Maskinfører Skrevet 22. november #61 Del Skrevet 22. november Hunden til mine nå avdøde foreldre fikk 4-5 turer om dagen var veldig vanskelig og gå tur med henne for hun Vimsa så fælt også skulle hun stå lenge på ett sted også var det ned i grøfta og finne en halvspist pølse og en epleskrott så fant hun en tyggis hun skulle skrape løs og spise og kose seg meg hun var snål Ronja het hu ❤️🐕🦺🐶 nå har hun hvilt i 21 år ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #62 Del Skrevet 23. november Jobber hjemmefra, så ingen faste klokkeslett. Samme "rutine" i helger. Har en selskapshund som gjerne koser lenge i senga om morgenen. ❤️ 15-60 min når vi står opp, avhengig av hvor lenge vi sover og når jeg har første møte. Hunden styrer selv hvor vi går, blir mer snusing enn gåing. 10-30 min rundt lunsj. Mer gåing enn snusing fordi jeg trenger å røre litt mer på meg. 30-60 min rundt middag. Mer snusing igjen, ofte går vi til steder der jeg kan slippe hunden løs og den kan løpe og herje litt. 5-30 min før vi legger oss. Ellers ut i løpet av dagen ved behov (hunden sier ifra selv), og 1-3 økter med 5-30 min leking og/eller klikkertrening. Har mer fokus på at hunden skal få brukt nesa og hodet enn hvor langt og lenge vi går. Jeg kan gjerne leke lenge i stua, men er ikke i god nok fysisk form (enda) til lange turer i fjell og på ski. Valgte derfor en liten selskapshund som passer mitt nivå av aktivitet i hverdagen nå, og så kan vi øke sammen etter hvert. Anonymkode: e86a4...10a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå