AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Inspirert av annen tråd, der ei kvinne ønsket mann og barn men var fortvilet grunn av klokken går. En bruker kommenter og sier hun kan få seg et barn og så kunne hun bruke resten av livet til å finne seg en mann. Som mann, reagerte jeg på dette og tenkte med meg. Det minst tiltrekkende jeg kunne tenke meg med ei kvinne er akkurat dette, å hun har gått i gjennom kunstig befruktning alene. Funker fjell for de kvinner som er aseksuell men ønsker seg barn men de er som sagt ikke på markedet. Flere menn her som er enige i at ”Danmarks-mor” er det største turnoff som finnes når det gjelder søk av partner. Anonymkode: 74de5...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nå er ikke jeg mann da, men hvorfor tenker du at det er "det største turnoff" som finnes? Hun viser jo derimot at hun er handlekraftig, og ikke er villig til å senke standarden eller lure noen for å få det barnet hun ønsker seg? Hadde en mann fått barn ved hjelp av surrogatmor hadde i alle fall aldri jeg sett på det som turnoff på noe vis. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Lidhun skrev (4 minutter siden): Nå er ikke jeg mann da, men hvorfor tenker du at det er "det største turnoff" som finnes? Hun viser jo derimot at hun er handlekraftig, og ikke er villig til å senke standarden eller lure noen for å få det barnet hun ønsker seg? Hadde en mann fått barn ved hjelp av surrogatmor hadde i alle fall aldri jeg sett på det som turnoff på noe vis. Jeg vet ikke hvorfor egentlig. Mistenker det er ubevisst tanken på å bli en deltaker i å oppdra en individ jeg ikke vet ”hvor” kommer i fra. Anonymkode: 74de5...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor egentlig. Mistenker det er ubevisst tanken på å bli en deltaker i å oppdra en individ jeg ikke vet ”hvor” kommer i fra. Anonymkode: 74de5...d7f Hva er det du må vite da? Anonymkode: 6f8fb...4b4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Kjære ts, en ekte mann som ikke klarer å skrive korrekt norsk er også en "deal breaker". 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje du heller skal henvende deg til andre menn, så trenger ikke så mange kvinner dra til Danmark og støte deg med sin uattraktivitet https://www.theguardian.com/society/2023/aug/28/unspoken-grief-childless-men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har tenkt at det er likestilt med å bli sammen med en hvilken som helst alenemor som har barnet 100%. Enten hun er skilt, enke eller har fått barn alene - alle situasjonene har jo fordeler og ulemper. Jeg har én venninne som har gjort dette like før hun fylte 40. Hun har ikke truffet noen seriøse etter det, men hun klarte jo ikke det før heller, så situasjonen er jo egentlig den samme bortsett fra at hun fikk barnet hun ønsket seg. Anonymkode: a9f87...5bf 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ville nå mye heller vært sammen med en kvinne med et barn med donorfar enn en kvinne med en eksmann det var mye styr med? Hvis dama har et donorbarn, følger det ikke med noen ubrukelig eller vrien barnefar. Anonymkode: 88f0e...9ec 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Ikke noe deal breaker det. Stiller likt som andre alenemødre...evt.bedre for det mangler kanskje en kranglete eks. Anonymkode: 0a388...e52 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Sier vel mer om deg som mann enn henne som kvinne. Om man treffer noen og ekte kjærlighet oppstår så har det neppe noe å si hvem som er far til barnet hennes. Jeg har alltid sagt, en hver mann kan bli far, det kreves en ekte mann for å bli bonus pappa. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Hva om barnet ble unnfanget under en ONS da, og de ikke har noen kontakt med faren? Eller unnfanget under en voldtekt? Eller hva hvis moren var lykkelig gift, mannen hennes døde, og nå orker hun ikke å snakke om ham med ny partner (deg)? I alle de tilfellene vil du jo også vite nada om barnets far. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tenker det er helt greit å ha egne, personlige preferanser. Så om det at en dame velger å få donorbarn er et turnoff for deg så er det fint tenker jeg. Det som derimot ikke er greit er når dine preferanser skal være universelle føringer for hva som er greit eller ikke for hva andre velger å gjøre ved å lage en "Alle mener dette om disse kvinnene"-sannhet som ikke har rot i virkeligheten. Anonymkode: f5547...602 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden For min del hadde dette vært mye bedre enn å forholde seg til en eksmann. Jeg kunne gått inn som far uten å tråkke over noen grenser. Anonymkode: 9e7f0...b87 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Poenget til den brukeren står, da. De som gjør dette, vil veldig gjerne ha egne barn, nok enda mer enn de vil ha en mann. Og med barn så går det jo en biologisk klokke, så da må det jo bli sånn at det blir barn først - menn etterpå. For sistnevnte har ikke en biologisk utgangsdato. Jeg tror nok man er innforstått med at man kan stille litt dårligere på sjekkemarkedet, man mister de som ikke vil være stefar. Det blir jo som med andre alenemødre. Jeg ville nesten trodd at danmarksmødre hadde noen fordeler akkurat i alenemødre-gruppen, du slipper jo å få med eksen på kjøpet. Du sier du ikke er så kult å vite hvor det kommer fra, men for de som har vært i forhold med noen fraskilte med en kranglete eks, så er det ikke alltid så kult å vite hvor de kommer fra alltid heller, og måtte ha masse med dem å gjøre. Og om du virkelig går inn i rollen som stefar med hud og hår så kan du jo ende opp med å bli den virkelig faren til dette "danmarksbarnet". Til et barn med en far fra før så blir du aldri mer enn stefar. Anonymkode: a2787...62f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Røyker som livstil Drikker Dreper seg selv sakte med matinntak Driver med rusmidler annet enn alkohol Driver shady kriminell virksomhet Vil ikke ha sex og nærhet- har ikke samme behov- vil helst ikke bli berørt Har overbevisninger om at det er farlig å dusje etc... .. slik du tenkte? Anonymkode: fbb18...e25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Tja jeg vil snu litt på det. Jeg har mye mer respekt for de som tar ansvar for eget liv og stikker til Danmark, enn de som tar seg en tur på byen med et mål om å bli gravide. Gjerne med en mann de aldri før har truffet og som ikke har noe han skulle ha sagt. Eller de som lyver om at de går på prevensjon og lurer partneren sin - som gjerne ikke ønsker barn i utgangspunktet. Og ja, disse finnes. Hva tenker du om disse damene TS? Er dette damer du ønsker å være sammen med? Er det da ikke bedre med en dame som har tatt seg en tur over dammen? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Tja jeg vil snu litt på det. Jeg har mye mer respekt for de som tar ansvar for eget liv og stikker til Danmark, enn de som tar seg en tur på byen med et mål om å bli gravide. Gjerne med en mann de aldri før har truffet og som ikke har noe han skulle ha sagt. Eller de som lyver om at de går på prevensjon og lurer partneren sin - som gjerne ikke ønsker barn i utgangspunktet. Og ja, disse finnes. Hva tenker du om disse damene TS? Er dette damer du ønsker å være sammen med? Er det da ikke bedre med en dame som har tatt seg en tur over dammen? Jeg er faktisk enig med deg og svaret er nei, disse er også uaktuelle for min del. Anonymkode: 74de5...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Hvis jeg skal spekulere så tenker jeg at det kanskje er noe av det «planlagte» i dette som gir deg litt dårlige vibber. Jeg ser at mange menn er vare for å «fø på andres barn». Det henger nok sammen med at flere kvinner enn menn har barn med «ubrukelige» partnere og har dem mer enn halvparten av tiden - en gjennomsnittlige stefar vil derfor ha en større rolle i livet til barnet enn en gjennomsnittlig stemor. En kvinne skam ha havnet som alenemor etter å ha blitt forlatt eller gravid ung, og det kan fremkalle en viss sympati. Men noen av disse kvinnene fremstår litt mer kyniske i sin planlegging. Når det i tillegg kommer kommentarer som «bare å fikse en mann etterpå», høres det nesten ut som familielivet er en à la carte-meny du setter sammen kun ved å hensynta egne behov, og at biologisk tilhørighet er og skal være irrelevant, og det er det jo ikke (kvinnene det gjelder velger jo heller donor enn å adoptere). Anonymkode: a9f87...5bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Inspirert av annen tråd, der ei kvinne ønsket mann og barn men var fortvilet grunn av klokken går. En bruker kommenter og sier hun kan få seg et barn og så kunne hun bruke resten av livet til å finne seg en mann. Som mann, reagerte jeg på dette og tenkte med meg. Det minst tiltrekkende jeg kunne tenke meg med ei kvinne er akkurat dette, å hun har gått i gjennom kunstig befruktning alene. Funker fjell for de kvinner som er aseksuell men ønsker seg barn men de er som sagt ikke på markedet. Flere menn her som er enige i at ”Danmarks-mor” er det største turnoff som finnes når det gjelder søk av partner. Anonymkode: 74de5...d7f Hva i helvete er en ekte Danmarks-mor??? Anonymkode: 4e5ea...b4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva i helvete er en ekte Danmarks-mor??? Anonymkode: 4e5ea...b4b En dame som velger kunstig befruktning i Danmark forran å finne seg en mann her hjemme. Om jeg tolket det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå