Paneera Skrevet 21. november #1 Del Skrevet 21. november (endret) Synes det er vanskelig å bestemme seg, men jeg tror at Nøtti, samt Eclairs, er favorittene. Kokos og japp, samt de med nougat, karamell og toffee er også gode. Liker ikke Daim, marsipan, lakris og banan. Endret 21. november av Paneera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 21. november #2 Del Skrevet 21. november Nougat crisp. Og lakris, men den var bedre før! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. november #3 Del Skrevet 21. november Banan og Chocolate toffee 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #4 Del Skrevet 21. november Banan og lakris😍 Savner aprikos også. Anonymkode: ca893...e09 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 22. november #5 Del Skrevet 22. november Marsipan er favoritten. Liker ikke cocos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. november #6 Del Skrevet 22. november Lakris og Marsipan om jeg får velge 2 ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22. november #7 Del Skrevet 22. november (endret) Favoritten min finnes ikke lenger... fersken 😔 Edit: Det var jo aprikos det var... ikke fersken 🤣 Endret 23. november av Fjugur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 22. november #8 Del Skrevet 22. november Cocos og banan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 22. november #9 Del Skrevet 22. november Lakris, helt klart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 22. november #10 Del Skrevet 22. november Banan❣️ Savnet jordbær og fersken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 22. november #11 Del Skrevet 22. november Daim. Men liker også eclairs og fransk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 22. november #12 Del Skrevet 22. november Banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #13 Del Skrevet 22. november Golden toffee, eclairs, cocos, daim og banan - i den rekkefølgen. Nougat crisp, japp, nøtti, caramel og lakris er også ålreit, men litt kjedelige. Anonymkode: aa740...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 22. november #14 Del Skrevet 22. november Aprikos 💔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. november #15 Del Skrevet 22. november Eclairs 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #16 Del Skrevet 22. november Marsipan. Spiser også japp, ellers står jeg fint over. Anonymkode: 63341...bcf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. november #17 Del Skrevet 23. november Banan-biten! Ingen over, ingen ved siden av 😁 Biten jeg ikke spiser er Daim. Har aldri likt Daim sjokolade 👎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #18 Del Skrevet 23. november Overrasket over hvor mange som liker banan, den syns jeg er helt uspiselig 😅 Anonymkode: e1e37...807 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. november #19 Del Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Overrasket over hvor mange som liker banan, den syns jeg er helt uspiselig 😅 Anonymkode: e1e37...807 Det har alltid vært min favoritt, men den var enda bedre før da den var rund 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #20 Del Skrevet 23. november Banan! Anonymkode: 6e9f8...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå