AnonymBruker Skrevet 5. desember #41 Del Skrevet 5. desember USA uten tvil. Anonymkode: 2499e...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5. desember #42 Del Skrevet 5. desember Er ganske bereist, og hadde jeg kunnet ta med barn og foreldre så hadde jeg valgt Asia. Muligens nord i Vietnam. Ellers er jeg blitt mer og mer glad i Norge etter å ha reisy mye, så mulig bare bytta by der.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #43 Del Skrevet 5. desember Osaka, Tokyo, Seoul eller Busan Anonymkode: 2b535...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #44 Del Skrevet 6. desember Jeg har reist ganske mye, men ville valgt å bosette meg på solkysten i Spania. Der er det trygt, massevis av muligheter for opplevelser, klimaet er fantastisk og det er god tilgang på helsetjenester og andre ting som gjør det veldig fristende å bosette seg der. Det kommer vi nok også til å gjøre etterhvert. Anonymkode: 56288...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå