slik at man enkelt kan holde den i handen å se på kart, betale på butikk og slik. Har også korte varianter som man bare hekter rundt armleddet. Har aldri opplevd at disse har sviktet. Og alt er kjøpt på Temu eller AliExpress. Har også et magebelte for gåturer og slikt, når jeg ikke føler for å ha den hengende. Anonymkode: bb3a9...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Nå på vinteren har jeg den i innerlomma på jakka, sjekker alltid at det er dyp lomme før jeg kjøper høst/vinterjakke. På sommeren blir det veske. Ellers bruker jeg også mye sekk iom jeg bor i sentrum og går til og fra det meste pluss jeg ikke trenger alle disse plastposene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Har mini versjon pga det, kan tom. ha den i BH'n. Har en mobil "veske" som det kun er plass til mobilen i, så det er nødløsningen. Anonymkode: 1c580...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Holder den bare i hånda. Høres styrete ut å tenke på kleskjøp bare pga en mobil 😅 Anonymkode: aa3ee...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Stor skjerm er fint, det, man akk så upraktisk å drasse rundt på. Store skjermer er best til stasjonær bruk, og da kan man heller velge et nettbrett eller en PC og så får mobilen være minst mulig. Jeg er mann og går alltid med bukse med belte. Jeg har derfor, helt siden jeg fikk min første mobil på 90-tallet, hatt belteveske til mobilen. Dette kombinert med at jeg bevisst velger mobiler med liten skjerm, gjør at telefonen alltid er på plass på hofta, lett tilgjengelig, ikke utsatt for å knekke ved jeg setter meg på den, ikke utsatt for å bli glemt på en benk, eller i en bil og aldri i veien. For meg er dette en veldig praktisk løsning. Noen burde begynne å designe klær med lommer/mobillomme for damer. Klær uten lommer er totalt ubrukelig, for man skal jo alltid ha med seg noe småtteri. Anonymkode: 9f8c5...5df Jeg jobber mye ute på byggeplass, så har lommer på jobb altså, men privat jeg sliter litt 😅 På kontoret har jeg jo pc, så mobil med stor skjerm fører til at jeg får en enhet mindre, noe som i seg selv er praktisk, men plutselig mistet jeg muligheten for mobilen i baklomma 🙈 Anonymkode: 1b888...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har mini versjon pga det, kan tom. ha den i BH'n. Har en mobil "veske" som det kun er plass til mobilen i, så det er nødløsningen. Anonymkode: 1c580...616 Ja, altså jeg skjønner mange bruker mini slik jeg tidligere har gjort, men nå spør jeg spesifikt de som ikke liker veske og skal ha med stor mobil 😅 Hvis du bruker mini så har jo ikke du stor mobil du skal ha med? ☺️ Anonymkode: 1b888...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå