AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hei☺️ noen andre her som pynter fat med julepynt/lys og diverse? Jeg har lyst å pynte litt mer sånn "skikkelig" på lysfatet(lysfatene), men jeg er ikke så kreativ av meg😅 så trenger litt inspo bilder! Jeg tenker noe rundt slik som på bildet, men gjerne med noe rød pynt. Gjerne del bilder av hvordan dere setter opp andre diverse julepynt🤩😊 Anonymkode: 7ad58...578 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei☺️ noen andre her som pynter fat med julepynt/lys og diverse? Jeg har lyst å pynte litt mer sånn "skikkelig" på lysfatet(lysfatene), men jeg er ikke så kreativ av meg😅 så trenger litt inspo bilder! Jeg tenker noe rundt slik som på bildet, men gjerne med noe rød pynt. Gjerne del bilder av hvordan dere setter opp andre diverse julepynt🤩😊 Anonymkode: 7ad58...578 Har bare punten på bordet på lysfat, fordi da er alt samlet på ett sted. Setter adventstake og julekrybbe med pynt og på lysfat. Anonymkode: 44e09...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Selv har jeg på mine lysfat noen slike sorte juletre (som en fikk på kremmerhuset i fjor (og kanskje i år?), mosepynt, rosa hjort, en glitrende grønn/blå/lilla/rosa/gul påfugl og en turkis snøkule (blant annet) Med andre ord ikke det du selv etterspør 😅 Jeg har laget meg en mappe på pinterest men det er jo idéer jeg selv liker og der er det lite rødt å spore. Men, jeg gjorde noen søk og ente opp med noe i denne gaten (Kanskje?) (jeg skal ikke gå god for brannsikkerheten ved idéene jeg har hentet.....) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden skreppamedleppa skrev (13 minutter siden): Selv har jeg på mine lysfat noen slike sorte juletre (som en fikk på kremmerhuset i fjor (og kanskje i år?), mosepynt, rosa hjort, en glitrende grønn/blå/lilla/rosa/gul påfugl og en turkis snøkule (blant annet) Med andre ord ikke det du selv etterspør 😅 Jeg har laget meg en mappe på pinterest men det er jo idéer jeg selv liker og der er det lite rødt å spore. Men, jeg gjorde noen søk og ente opp med noe i denne gaten (Kanskje?) (jeg skal ikke gå god for brannsikkerheten ved idéene jeg har hentet.....) Takk for inspirasjon! Anonymkode: 44e09...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Må i allefall ha med nisser på 🎅🎅🎅🎅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Så kjedelige og ensformige Anonymkode: 9d5f3...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden skreppamedleppa skrev (1 time siden): Selv har jeg på mine lysfat noen slike sorte juletre (som en fikk på kremmerhuset i fjor (og kanskje i år?), mosepynt, rosa hjort, en glitrende grønn/blå/lilla/rosa/gul påfugl og en turkis snøkule (blant annet) Med andre ord ikke det du selv etterspør 😅 Jeg har laget meg en mappe på pinterest men det er jo idéer jeg selv liker og der er det lite rødt å spore. Men, jeg gjorde noen søk og ente opp med noe i denne gaten (Kanskje?) (jeg skal ikke gå god for brannsikkerheten ved idéene jeg har hentet.....) Oi de nederste var flotte😍 da må jeg kjøpe inn litt og prøve å lage noe lignende, bare med litt mindre fat som jeg har da. Takk for tips🥰 Anonymkode: 7ad58...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå