Gå til innhold

Tinder, Happn, Match, Sukker eller annet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 22.50):

Fikk en gratis uke med VIP på sukker nylig, så stakk innom noen dager. Ser fortsatt stort sett de samme profilene med mange år gamle bilder, så inntrykket er at sukker er litt dødt nå. Trist, for jeg liker egentlig opplegget der, med utfyllende profil og matchtre.

Tinder har jeg bare gitt opp. Alt for overfladisk, og nesten ingen damer skriver noe som helst om seg selv.

I ferd med å gi opp hele greia.

Anonymkode: 8c6ef...6b7

Jeg er veldig enig med deg. Jeg synes det er utrolig trist at de ikke har fokus på å vekke siden til livet, videreutvikle på matchingsystemet som egentlig er veldig bra. Sukker.no er egentlig den eneste datingsiden jeg kjenner til som har potensiale til å overleve og virkelig putte mennesker sammen. Men de kjøpte siden opp for å tjene penger på reklame og medlemskap og dermed blir det et dødfødt prosjekt. Ser de fokuserer på eventene, det er bra det, men nettsiden har stort potensiale med rett folk på eiersiden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matchingsystemet på sukker var virkelig forbløffende bra. Og jeg ramlet egentlig bare inn fordi jeg var litt oppgitt og lei og lurte på om en gammel profil jeg hadde der fortsatt eksisterte. Det gjorde den, så jeg justerte litt på en del fakta som hadde endret seg. Dagen etter var kjæresten der, med 97% match. Og det stemmer, både at vi matcher og det som ble påpekt som potensielle problemer.

Anonymkode: ee741...679

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Matchingsystemet på sukker var virkelig forbløffende bra. Og jeg ramlet egentlig bare inn fordi jeg var litt oppgitt og lei og lurte på om en gammel profil jeg hadde der fortsatt eksisterte. Det gjorde den, så jeg justerte litt på en del fakta som hadde endret seg. Dagen etter var kjæresten der, med 97% match. Og det stemmer, både at vi matcher og det som ble påpekt som potensielle problemer.

Anonymkode: ee741...679

Yes!! Derfor er det så synd at de lar den båten der synke.  Men men, sånn er det med menn som har litt for mange baller i luften og som skal fikse på det ene og det andre.. Håper noen overtar, som vil ha full fokus og skape en trygg møteplass for single - men det fantastiske matchingsystemet de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi sende meldinger på tinder uten premium? 

Anonymkode: 165e8...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke oppgradert til premium tinder på grunn av et eller annet med banken min som avslår google play. Men er det noen som har brukt den gratis og møtt folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får ikke oppgradert til premium tinder på grunn av et eller annet med banken min som avslår google play. Men er det noen som har brukt den gratis og møtt folk?

Har sett at noe kan skje med Google bruker, om den ikke er brukt på en stund? Vet ikke om det er relevant.

Anonymkode: feba3...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mange. Vær bevisst på valgene du tar og ikke match med alle så jobber algorytmen for deg selv uten Tinder pluss. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...