AnonymBruker Skrevet 19. november #41 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): "Greit du ikke orker sex, men synes i det minste du kan suge meg eller runke meg, er det så mye å be om, lizzm?" Anonymkode: 70788...c53 Vanskelig å vite hvordan jeg skal reagere på dette. Det var ikke noe jeg syntes var kjekt å gjøre. Det føltes enormt ydmykende på den tiden og litt "bestialsk" å være så svak at jeg spurte om utløp for trangen fremfor å holde ut. Jeg visste heller ikke årsaken, så fra min side så forsvant plutselig lysten pga grunn A, B eller C. Så jeg prøvde å fikse A, B og C, men da kom bare neste osv. I denne perioden så spurte jeg om å "bli gjort" 2 ganger med 3 måneders mellomrom, og følte meg ganske kvalm etterpå. Jeg syntes selv det var mye å be om, men jeg prøvde jo å finne kompromiss uten å egentlig få noen respons. Kanskje det er mye å be om å "bli gjort" en gang i måneden, men nå er ikke dette akkurat noe menn diskuterer seg imellom. Så jeg vet egentlig ikke. Anonymkode: 1d85b...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #42 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Følte meg litt frekk som var så hard mot deg i sta, forstår at det er vanskelig situasjon å være i. Likevel, det at det er vanskelig, gjør ikke at du har rett. Det er ingen rettferdighet her i livet. Livet er hardt vondt og vanskelig. Økt kommunikasjon er ikke nøkkelen. Heller ikke det å slutte å vise hensyn til seg selv. Snarere tvert i mot, vil noen si, og jeg er i så fall enig. Kvinner tenner ikke på å snakke om alt (selv om de sier de gjør det). Kvinner tenner ikke på å bli dullet med og at noen gjør husarbeid (selv om de sier de gjør det). Er kvinne selv, og har hatt kvinnelige partnere, så har testet dette, opp og i ned og i mente. For å tenne en kvinne må man rett og slett lære seg hvordan dette gjøres uten å spørre henne, og så bare gjøre det. Anonymkode: 2eb62...a0c Når jeg skriver økt kommunikasjon så er det for min egen del, ikke for å gjøre damen kåtere. Poenget er at hvis en partner har mangel på lyst, uansett grunn, så burde man fortelle dette direkte og ikke peke vekk fra problemet. Jeg hadde fint akseptert hva enn hun hadde kommet med, bare det var gjort i en tydelig samtale og ikke med avfeiende grunner. Hvis hun sa at hun bare ikke klarte å bli tent, så hadde jeg godtatt dette. Men når det heller blir sagt at hun ikke klarer å bli tent på grunn av (fikselig problem her), så er det ganske annerledes. Ingen garanti for at menn bare aksepterer det, men dette er fra eget ståsted. Når man blir fortalt at noe er grunnen, man fikser grunnen, så deretter kommer en ny grunn, så føles det litt tragisk. Blir liksom en konstant sirkel av tvil og usikkerhet, uten noe svar. Målet mitt med innleggene var bare for å ta opp hvilken situasjon som ødela tiltrekning for meg, ikke hvordan gjøre damen kåtere. At kvinner ikke tenner på selve husarbeidet er ganske åpenbart, men hvis hun sier at lysten mangler pga lite overskudd, så føler jeg for å høre på henne fremfor å trekke egne konklusjoner. Vet at tenningsmønster er mystisk selv for kvinner, er ikke veldig rett frem og kan gi kvinner like mye fortvilelse som mannen. Løsningen er bare ikke å la vær å formidle dette eller holde samtale. Anonymkode: 1d85b...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå