AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Del Skrevet 12. november Dritt på dritt på dritt.. Jeg mistet min stefar for 2år siden av lungekreft, to mnd etter flyttet mamma 4 timer unna meg til exkjæresten hennes som traumatiserte hele barndommen min med psykisk og fysisk vold mot meg og mamma. Før hun flyttet, pakket hun ned alt i leiligheten i esker og flyttet uten noenting. Dette var en flott og kjærlig stefar jeg hadde i livet mitt som sparte på så utrolig mye fint. Jeg har en hel koffert med kun frimerker som var hans største hobby og som han brukte utrolig mye tid på. Har sett mamma to ganger siden hun flyttet, og jeg har vel aldri følt meg mer alene enn jeg gjør nå. Men jeg tok med " lasset " hun satt fra seg i leiligheten og tok vare på det meste etter min stefar. Nå krever hun altså at jeg skal sende alt av hans verdier, fordi hun trenger penger. På farsdagen synes hun jeg var ufordragelig og urettferdig, fordi jeg ikke sendte kjæresten hennes en gratulasjon på farsdagen, og halvparten av utsagnene hennes så skjønner jeg ingenting hvor kommer fra og hvorfor hun er så urettferdig mot meg. Etter min barndom har jeg fått senskader som flink pike syndrom, ptsd og personlighetsforstyrrelse. Jeg har alltid gjort alt for henne, for det er slik det alltid har vært, ellers har det blitt straff. Jeg lider alene uten noen annen familie, og nå vet jeg virkelig ikke mine arme råd. Jeg vil da jo aldri ha sendt tingene etter min stefar til henne for at hun skal få penger. Men så er jeg så redd for å si nei til henne, for hun viser ingen forståelse. Hva skal jeg gjøre ?? Anonymkode: d1496...0bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #2 Del Skrevet 12. november Hvem arvet etter din stefar? For om det var din mor så er tingene strengt tatt hennes, da tar du kontakt med advokat som kan kontakte din mor for deg eller sier at hun kan hente tingene da og da. Du er på ingen måte ansvarlig for å ordne levering. Om det kun er ting med affelsjonsverdi så er det jo ikke penger i det uansett. Så med andre ord, hva slags ting og hvem har arvet. Anonymkode: 87602...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Del Skrevet 12. november For øvrig så har du en rævva mor og jeg anbefaler å utvide nettverk med venner, kolleger eller kanskje med andre gjennom felles interesser. Anonymkode: 87602...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #4 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem arvet etter din stefar? For om det var din mor så er tingene strengt tatt hennes, da tar du kontakt med advokat som kan kontakte din mor for deg eller sier at hun kan hente tingene da og da. Du er på ingen måte ansvarlig for å ordne levering. Om det kun er ting med affelsjonsverdi så er det jo ikke penger i det uansett. Så med andre ord, hva slags ting og hvem har arvet. Anonymkode: 87602...650 Nei, altså hun forlot alt da, Jeg kunne " bare ta " det. Også har det ikke vært snakk om noe før nå, hvor hun da ønsker hele frimerkesamlingen han hadde som er av litt verdi. Ts Anonymkode: d1496...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #5 Del Skrevet 12. november Hadde bare gått no contact med henne altså. Du har det bedre uten en energivampyr som konstant tar dårlige avgjørelser, i livet ditt. Hadde ikke gitt henne tingene. Hun får gå rettens vei for de. Hvorfor skal du frivillig sende ting som er minner etter en god foreldrefigur? god klem til deg. Husk at du er verdifull 🫶 (ps..sto ikke alder, men regner med at du er over 18. Flytt, og ikke gi adressen til din mor) Anonymkode: 821bf...0c8 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #6 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, altså hun forlot alt da, Jeg kunne " bare ta " det. Også har det ikke vært snakk om noe før nå, hvor hun da ønsker hele frimerkesamlingen han hadde som er av litt verdi. Ts Anonymkode: d1496...0bc «Nei mamma. Du sa jeg kunne ta tingene, og jeg har tatt vare på det jeg ønsker å beholde. Du kan ikke ta tilbake noe du har gitt bort.» Anonymkode: f60ca...859 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #7 Del Skrevet 12. november ✨Ting som aldri skjedde ✨ Anonymkode: f3bdc...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #8 Del Skrevet 12. november Moren din har antagelig ptsd, hun også. Muligens lever hun under fysisk og psykisk vold, og du bør vurdere å melde fra. et viktig spørsmål her er hvem som arvet din stefar. Forelå det et testamente eller livsarvinger, er et skifte gjennomført? Anonymkode: 820ef...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 12. november #9 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, altså hun forlot alt da, Jeg kunne " bare ta " det. Også har det ikke vært snakk om noe før nå, hvor hun da ønsker hele frimerkesamlingen han hadde som er av litt verdi. Ts Anonymkode: d1496...0bc Hadde han ingen familie igjen? Var de gift? Hadde han testamente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #10 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (53 minutter siden): ✨Ting som aldri skjedde ✨ Anonymkode: f3bdc...10a Så naiv du er til verden om du tror at slike ting ikke skjer. Anonymkode: 06e77...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå