Gå til innhold

jeg vil ha baby


Gjest Binna

Anbefalte innlegg

Wææ, jeg føler meg som en liten jentunge ved tanken.. men jeg vil ha baby, nå, snart!

Jeg har lest et sted at jeg bør begynne å ta folat. Hva er egentlig det? og hvor får jeg kjøpt det?

Er det flere ting jeg må passe på?

Jeg røyker ikke , drikker nesten ikke alkohol, har begynt å trene litt.. Jo, og har samboer som også er klar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert på dette, men du kan ta gravitamin som du får på apoteket. Den inneholder alt du trenger av vitaminer også forlat. Forlaten gjør at sjansen for ryggmargsbrokk minker. Ellers er det nok bare å leve som før, sunt og ta var på seg selv.

Lykke til!

Er ikke en gang i prøvefasen enda jeg, men snart kommer jeg dit. I mellomtiden håper jeg på et lite uhell, slik at jeg slipper å planlegge det så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok vitaminer og frisk luft, sunn mat og masse positive tanker!

Man blir vistnok lettere gravid om man tenker positivt. Driver og tester det ut nå! :)

Hvis du virkelig vil holde oversikt kan du jo følge med på kroppstemperatur og konsistens på utflod.

:) Heh - jeg er så klar for baby at jeg har helt vondt i magen. Håper ikke jeg skiller ut så mye stresshormoner at jeg ikke blir gravid pga det - går det an??

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok vitaminer og frisk luft, sunn mat og masse positive tanker!

Man blir vistnok lettere gravid om man tenker positivt. Driver og tester det ut nå! :)

Hvis du virkelig vil holde oversikt kan du jo følge med på kroppstemperatur og konsistens på utflod.

:) Heh - jeg er så klar for baby at jeg har helt vondt i magen. Håper ikke jeg skiller ut så mye stresshormoner at jeg ikke blir gravid pga det - går det an??

Lykke til!

Slutt å tenk på det. Da går det fortere.

Vi hadde prøvd i over et halvt år. Jeg gav opp og tenkte at det skjer nok ikke likevel. Og vips! Så var jeg gravid. :) Nå er det bare to uker igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...