AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:50 #81 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 Har ingen og får heller ingen, men hadde gitt 500 tror jeg. Alt ettersom hvor mange det hadde vært. Mer enn 5 = 300 per. Anonymkode: bebb9...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energi-jenta Skrevet tirsdag kl 20:54 #82 Del Skrevet tirsdag kl 20:54 300 per barn ca. På mannen sin side er de 9 stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:48 #83 Del Skrevet tirsdag kl 22:48 Det kommer helt ærlig an på hvor snill de har vært i år. Kjøper dyrere til de som oppfører seg best, og billigere til de som er frekke, behandler foreldre dårlig osv. Anonymkode: 07fb0...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:56 #84 Del Skrevet tirsdag kl 22:56 500-1000kr. Dette praktiseres litt ulikt hos min manns familien og min. Vi har få nieser og nevøer på hver side. Hadde kanskhe redusert budsjettet om det var mange. Anonymkode: 93e44...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupetrell Skrevet onsdag kl 20:08 #85 Del Skrevet onsdag kl 20:08 500,- 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #86 Del Skrevet 23 timer siden Bruker akkurat 0 kroner på det. Er flere år siden det ble slutt på å gi nevøer og nieser julegaver. Anonymkode: 983c1...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå