Gå til innhold

Sex med andre menn enn mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 14.17):

Jeg nekter å tro at kg's brukere på noen måte gjenspeiler samfunnet. Jeg påstår at det for de aller aller fleste menn er totalt utenkelig å dele dama si med andre. Og hvis det skal gjøres så må det bli med en annen dame. Det blir spekulasjoner, men jeg tror de forbausende mange trådene her er opprettet av de samme brukerne og de fleste, kanskje alle, damene som skriver og sier de tenner på dette er menn.

Det er mine fordommer mot dette og de tror jeg er riktige. ;)

Anonymkode: a83cd...9e2

KGs brukere speiler på ingen måte samfunnet. Det er en ganske så homogen ansamling av kvinner her. Og de mennene som er her er enten her for en god latter og å trolle eller så er det ultrasimper i godt voksen alder.

Anonymkode: 8ac90...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

KGs brukere speiler på ingen måte samfunnet. Det er en ganske så homogen ansamling av kvinner her. Og de mennene som er her er enten her for en god latter og å trolle eller så er det ultrasimper i godt voksen alder.

Anonymkode: 8ac90...b4b

Skriver under på denne.

Anonymkode: 29c55...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For meg handler det om at jeg tenner på at hun har lyst på sex og viser kåthet uten at det er kjærlighet involvert, men bare lyst. 

Anonymkode: 0f36b...07c

Akkurat slik for meg også !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 19.38):

Kort fortalt. Mannen og jeg har vært sammen i 25år, gift i 19. 3 barn, et fint ekteskap og samarbeid i hjemmet med barn, skole, jobb og det daglige kjøret. 

Det romantiske og sexlivet er også godt i mitt hode selv om frekvensen er vesentlig lavere enn for 15-10 år siden.

Han luftet en tanke der vi lå i senga en kveld. Han ønsket å dele meg med andre menn. Gi meg total frihet, mens han holder seg trofast. Han ønsker å brekke opp rutiner og gjøre sexen vår mer kinky, som han sa.

Jeg må si at denne forespørselen tok meg på senga, men etter å ha tullet bort svaret mitt og fortalt at det ikke er noe for meg, så har jeg tenkt mer på dette, og tanken er ganske så pirrende. Jeg har tross alt ikke hatt en annen mann på over 25år, og kun 2 i tillegg til mannen min gjennom et halvt liv. 

Har ikke sagt dette til han, men hvordan gå frem her hvis jeg ønsker å gjennomføre dette? Vil selvsagt fortelle han alt hvis dette gjennomføres. Noen som har gjort dette eller fått liknende tilbud? Er det gamle flammer fra ungdomstiden, kolleger, folk på nett eller ut på byen som gjelder i jakten på en aktuell kandidat? Jeg tenker det beste ville vært med en som ikke har tilknytning til noen av oss. En annen by enn hjembyen, ferie eller på jobbreise. Er vel tross alt risiko for sjalusi, følelser som settes i gang, uventet forelskelse og drama hvis man går denne veien.

Fortalte om forslaget til min nærmeste venninne og hun syntes dette var rart, men virket samtidig litt misunnelig på tilbudet jeg har fått😊 Jeg så det på henne.

Hva ville dere ha gjort i samme situasjon? Sprø tanke, men vi har jo bare ett liv. Om 5 år så er vil ikke dette være like aktuelt kanskje, man blir jo ikke yngre med årene.

Anonymkode: c397e...7ae

Hun har sex med en annen mann, satt en gang på nabo rommet å hørte på at hun hadde sex, det var opphissende😛 etter han dro gikk jeg på rommet, hun lå dær ny pult å rød lett. Fikk sleiket på henne en orgasme til å jeg var nr 2 som kom inni henne.

Vi har gjort det flere ganger å vi liker det begge, jeg er trofast.

Anonymkode: e7030...c4a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 14.17):

Jeg nekter å tro at kg's brukere på noen måte gjenspeiler samfunnet. Jeg påstår at det for de aller aller fleste menn er totalt utenkelig å dele dama si med andre. Og hvis det skal gjøres så må det bli med en annen dame. Det blir spekulasjoner, men jeg tror de forbausende mange trådene her er opprettet av de samme brukerne og de fleste, kanskje alle, damene som skriver og sier de tenner på dette er menn.

Det er mine fordommer mot dette og de tror jeg er riktige. ;)

Dum fordom å ha. Dine venner merker nok dine holdninger, og vinger derfor å ikke dele særlig med deg.

Jeg har venner som swinger, er cuckold, hotwife, polyseksuelle og polyamorøse. Dette er folk i helt normale yrker med barn, hytte og som bare ikke deler slike ting med de fleste.

Cluet med alt som har med åpne relasjoner er etter min erfaring god og åpen kommunikasjon hele veien. 

Selv har jeg mange gode erfaringer med meg i sekken 😊

Anonymkode: 364f8...2e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden noen har tatt seg bryet med å åpne en "gammel" tråd så lurer jeg på hvordan dette har gått. Har TS og partner satt dette ut i livet og hvilke erfaringer har de fått? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det slik at «jeg kan» ha sex med andre menn, typen kan vel egentlig ha det han også men han er ikke så opptatt av det, men heller nok mer over til å tenne på at jeg har eller kan ha sex med andre menn. Egentlig er det veldig fint for meg da jeg har stor seksuell appetitt(til tider kan jeg føle meg nær nymfoman og jeg elsker å ha den der kriblende lysten i meg) likeså er jeg en flørtende person og dette ga meg stadig trøbbel i yngre år med sjalu partner og ustabile forhold samt rykte om å være «enkel» men heldigvis fant jeg typen som liker den delen av meg også. Nå et jeg forholdsvis voksen og av praktiske årsaker blir det vel ganske sjelden jeg gjør de store sprellene men «jeg kan» og vi har en jeg møter en gang i plant eller at han kommer til oss, og det funker veldig fint for oss😊

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (På 13.11.2024 den 10.53):

Kanskje han tenner på cuckholding? La han bli med å se du har sex med andre, eller når du kommer hjem så må han slikke musa di med en annens sperm i😏

Hva er det du oppfordrer til da? At hun skal pule fremmede uten kondom? Da får hun heller ta vare på det brukte kondomet og gi til mannen hvis han liker å slurpe sperm 🤮

Anonymkode: 8afc0...4c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 19.38):

Kort fortalt. Mannen og jeg har vært sammen i 25år, gift i 19. 3 barn, et fint ekteskap og samarbeid i hjemmet med barn, skole, jobb og det daglige kjøret. 

Det romantiske og sexlivet er også godt i mitt hode selv om frekvensen er vesentlig lavere enn for 15-10 år siden.

Han luftet en tanke der vi lå i senga en kveld. Han ønsket å dele meg med andre menn. Gi meg total frihet, mens han holder seg trofast. Han ønsker å brekke opp rutiner og gjøre sexen vår mer kinky, som han sa.

Jeg må si at denne forespørselen tok meg på senga, men etter å ha tullet bort svaret mitt og fortalt at det ikke er noe for meg, så har jeg tenkt mer på dette, og tanken er ganske så pirrende. Jeg har tross alt ikke hatt en annen mann på over 25år, og kun 2 i tillegg til mannen min gjennom et halvt liv. 

Har ikke sagt dette til han, men hvordan gå frem her hvis jeg ønsker å gjennomføre dette? Vil selvsagt fortelle han alt hvis dette gjennomføres. Noen som har gjort dette eller fått liknende tilbud? Er det gamle flammer fra ungdomstiden, kolleger, folk på nett eller ut på byen som gjelder i jakten på en aktuell kandidat? Jeg tenker det beste ville vært med en som ikke har tilknytning til noen av oss. En annen by enn hjembyen, ferie eller på jobbreise. Er vel tross alt risiko for sjalusi, følelser som settes i gang, uventet forelskelse og drama hvis man går denne veien.

Fortalte om forslaget til min nærmeste venninne og hun syntes dette var rart, men virket samtidig litt misunnelig på tilbudet jeg har fått😊 Jeg så det på henne.

Hva ville dere ha gjort i samme situasjon? Sprø tanke, men vi har jo bare ett liv. Om 5 år så er vil ikke dette være like aktuelt kanskje, man blir jo ikke yngre med årene.

Anonymkode: c397e...7ae

Grip sjansen. På tide å skille mellom sex og kjærlighet. Det viktigste i kjærligheten er ærligheten. Er man ærlig, kan man stort sett gjøre hva man vil synes jeg. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 19.42):

Har han dårlig samvittighet for at han har vært utro sjæl? Eller orker han ikke å sex nå?

Anonymkode: a0634...d86

Hvor får du slike ideer fra????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg chatter med fler par fra 30 år til 60 år som har regelmessig en ekstra mann der. Men dei er alltid i lag, ingen singel meating. Det er jo spennende og krydder for alle det. Er nok bare litt utfordrende å finne en som ikke er en som springer fra hus til hus og bare gjør sitt og reiser igjen. Det må være god kommunikasjon der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en party pooper, men min mann kom med et tilnærmet likt forslag. Jeg takket nei.

Sannheten kom frem lenge etterpå. Han var utro på det tidspunktet…

Anonymkode: 3983b...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 12.44):

Dum fordom å ha. Dine venner merker nok dine holdninger, og vinger derfor å ikke dele særlig med deg.

Jeg har venner som swinger, er cuckold, hotwife, polyseksuelle og polyamorøse. Dette er folk i helt normale yrker med barn, hytte og som bare ikke deler slike ting med de fleste.

Cluet med alt som har med åpne relasjoner er etter min erfaring god og åpen kommunikasjon hele veien. 

Selv har jeg mange gode erfaringer med meg i sekken 😊

Anonymkode: 364f8...2e1

Jeg har ingen spesielle holdninger. Jeg sier bare at de færreste menn ønsker å dele dama si. Det er evolusjonært ulogisk og derfor heller ikke en egenskap som er veldig vanlig. Noen finnes det likevel og en del av dem er i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ingen spesielle holdninger. Jeg sier bare at de færreste menn ønsker å dele dama si. Det er evolusjonært ulogisk og derfor heller ikke en egenskap som er veldig vanlig. Noen finnes det likevel og en del av dem er i denne tråden.

Forklar.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (33 minutter siden):

Forklar.

Det er ikke jeg som har skrevet det du ønsker forklaring på, men er ikke det ganske innlysende? De færreste menn ønsker vel å bruke ressurser på å oppfostre andre menns barn?

Anonymkode: 1eb08...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke jeg som har skrevet det du ønsker forklaring på, men er ikke det ganske innlysende? De færreste menn ønsker vel å bruke ressurser på å oppfostre andre menns barn?

La oss anta at du/dere har rett.

Hvordan vet vi at dette er evolusjonært og ikke kulturelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Snok1 skrev (39 minutter siden):

La oss anta at du/dere har rett.

Hvordan vet vi at dette er evolusjonært og ikke kulturelt?

Det VET jeg ikke, men virker plausibelt. Jeg er vel heller tilbøyelig til å tro at det er kulturell påvirkning som får menn til å forsørge og oppdra andre menns avkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det VET jeg ikke, men virker plausibelt. Jeg er vel heller tilbøyelig til å tro at det er kulturell påvirkning som får menn til å forsørge og oppdra andre menns avkom.

På hvilken måte da? 

Anonymkode: 12bf8...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du antar, altså. OK, ingen kunnskap å trekke på her. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (På 6.4.2025 den 8.38):

❤️kjærligheten er ærligheten❤️

Det burde vært strikket som et bilde, og hengt opp over senga🥰 
Jeg gir deg 4 S`er for denne.. Du er Søt, Smart, Sexy og Superdeilig🤭

Jo dette kan læres.. les hva partnere gjør i Hotwife, Cuckold og swinger.. De vedlikeholder kjærligheten med ærligheten og motsatt. De viser respekt, elskverdighet og omsorg for hverandres nytelse. Og tenk.. de er helt normale mennesker, for "Grådighet" i sex er en del av de 7 dødssynder❣️

Endret av Bamseklemmer
Nødvendig og viktig oppdatering..
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...