Gå til innhold

Jobbe medleverturnus med familie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hello.

Er det noen her som har familie, små barn og jobber medleverturnus? 

Jeg er så metta på hamsterhjulet, og sitter i tillegg fast i en jobb med ekstremt dårlig arbeidsmiljø. Jeg må ut. Har sett noen stillinger om medleverturnus og har noen spørsmål.

* føler du at du er mye vekk fra familien, eller føler du at du har mye fri?

* hvor ofte jobber du og hvor ofte har du fri?

* hva har du i lønn før skatt? har du en bachelor.

Takker for alle svar.

Anonymkode: 0981c...25e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber medleverturnus 3/7-4/7 og har barneskolealder.  Jeg er ikke sammen med barnefar og han har samvær med barna når jeg er på jobb. Jeg elsker å jobbe i turnus, og føler jeg får langt mer kvalitetstid med barna ved å jobbe slik. Det meste av praktiske gjøremål er unnagjort før barna kommer hjem, slik at jeg kan fokusere mer på å kun være med dem. Tjener 650.000,-

Anonymkode: 82192...d46

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg jobber medleverturnus 3/7-4/7 og har barneskolealder.  Jeg er ikke sammen med barnefar og han har samvær med barna når jeg er på jobb. Jeg elsker å jobbe i turnus, og føler jeg får langt mer kvalitetstid med barna ved å jobbe slik. Det meste av praktiske gjøremål er unnagjort før barna kommer hjem, slik at jeg kan fokusere mer på å kun være med dem. Tjener 650.000,-

Anonymkode: 82192...d46

Takk for svar!

Hvordan er det med søvn og pauser de periodene du er på jobb?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber medlever. 3-7-4-7. Har to timer egentid hver dag og har 8 timer søvntid, men det må legges inn personlig hygiene i denne tiden, så det blir ikke mer enn kanskje 7 timer søvn hver natt. 

Han liker å ha lange friperioder, og trives med slike langvakter, men synes det er vanskelig med for lite søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulven skrev (4 timer siden):

Mannen jobber medlever. 3-7-4-7. Har to timer egentid hver dag og har 8 timer søvntid, men det må legges inn personlig hygiene i denne tiden, så det blir ikke mer enn kanskje 7 timer søvn hver natt. 

Han liker å ha lange friperioder, og trives med slike langvakter, men synes det er vanskelig med for lite søvn. 

Takk for svar ☺️ har dere barn? Har han mulighet for å være hjemme i løpet av disse to timene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Takk for svar ☺️ har dere barn? Har han mulighet for å være hjemme i løpet av disse to timene?

Nei vi har bare voksne barn. Han har lov til å dra fra jobben i de to timene han har hviletid hadde vi bodd nært nok, men stort sett blir den tiden brukt til å hente krefter for det er krevende tak med en slik jobb. Natta derimot må han være på huset, da man må være disponibel tilfelle en krise som går ut over det nattevaktene klarer å ta hånd om.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hello.

Er det noen her som har familie, små barn og jobber medleverturnus? 

Jeg er så metta på hamsterhjulet, og sitter i tillegg fast i en jobb med ekstremt dårlig arbeidsmiljø. Jeg må ut. Har sett noen stillinger om medleverturnus og har noen spørsmål.

* føler du at du er mye vekk fra familien, eller føler du at du har mye fri?

* hvor ofte jobber du og hvor ofte har du fri?

* hva har du i lønn før skatt? har du en bachelor.

Takker for alle svar.

Gjør det ikke selv men er oppvokst med at min far var vekke 4 mnd på sjøen avbrutt av 4 mnd hjemme osv osv

Når han var hjemme tok han alt, og da mener jeg alt husarbeid, oppfølging av oss barna (er hjemme skolert) nesten hele fri perioden (han hadde 1 uke i starten og 1 uke i slutten av friperioden som var hans i tillegg jobbet han litt for å få inn mer penger når han følte han hadde kapasitet til det.

Anonymkode: dd0b4...93b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...