AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er sånn, vil ha noen sånn passe. Orker ikke menn som kommer til å ha masse damer etter seg. Jeg vil dog ha en jeg er forelsket i og har ikke møtt noen jeg føler noe spesielt for ennå på mine app date eventyr.. bortsett fra e. Jeg likte godt ish, men han var useriøs. Anonymkode: 62aab...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden De typisk rå-kjekke sveiper jeg alltid bort. Vet jo ikke om jeg hadde hatt sjans uansett da. Men orker aldri å matche heller. Enten så er det køddeprofiler eller playere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Tenker det samme, men syns de er utrolig fine og vil være forelsket selv om jeg unngår en viss type utsendet og utstråling. Tror jeg liker de rundt der jeg har sjangs. Så ikke menn føler de ikke er fine for oss, de vi blir sammen med. Anonymkode: e2615...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Nei. For pen i min verden betyr bare ikke min type. Synes stereotypisk kjekke menn er litt kjedelige. Sånne dressmann-menn. Jeg liker sånne rottemenn jeg, alltid gjort det, blant annet. Anonymkode: 6cbb3...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. For pen i min verden betyr bare ikke min type. Synes stereotypisk kjekke menn er litt kjedelige. Sånne dressmann-menn. Jeg liker sånne rottemenn jeg, alltid gjort det, blant annet. Anonymkode: 6cbb3...ed3 Tenker litt det samme, det handler om feil til meg, selv om ja, jeg har tenkt at en spesifikk modell på dressmann eller Jack and Jones var så sjekk jeg så på nettet bare for å se på han igjen 😅 Men nå er han bare i minnet mitt, for det er fysikk umulig å se de bildene igjen, liksågreit. Anonymkode: e2615...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Det er fint å ha noe pent å hvile øynene på, men det stopper der. Som regel som vet disse at de er pene, og da blir litt av sjarmen med de... Jeg sjekka opp verdens peneste når jeg var 20, han var veldig snill, varm og god og hadde micropenis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden For meg så må det være sjarm der, ellers gjør det ikke mye for meg. Jeg ser noen ganger menn som jeg blir sånn GAH!!!!, du må bygge opp selvfølelsen og tryggheten din, du kunne strålt! Har ikke så mye med utseende å gjøre. Unner dem så å bare føle seg bra, og at man ser at de føler seg bra. Anonymkode: 6cbb3...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Ja Anonymkode: 16e98...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Ja, jeg trodde overhodet ikke min mann kom til å bli interessert i en som meg. Så jeg var helt meg selv og trodde ikke det skulle gå den rette veien. Jeg la liksom ingen fingre i mellom. Og viste meg ikke fra min beste side. Jeg snakket åpent og høyt om mine politiske ståsted, spiste en diger pose godteri på kino, foreslo og kjøpte kinobilletter til en film jeg ville se, men som jeg trodde han syntes var gørrkjedelig (han elsket den), spiste en god porsjon til middag, var liksom ikke tilgjort på noen måte. Brukte ikke mascara og var helt naturell. Brukte riktignok kjole som jeg alltid gjorde, men brukte en kjole jeg likte, ikke for å dolle meg opp for han (han syntes drrimot min revekjole var supermorsom og elsket den). Tenkte han var får flott og pen, og at han overgikk min standard. Han falt visstnok helt pladask. Takk og lov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når dere dater, hender det at dere avskriver noen fordi du tenker de er for pen? Anonymkode: 62aab...ee7 Alle. Har blitt avvist av alle kvinner jeg har prøvd meg på, så tenker at alle andre er for bra for meg. Anonymkode: 15b89...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle. Har blitt avvist av alle kvinner jeg har prøvd meg på, så tenker at alle andre er for bra for meg. Anonymkode: 15b89...a19 Å bli avvist betyr ikke at du ikke er bra. Anonymkode: 6cbb3...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå