AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:59 #41 Del Skrevet mandag kl 09:59 Da er det på tide å bryte siden jeg ikke er nok. Anonymkode: 45a90...f6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet mandag kl 10:01 #42 Del Skrevet mandag kl 10:01 Jeg tenker at hvis man dumper noen fordi man lufter en tanke om dette, så er kanskje ikke forholdet så bra til å begynne med. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet mandag kl 10:02 #43 Del Skrevet mandag kl 10:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok så du er interessert allikevel. Anonymkode: 81585...08f Nei, bare nysgjerrig på hvordan disse personene treffer på hverandre. Jeg synes det er perverst ekkelt, så jeg blir aldri å se på ett sånt sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet mandag kl 10:03 #44 Del Skrevet mandag kl 10:03 Topper og daler skrev (3 minutter siden): Søk etter swingersklubber i Norge, Sverige og Danmark i Google. Ok, hver sin perverse lyst 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet mandag kl 10:03 #45 Del Skrevet mandag kl 10:03 Jeg ser ikke noe problem i det så lenge begge ønsker det, er det skepsis fra den ene parten så er det jo bare å la det forbli som en fantasi. Å hvorfor skulle det å dele sine fantasier med sin kjære være en "deal breaker" med skilsmisse og hele sulamitten? Er ikke god dialog hva man trenger i et forhold. Skulle jeg ha dumpet fruen fordi hun fantaserte om "Per" på jobben et kort øyeblikk når vi hadde sex, skulle hun dumpe meg fordi jeg synes Christina Hendricks er griselekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:05 #46 Del Skrevet mandag kl 10:05 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 9.40): Pga. lufting av en fantasi? Er du innforstått med å det er mange ting man prøver i livet? Det betyr ikke å man går all in resten av livet. Et eksempel. Majoriteten av mennesker som bruker narkotiske midler, ender ikke opp på Oslo S og selger uteliggerbladet for å ha råd til å kjøpe neste dose med heroin. Anonymkode: 48609...db3 Det sto ikke fantasi men ønske. Ønske om andre er en dealbreaker. Anonymkode: 25f6d...593 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:05 #47 Del Skrevet mandag kl 10:05 det nå han gjerne drømme om men hvis han vil realisere det er det uten meg. Anonymkode: 31dac...ba4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet mandag kl 10:07 #48 Del Skrevet mandag kl 10:07 Eva-Lena skrev (2 minutter siden): Ok, hver sin perverse lyst Ser ikke noe konstruktivt i at anonyme folk skal kalle hverandre perverse på et nettforum. Tror ikke det hever nivået på debatten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet mandag kl 10:08 #49 Del Skrevet mandag kl 10:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det nå han gjerne drømme om men hvis han vil realisere det er det uten meg. Anonymkode: 31dac...ba4 Akkurat, da vil ikke den ene parten å da skal man heller ikke mase om det. I så fall så hadde jo jeg å sagt at hun kan legge igjen nøklene når hun går 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet mandag kl 10:08 #50 Del Skrevet mandag kl 10:08 (endret) Jeg hadde tenkt lykke til. Det er en helt greit å fantasere om det. Det gjør jeg selv til tider,men ville aldri gjenomført det i virkligheten. Det er bare en fantasi. Hvis dette er noe som må gjenomføres så er forholdet slutt. Man kan fint prate om det,men hvis partner har ett så sterkt behov for å involvere flere så er det ingenting annet å gjøre enn å avsluttet forholdet. Da er jeg ikke bra nok. Endret mandag kl 10:09 av Rosa Gnom 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:12 #51 Del Skrevet mandag kl 10:12 911 skrev (17 minutter siden): Det var da voldsomt til reaksjon bare fordi han delte en fantasi. Ikke sikkert han ville presset på for å realisere dette. Er ikke absolutt alle fantasier som på død og liv MÅ deles. Vi har åpen dialog om så og si alt, men jeg trenger ikke å vite alt han fantaserer om, og heller ikke motsatt. Hvis sexlivet plutselig blir dårlig en dag så får man ta den praten da. Anonymkode: 1c1d1...a4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet mandag kl 10:14 #52 Del Skrevet mandag kl 10:14 Topper og daler skrev (6 minutter siden): Ser ikke noe konstruktivt i at anonyme folk skal kalle hverandre perverse på et nettforum. Tror ikke det hever nivået på debatten. Jeg skriver ikke under AB, men står for hva jeg mener. Jeg har heller ingen intensjon om å heve nivået for folk som ligger rundt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:19 #53 Del Skrevet mandag kl 10:19 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke absolutt alle fantasier som på død og liv MÅ deles. Vi har åpen dialog om så og si alt, men jeg trenger ikke å vite alt han fantaserer om, og heller ikke motsatt. Hvis sexlivet plutselig blir dårlig en dag så får man ta den praten da. Anonymkode: 1c1d1...a4c 👍 Ja, vi har begge våre fantasier, og hva vi fantaserer om når vi onanerer deler vi ikke, men det bidrar til et godt forhold. noen fantasier har vi for oss selv. Anonymkode: 660aa...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:24 #54 Del Skrevet mandag kl 10:24 Meowmere skrev (13 minutter siden): Stillalive skrev (12 minutter siden): Jeg ser ikke noe problem i det så lenge begge ønsker det, er det skepsis fra den ene parten så er det jo bare å la det forbli som en fantasi. Å hvorfor skulle det å dele sine fantasier med sin kjære være en "deal breaker" med skilsmisse og hele sulamitten? Er ikke god dialog hva man trenger i et forhold. Skulle jeg ha dumpet fruen fordi hun fantaserte om "Per" på jobben et kort øyeblikk når vi hadde sex, skulle hun dumpe meg fordi jeg synes Christina Hendricks er griselekker? Hvorfor skal man riskere å lage problemer/såre partner med å fortelle om all slags rare fantasier som aldri kommer til å skje? Jeg fantaserer om sykt mye rart i øyeblikket, men ikke noe jeg kunne tenke meg å gjøre generelt, så hvorfor i det hele tatt ha den dialogen? Er for åpenhet og dialog, men sexsuelle fantasier som forblir fantasier er seriøst ikke en nødvendighet å prate om. Jeg og min partner har alltid vært enige om at vi bare vil ha hverandre, så hvis han plutselig hadde prata om gruppesex så hadde jeg aldri sett på han som den samme, eller stolt på han igjen. Hver sin smak. Anonymkode: 1c1d1...a4c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet mandag kl 10:25 #55 Del Skrevet mandag kl 10:25 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 11.04): Jeg forstår monogami veldig godt men jeg sliter med å forstå hvordan skinnhelige mennesker lyver om å de ikke tenner på tanken ved å ha sex med andre enn de er i monogamt forhold med 🫠 Anonymkode: 48609...db3 Du forstår IKKE monogami veldig godt, dersom du ikke klarer å skjønne at noen mennesker faktisk er monogame og dermed IKKE tenner på tanken på å ha sex med andre enn partneren. Det er stor forskjell på å VÆRE monogam, og å LEVE som monogam. Tenner du på sex med andre enn partneren din, så LEVER DU SOM monogam, men du ER ikke monogam av legning. Tenk på monogami som en form for seksualitet. Ville du sagt at en mann var heterofil dersom han lever som heterofil (sammen med en kvinne), men tenner på og ønsker sex med en mann? Nei, da ville alle vært enige om at han var bifil. Sånn er det med monogami også, du er faktisk ikke monogam av natur dersom du tenner på/ønsker andre partnere, du bare har valgt å leve som monogam for øyeblikket. Noen av oss er såpass monogame av legning, at sex med en annen med partneren overhodet ikke interesserer oss, ikke engang i de hemmeligste onani-fantasiene. Og jeg kan ikke engang skjønne hvorfor det tilsynelatende plager folk. Er det virkelig så ille at jeg fantaserer om mannen min, og ikke en kollega eller en fyr jeg så på bussen? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:27 #56 Del Skrevet mandag kl 10:27 Eva-Lena skrev (29 minutter siden): Jeg har absolutt ingen ønske om å prøve ut dette, men lurer veldig på hvordan folk som er like uvitende som meg finner disse klubbene. Det står vel ikke akkurat annonser i lokalavisen. Ikke annonser, det har faktisk stått lengre artikler med bilder og uttalelser fra driverne - både i Tønsberg og Sandvika. Og det er jo bare å google. Anonymkode: c4e02...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:32 #57 Del Skrevet mandag kl 10:32 Beloved skrev (3 minutter siden): Noen av oss er såpass monogame av legning, at sex med en annen med partneren overhodet ikke interesserer oss, ikke engang i de hemmeligste onani-fantasiene. Og jeg kan ikke engang skjønne hvorfor det tilsynelatende plager folk Det er jo ikke plagsomt. Men en utrolig fremmed tanke for meg, som har hatt sex med mange utenom partner - med og uten henne. Synes det er vanskelig å se for seg at tenningen blir låst til èn person. Selv om hun er den mest sexy jeg vet, finnes det jo mange andre flotte damer jeg også vil ha sex med. Men vi er vel forskjellige, og det er sikkert fordeler med at ved så monogam også. Vil tro at tryggheten blir stor hvis begge har det sånn. Anonymkode: c4e02...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:32 #58 Del Skrevet mandag kl 10:32 Da hadde jeg blitt med på det, hatt så sykt digg sex og vist at jeg koste meg til 1000 med en annen mann mens han så på. Også hadde jeg gjort det slutt etterpå, så kan han kose seg med tanken med at det er sånn jeg har det nå. Anonymkode: a2031...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:48 #59 Del Skrevet mandag kl 10:48 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo ikke plagsomt. Men en utrolig fremmed tanke for meg, som har hatt sex med mange utenom partner - med og uten henne. Synes det er vanskelig å se for seg at tenningen blir låst til èn person. Selv om hun er den mest sexy jeg vet, finnes det jo mange andre flotte damer jeg også vil ha sex med. Men vi er vel forskjellige, og det er sikkert fordeler med at ved så monogam også. Vil tro at tryggheten blir stor hvis begge har det sånn. Anonymkode: c4e02...481 Jeg som monogam har vansker for å tro at dere virkelig elsker hverandre hvis dere må ha sex med andre for å være lykkelige/ha et fungerende forhold. Ja jeg trenger å ha det trygt og godt, og det vet jeg at min partner gjør og. Spenning og drama gjør ikke et forhold bra for meg, det kan jeg søke andre steder om nødvendig. Et avslappa forhold med trygghet er overhodet ikke kjedelig for meg, tvert i mot MYE mer lidenskapelig enn de andre "slitsomme" forholdene jeg har hatt. Trenger ikke bruke hjernekapasitet hver dag på å være usikker/analysere/vri tankene/forstå meg på personen, men kan heller bruke den kapasiteten til å fokusere på å fikse andre ting og bekymringer i livet. Anonymkode: 1c1d1...a4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:59 #60 Del Skrevet mandag kl 10:59 Perverst slenges ut som er skjellsord. Perverst er et gøy ord. Det perverse er gøy. Å leve uten litt perversiteter høres fryktelig kjedelig ut. For meg. Jeg ville ikke strevd med at han fantaserte om dette, fordi i en gruppe setting er det ikke. De enkelte andre damene han tenner på, men settingen og oss to i en slik setting. De andre blir statister. Å gjennomføre derimot hadde jeg ikke klart. Jeg er sjalu. Men om han virkelig tennte på å se meg med flere mmf trekant osv kunne jeg absolutt tenne av at han tente på det. For meg er det ikke noe jeg fantaserer om med mindre kjæresten min fantaserer om det og ønsker det. Men alt det perverse han kan ønske fra meg ønskes velkommen. Anonymkode: a62e7...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå