whiztle Skrevet i går, 02:44 #121 Del Skrevet i går, 02:44 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): hvorfor er du fortsatt jomfru Vi er i en tråd hvor du støtter TS i å forlate kjæresten fordi han har liten penis. Også lurer du på hvorfor jeg, med en liten penis, fortsatt er jomfru? Det spørsmålet har du allerede svart på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:41 #122 Del Skrevet i går, 03:41 whiztle skrev (46 minutter siden): Vi er i en tråd hvor du støtter TS i å forlate kjæresten fordi han har liten penis. Også lurer du på hvorfor jeg, med en liten penis, fortsatt er jomfru? Det spørsmålet har du allerede svart på. Du forstår veldig lite av kvinners seksualitet og det er veldig tydelig. Man må finne noen man passer sammen med, det må vi alle. Det er ikke sånn at det som funker for noen kvinner funker for alle. Det du har lest funker for de som har skrevet det du har lest, om 2 cm inn i åpningen og klitoris. For meg, og veldig mange andre, funker det ikke sånn. Jeg må ha mer. I cm må jeg har mange ganger mer. Faktisk minst 7 ganger mer, altså minimum 14 cm lang penis. Det er fortsatt ikke veldig stort og mye mindre enn de aller fleste jeg har ligget med. De aller fleste har vært 16 - 18 cm. For meg er det dette som gir god sex. At du ikke trenger penetrasjon i et forhold er jo flott for deg. Og det finnes kvinner som mener det samme. Men det finnes også veldig mange kvinner som er uenige i dette. Og det er langt fra overfladisk. Vet du i det hele tatt hva overfladisk betyr!? De færreste hadde valgt en partner uten armer og bein også, uten at det er overfladisk. For du skjønner det at visse kroppslige ting påvirker samlivet man kan ha sammen. Dersom man ønsker en partner som blir med på fjelltur i hurtig tempo er det ikke overfladisk å velge bort en som ikke kan være med på det fordi den er for tjukk, for lat, for hemmet. Det er rett og slett vare noe man trenger i livet. Du må gjerne mene at alle mennesker kan være sammen med hvilket som helst annet menneske fordi man er overfladisk hvis man velger noen bort. Men for de aller fleste handler det å være i et partnerskap om å passe sammen, på flere områder i samlivet. Og sex er bare én av dem. For de aller fleste må sexlivet fungere uten for mye mikkmakk for ar man skal ønske å være sammen med noen. Ellers klarer man seg faktisk bedre alene. Å ønske å være sammen med noen med en penis man synes passer til vaginaen sin er ikke mer overfladisk enn å ønske å være sammen med noen som får deg til å le. Jeg tror jeg snakker for døve ører, det virker som du tror du sitter på fasiten for alle mennesker. Men du tar altså så grådig feil. Er nok derfor du ikke har fått deg erfaring heller, du forstår svært lite av mennesker og klarer ikke forholde deg til kompleksiteten eller ulikheten mellom forskjellige mennesker. Du har lest noe som gjelder for de som har skrevet det du har lest og så er du svært lite åpen for at folk har ulike ønsker og behov. At du kaller det overfladisk dersom man dumper noen man ikke passer sammen med seksuelt sier så mye om at du ikke forstår noe som helst. Hvorfor være i et forhold når sexen ikke fungerer? Fordi man synes synd på personen? Det er jo et veldig dårlig utgangspunkt! Og nei, ingen kan vite om han med liten penis kan finnes seg en partner. Men det gjelder jo for oss alle og av ulike årsaker! Du har bare hengt deg opp i dette med penisen. Og det blir for dumt rett og slett. Eller er liten penis og dermed dårlig sex eneste grunn til å ikke dumpe noen mener du? Hvor useriøst er ikke en slik mening? Enten må folk få dumpe folk pga ting de mener er dumpegrunn, eller så kan de ikke få dumpe noen og du mener at alle kan være sammen med alle. Men det er jo helt natta og mene noe sånt. Anonymkode: f8562...4cb 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:43 #123 Del Skrevet i går, 03:43 whiztle skrev (1 time siden): Det er nettopp av kvinner, jeg har lest at man kommer langt med stimulering av clitoris + 1-2 fingre. Hva du har LEST er irrelevant. Du vil ikke skjønne denne dynamikken før du har opplevd det. Sex er et samspill hvor du hele tiden må ha antennene ute og justere. Å ha lest noe hjelper 0. Når du har vært med en partner over lengre tid, eller vært med flere over kortere tid, da kommer du til å se tilbake og gremmes over hvor påståelig du var på andre kvinners nytelse vegne i denne tråden. Men jeg tviler på at det skjer. For knekte antenner og å bli fortalt hva man trenger for å bli tilfredsstilt isteden for å lytte, det er turnoff nr 1. Anonymkode: 295bf...f1a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:47 #124 Del Skrevet i går, 03:47 whiztle skrev (1 time siden): Vi er i en tråd hvor du støtter TS i å forlate kjæresten fordi han har liten penis. Også lurer du på hvorfor jeg, med en liten penis, fortsatt er jomfru? Det spørsmålet har du allerede svart på. Det har ingenting med penisstørrelse å gjøre iallefall. Vi er plenty av kvinner i denne tråden som har ligget med menn med små peniser og deler erfaringer. Og hvis det er slik dere incels sier, at 10% av gutta får alle damene, er det altså ganske mange damer som har ligget med de samme små penisene som oss. 😂 Hva tror du så kan være grunnen til at du ikke får deg noe? Anonymkode: 295bf...f1a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:41 #125 Del Skrevet i går, 04:41 Jeg skjønner ingenting... I størrelsestråden sier jo alle damene at størrelsen ikke betyr noe og at det bare er menn som bryr seg om størrelsen på penis?? Anonymkode: 4ae97...15a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:53 #126 Del Skrevet i går, 04:53 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner ingenting... I størrelsestråden sier jo alle damene at størrelsen ikke betyr noe og at det bare er menn som bryr seg om størrelsen på penis?? Anonymkode: 4ae97...15a Det burde være åpenbart at det ikke er de samme kvinnene som svarer her og der. Anonymkode: f8562...4cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet i går, 05:38 #127 Del Skrevet i går, 05:38 whiztle skrev (9 timer siden): Om du knuser færre hjerter, fordi du evner å elske andre mennesker for mer. Så er jo det positivt, altså "bedre". Preferanser er uansett ikke alt eller ingenting. Jeg har mat preferanser. Klassisk Grandiosa er langt nede på listen, men det er ikke dårlig. Jeg har veldig lyst på sex. Men kjærlighet er så utrolig mye mer og gir ikke opp på den jeg elsker bare fordi det ikke er perfekt sex. Selvom hun ikke lot meg penetrere. Om det er pga vaginisme, traumer, eller hvilken som helst annen årsak (Trenger ikke grunn engang). Så vil vi sammen alikevel få sex til å fungere, fordi det er mye annet enn PIV sex. Så det er for meg helt uforståelig at noen vil gi opp kjærligheten med noen de elsker og mener ellers er fantastisk. Bare fordi det ikke er perfekt sex. Det er et åpenbart valg å gi opp den "perfekte sexen" og alikevel komme langt med leketøy, sleeves og alternativer til PIV. Om det betyr å bevare et forhold som ellers er ganske bra. Godt råd og det kan brukes til mer enn bare sex/kropp. Det er ikke snakk om perfekt sex her, eller at noen skal gi opp den store kjærligheten for en «bagatell». Alle, absolutt alle, har dealbreakers når det kommer til sex. Enten det er grenser man ikke passerer, hyppighet, eller elementer man ikke vil leve uten. Du trenger ikke penetrering for å føle at det er fullverdig- flott! Mange damer er enige. Men du kommer ikke til å finne uselvisk partner-kjærlighet. Iallfall ikke i starten av et forhold. Alle ønsker/trenger noe fra den de blir sammen med, hvis ikke hadde man bare latt det være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #128 Del Skrevet i går, 08:47 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Til å være mann og jomfru er du ekstremt belærende om hvordan kvinner opplever egen kropp i seksuell setting. Og som kvinne med 20 seksuelt aktive år på baken opplever jeg det som provoserende å lese, for "rådene" dine bærer veldig preg av at dette er noe du ikke har peiling på. Så mitt råd til deg er å heller tilby råd om temaer du faktisk har erfaring med. For dette forstår du ikke. Det du publiserer her kan leses av andre som heller ikke har peiling, og gi dem helt feil inntrykk av både kvinner og sex og kjemi, og det vil gi dem dårligere sjanser i det virkelige liv utenfor internett. Hvis du er interessert eller nysgjerrig på disse tingene kan du heller spørre i egne tråder, heller enn å legge frem påstander basert på antakelser. Anonymkode: 295bf...f1a Ah han er jomfru, da tror jeg at jeg avslutter diskusjonen med ham her og nå for det er jo helt meningsløst. Anonymkode: 9b40c...992 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #129 Del Skrevet i går, 11:04 whiztle skrev (8 timer siden): Vi er i en tråd hvor du støtter TS i å forlate kjæresten fordi han har liten penis. Også lurer du på hvorfor jeg, med en liten penis, fortsatt er jomfru? Det spørsmålet har du allerede svart på. Takk og lov for naturlig evolusjon. Det sier seg vel egentlig selv at hvis menn med små peniser ikke får reprodusert seg vil utvalget av små peniser bli mindre i neste generasjon osv. Noen bryr seg ikke om penisen til partneren i det hele tatt og dem om det, men de aller fleste har en eller annen formening om hva de minimum ønsker å ha (såfremt de vil ha et aktivt sexliv). 8 cm hadde for meg vært uaktuelt - selv med en sleeve. Jeg har unngått å gå videre i dating med menn som har 8-11 cm lange peniser da de rett og slett ikke vil passe meg eller vil kunne tilfredsstille mine behov på det dobbelte. Det vaset om at 2 fingre og klitoris er nok er bare en midlertidig fiks. Det gir ikke full tilfredsstillelse for de aller fleste. Jeg kan fint ha 8-10 orgasmer på rad, men jeg vil ikke bli tilfredsstilt før jeg får en skikkelig penis. Noen har vaginisme eller har blitt utsatt for overgrep slik at de ikke vil ha et sexliv og det er helt fint. Håper deres behov blir tilfredsstilt, men ikke av besserwissere som tror de er fasiten på alle kvinners tilfredsstillelse (til og med uten erfaring)! Anonymkode: 96e52...6e1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detronisert Skrevet i går, 11:28 #130 Del Skrevet i går, 11:28 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk og lov for naturlig evolusjon. Det sier seg vel egentlig selv at hvis menn med små peniser ikke får reprodusert seg vil utvalget av små peniser bli mindre i neste generasjon osv. Noen bryr seg ikke om penisen til partneren i det hele tatt og dem om det, men de aller fleste har en eller annen formening om hva de minimum ønsker å ha (såfremt de vil ha et aktivt sexliv). 8 cm hadde for meg vært uaktuelt - selv med en sleeve. Jeg har unngått å gå videre i dating med menn som har 8-11 cm lange peniser da de rett og slett ikke vil passe meg eller vil kunne tilfredsstille mine behov på det dobbelte. Det vaset om at 2 fingre og klitoris er nok er bare en midlertidig fiks. Det gir ikke full tilfredsstillelse for de aller fleste. Jeg kan fint ha 8-10 orgasmer på rad, men jeg vil ikke bli tilfredsstilt før jeg får en skikkelig penis. Noen har vaginisme eller har blitt utsatt for overgrep slik at de ikke vil ha et sexliv og det er helt fint. Håper deres behov blir tilfredsstilt, men ikke av besserwissere som tror de er fasiten på alle kvinners tilfredsstillelse (til og med uten erfaring)! Anonymkode: 96e52...6e1 Et "rett fra levra" svar fra en kvinne som tør den andre tier. 👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:48 #131 Del Skrevet i går, 11:48 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk og lov for naturlig evolusjon. Det sier seg vel egentlig selv at hvis menn med små peniser ikke får reprodusert seg vil utvalget av små peniser bli mindre i neste generasjon osv. Anonymkode: 96e52...6e1 Det trodde jeg også inntil jeg leste dette: "Arvelig? Penisstørrelsen er heller ikke arvelig." på denne siden. Hvor riktig dette er kan jeg ikke stå inne for, men trodde som sagt at fedre med store peniser stort sett fikk gutter som også var store. Vet ikke om det er noen seriøse undersøkelser på dette, men skal følge ekstra med neste gang jeg er i svømmehallen om noen har med unger 😄 Anonymkode: 04782...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #132 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det trodde jeg også inntil jeg leste dette: "Arvelig? Penisstørrelsen er heller ikke arvelig." på denne siden. Hvor riktig dette er kan jeg ikke stå inne for, men trodde som sagt at fedre med store peniser stort sett fikk gutter som også var store. Vet ikke om det er noen seriøse undersøkelser på dette, men skal følge ekstra med neste gang jeg er i svømmehallen om noen har med unger 😄 Anonymkode: 04782...f5d Utenlandske kilder sier det motsatte. Ta gjerne et søk på “is the penis size hereditary” Anonymkode: 96e52...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #133 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Utenlandske kilder sier det motsatte. Ta gjerne et søk på “is the penis size hereditary” Anonymkode: 96e52...6e1 OK. Takk for tips. Sjekker det opp 👍 Anonymkode: 04782...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hillél Skrevet 17 timer siden #134 Del Skrevet 17 timer siden Denne tråden er et utmerket eksempel på hvor farlig feminisme som ideologi er, den har nå blitt så ekstrem at den nå bruker en slags kalvinistisk biologisk determinisme til å rettferdiggjøre en politisk seksuell ekskluderingen av menn basert på noe så triviellt som penisstørrelse. Dette til tross for at feminisme setter seg imot diskriminering basert på kjønnsorgan som sitt mest grunnleggende prinsipp! Spørsmålet er ikke hvorvidt penisstørrelse har en sammenheng med seksuell stimuli under penetrativt samleie - det har det. Åpenbart. Det som diskuteres her er hvorvidt kvinner som har dette som avgjørende faktor i kjærlighetsrelasjoner, er i stand til å føle kjærlighet overhode, og svaret på dette er like åpenbart. Disse kvinnene er for fulle fra vinen til å kunne sette pris på måltidet. Disse kvinnene er ikke interessert i andre mennesker, og de benytter seg av en seksualitet frigjort fra forplantning og biologi, i en mindre grad for hedonistisk nytelse og i større grad for å ideologisk "pule tilbake" som hevn for forhold tilstede før vår levetid. For å betrygge menn med små peniser, ingen mann ønsker seg å seg med denne typen kvinne. De fleste er forsiktige med å ha ubeskyttet sex med dem og. Du trenger ikke ta dem seriøst noe mer enn du trenger å tro på en heroinist som hevder det er heroinen som har blitt mye svakere med årene. Det er ikke noe galt med penisen din og du har mye å tilby seksuelt, og uttalelsene representerer ikke de fleste kvinner i verden. Disse kvinnene er sure for at de ikke fikk til kjærligheten selv med ganske gode forutsetninger, og er ute etter å hakke på noen de oppfatter som av lavere status for å føle at de "tar tilbake" kontroll over sin egen fertilitet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #135 Del Skrevet 15 timer siden hillél skrev (1 time siden): Denne tråden er et utmerket eksempel på hvor farlig feminisme som ideologi er, den har nå blitt så ekstrem at den nå bruker en slags kalvinistisk biologisk determinisme til å rettferdiggjøre en politisk seksuell ekskluderingen av menn basert på noe så triviellt som penisstørrelse. Dette til tross for at feminisme setter seg imot diskriminering basert på kjønnsorgan som sitt mest grunnleggende prinsipp! Spørsmålet er ikke hvorvidt penisstørrelse har en sammenheng med seksuell stimuli under penetrativt samleie - det har det. Åpenbart. Det som diskuteres her er hvorvidt kvinner som har dette som avgjørende faktor i kjærlighetsrelasjoner, er i stand til å føle kjærlighet overhode, og svaret på dette er like åpenbart. Disse kvinnene er for fulle fra vinen til å kunne sette pris på måltidet. Disse kvinnene er ikke interessert i andre mennesker, og de benytter seg av en seksualitet frigjort fra forplantning og biologi, i en mindre grad for hedonistisk nytelse og i større grad for å ideologisk "pule tilbake" som hevn for forhold tilstede før vår levetid. For å betrygge menn med små peniser, ingen mann ønsker seg å seg med denne typen kvinne. De fleste er forsiktige med å ha ubeskyttet sex med dem og. Du trenger ikke ta dem seriøst noe mer enn du trenger å tro på en heroinist som hevder det er heroinen som har blitt mye svakere med årene. Det er ikke noe galt med penisen din og du har mye å tilby seksuelt, og uttalelsene representerer ikke de fleste kvinner i verden. Disse kvinnene er sure for at de ikke fikk til kjærligheten selv med ganske gode forutsetninger, og er ute etter å hakke på noen de oppfatter som av lavere status for å føle at de "tar tilbake" kontroll over sin egen fertilitet 🤣🤣🤣 hva har du røyka? Anonymkode: f8562...4cb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #136 Del Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.04): Takk og lov for naturlig evolusjon. Det sier seg vel egentlig selv at hvis menn med små peniser ikke får reprodusert seg vil utvalget av små peniser bli mindre i neste generasjon osv. Noen bryr seg ikke om penisen til partneren i det hele tatt og dem om det, men de aller fleste har en eller annen formening om hva de minimum ønsker å ha (såfremt de vil ha et aktivt sexliv). 8 cm hadde for meg vært uaktuelt - selv med en sleeve. Jeg har unngått å gå videre i dating med menn som har 8-11 cm lange peniser da de rett og slett ikke vil passe meg eller vil kunne tilfredsstille mine behov på det dobbelte. Det vaset om at 2 fingre og klitoris er nok er bare en midlertidig fiks. Det gir ikke full tilfredsstillelse for de aller fleste. Jeg kan fint ha 8-10 orgasmer på rad, men jeg vil ikke bli tilfredsstilt før jeg får en skikkelig penis. Noen har vaginisme eller har blitt utsatt for overgrep slik at de ikke vil ha et sexliv og det er helt fint. Håper deres behov blir tilfredsstilt, men ikke av besserwissere som tror de er fasiten på alle kvinners tilfredsstillelse (til og med uten erfaring)! Anonymkode: 96e52...6e1 Vi får håpe for din del at du aldri får en gutt med liten penis. Eller er det kanskje akkurat det vi skal håpe på? Anonymkode: 247bf...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå