Gå til innhold

Sex med andre menn enn mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt. Mannen og jeg har vært sammen i 25år, gift i 19. 3 barn, et fint ekteskap og samarbeid i hjemmet med barn, skole, jobb og det daglige kjøret. 

Det romantiske og sexlivet er også godt i mitt hode selv om frekvensen er vesentlig lavere enn for 15-10 år siden.

Han luftet en tanke der vi lå i senga en kveld. Han ønsket å dele meg med andre menn. Gi meg total frihet, mens han holder seg trofast. Han ønsker å brekke opp rutiner og gjøre sexen vår mer kinky, som han sa.

Jeg må si at denne forespørselen tok meg på senga, men etter å ha tullet bort svaret mitt og fortalt at det ikke er noe for meg, så har jeg tenkt mer på dette, og tanken er ganske så pirrende. Jeg har tross alt ikke hatt en annen mann på over 25år, og kun 2 i tillegg til mannen min gjennom et halvt liv. 

Har ikke sagt dette til han, men hvordan gå frem her hvis jeg ønsker å gjennomføre dette? Vil selvsagt fortelle han alt hvis dette gjennomføres. Noen som har gjort dette eller fått liknende tilbud? Er det gamle flammer fra ungdomstiden, kolleger, folk på nett eller ut på byen som gjelder i jakten på en aktuell kandidat? Jeg tenker det beste ville vært med en som ikke har tilknytning til noen av oss. En annen by enn hjembyen, ferie eller på jobbreise. Er vel tross alt risiko for sjalusi, følelser som settes i gang, uventet forelskelse og drama hvis man går denne veien.

Fortalte om forslaget til min nærmeste venninne og hun syntes dette var rart, men virket samtidig litt misunnelig på tilbudet jeg har fått😊 Jeg så det på henne.

Hva ville dere ha gjort i samme situasjon? Sprø tanke, men vi har jo bare ett liv. Om 5 år så er vil ikke dette være like aktuelt kanskje, man blir jo ikke yngre med årene.

Anonymkode: c397e...7ae

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han dårlig samvittighet for at han har vært utro sjæl? Eller orker han ikke å sex nå?

Anonymkode: a0634...d86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sikker som jeg kan bli på at han ikke har vært utro. Han får knapt med seg andre damer og jeg er visstnok stjerna hans.
Det er nok min «skyld» at frekvensen har dalt. Barn tar mye energi, overgangsalder og tidsklemma.

Har orker så absolutt fortsatt mye i senga😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si at det virker litt kjølig og kaldt. Nesten litt naturstridig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kort fortalt. Mannen og jeg har vært sammen i 25år, gift i 19. 3 barn, et fint ekteskap og samarbeid i hjemmet med barn, skole, jobb og det daglige kjøret. 

Det romantiske og sexlivet er også godt i mitt hode selv om frekvensen er vesentlig lavere enn for 15-10 år siden.

Han luftet en tanke der vi lå i senga en kveld. Han ønsket å dele meg med andre menn. Gi meg total frihet, mens han holder seg trofast. Han ønsker å brekke opp rutiner og gjøre sexen vår mer kinky, som han sa.

Jeg må si at denne forespørselen tok meg på senga, men etter å ha tullet bort svaret mitt og fortalt at det ikke er noe for meg, så har jeg tenkt mer på dette, og tanken er ganske så pirrende. Jeg har tross alt ikke hatt en annen mann på over 25år, og kun 2 i tillegg til mannen min gjennom et halvt liv. 

Har ikke sagt dette til han, men hvordan gå frem her hvis jeg ønsker å gjennomføre dette? Vil selvsagt fortelle han alt hvis dette gjennomføres. Noen som har gjort dette eller fått liknende tilbud? Er det gamle flammer fra ungdomstiden, kolleger, folk på nett eller ut på byen som gjelder i jakten på en aktuell kandidat? Jeg tenker det beste ville vært med en som ikke har tilknytning til noen av oss. En annen by enn hjembyen, ferie eller på jobbreise. Er vel tross alt risiko for sjalusi, følelser som settes i gang, uventet forelskelse og drama hvis man går denne veien.

Fortalte om forslaget til min nærmeste venninne og hun syntes dette var rart, men virket samtidig litt misunnelig på tilbudet jeg har fått😊 Jeg så det på henne.

Hva ville dere ha gjort i samme situasjon? Sprø tanke, men vi har jo bare ett liv. Om 5 år så er vil ikke dette være like aktuelt kanskje, man blir jo ikke yngre med årene.

Jeg kjenner lit til 2 par som har det slik. Et i Dammen og et i Bergen.  begge pr møtte han sammen først og e koste alle 3. Senere ble det slik at hun dro ofte til han , men de har dialog. Så for de fungerer det. 

Men det bør drøftes god først og det kan også være noen fallgruver. Så dere må være sikre og jeg tror det er best om han kjenne den andre.

Tenk dere godt om og lykke til

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vet dem der dette har blitt brukt for å kunne komme ut av et forhold med hodet hevet. Få partner å ha sex med andre, å så gå. 

Kjenner dem som lever i åpne forhold og er swingers, men er noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er erfarne mannlige "enhjørninger" på nett.

Vil anbefale kondom og ta et kjemitreff først! 

Anonymkode: 364f8...2e1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å prøve, tenker jeg. Kan nok spice opp skikkelig. Kunne ønske meg noe av det samme. Må finne en spennende kar, da? 

Men ikke avskriv sexlivet om 5 år? 🤞🤞🤞

Anonymkode: d32c5...0e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp litt forsiktig igjen, enten på senga før sex, hvor dere koser før dere er i gang og er opphisset. Det var jo han, som brakte det på banen, og når du lo det bort så må jo nesten du ta opp tråden igjen, når du nå synes det er en pirrende tanke. Oppdater gjerne litt om hvordan det går☺️

Anonymkode: 781c1...774

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig m den over, dette er spennende. Men kan ikke foreslå noe sånt for mon mann, han hadde ikke tålt det. Så du er heldig. 

Anonymkode: d32c5...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på det samme. Når kona har blitt forsøkt sjekket opp har det tent meg veldig. Så det har blitt en fantasi for meg og oss. Brukes ofte før og under sex. Om vi kommer til å gå hele veien vet jeg ikke,  men tror det når anledningen byr seg.

Jeg fantaserer om at hun har en elsker, at hun møter han alene. Kanskje besøker han en hel helg. Men det er nok bare i fantasien. Det er nok mere realistisk at vi bytter på å ta henne på et hotellrom, at jeg bare ser på, eller at jeg venter i baren. Det siste er hennes ønske, så det blir nok det i tilfelle. 

Kona er flørtete og liker å kle seg sexy uten at alt synes. Truseløs under kjolen.  Strømpebukse med åpning osv. Jeg tenner max når hun går på byen sånn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg kunne foreslått hvis jeg ønsket å prøve en kjøpedame eller andre selv. Ville vært skeptisk til motivasjonen.

Anonymkode: 972ba...ef2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er jeg mann, men jeg anbefaler deg å følge opp tanken mannen din har sådd i deg. Det verste som kan skje er at du finner ut at mannen din tross alt er nok for deg. Og jeg er hellig overbevist om at du ikke vil mangle tilbud. Tror det beste valget vil være en du ikke kjenner verken privat eller i tilknytning til jobb/fritidsaktiviteter. Blir færre potensielle komplikasjoner på den måten. Lykke til! Hører gjerne i fra deg om hvordan det går etter hvert.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er mer fascinerende at folk spør om råd til sitt eget sex liv her inne.

Skulle nesten ha trodd at noen som har levd og bodd sammen i 25 år kjenner hverandre bedre enn noen anonyme brukere på et forum 😅

Når det er sagt.

Om dere har vært sammen i 25 år, ikke har et snev av sjalusi, og stoler på hverandre 100%.

Kjør på om begge har lyst, om det fungerer for dere så vil det piffe opp sex livet å gi en helt ny hverdag.

Om dere bare har et snev av sjalusi, ikke stoler på hverandre 100%, eller det er et siste krampetrekk for å hente inn et forhold?

Da bør dere absolutt ikke gjøre det, har man ikke skjønt utrykket "when the shit hits the fan" fra før, så vil dere skjønne det etterpå...

Hilsen en mann med positive erfaringer rundt det samme emnet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cervus skrev (11 timer siden):

Jeg tenner på det samme. Når kona har blitt forsøkt sjekket opp har det tent meg veldig. Så det har blitt en fantasi for meg og oss. Brukes ofte før og under sex. Om vi kommer til å gå hele veien vet jeg ikke,  men tror det når anledningen byr seg.

Jeg fantaserer om at hun har en elsker, at hun møter han alene. Kanskje besøker han en hel helg. Men det er nok bare i fantasien. Det er nok mere realistisk at vi bytter på å ta henne på et hotellrom, at jeg bare ser på, eller at jeg venter i baren. Det siste er hennes ønske, så det blir nok det i tilfelle. 

Kona er flørtete og liker å kle seg sexy uten at alt synes. Truseløs under kjolen.  Strømpebukse med åpning osv. Jeg tenner max når hun går på byen sånn.

Tror du virkelig du er komfortabel med at hun har sex med en annen mann når det kommer til stykket? 

Jeg mener dette kan ikke være enkelt å bedømme, og dere kan jo ikke vite før dere har prøvd, men likevel...

Jeg ser ikke på meg selv som en sjalu person, men å dele den jeg elsker med noen andre?

Kjenner den tanken byr meg imot så lenge jeg hadde vært i stand til det selv, for det føler jeg er en vesentlig forskjell...

Endret av Irak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han tenner på cuckholding? La han bli med å se du har sex med andre, eller når du kommer hjem så må han slikke musa di med en annens sperm i😏

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irak skrev (2 timer siden):

Tror du virkelig du er komfortabel med at hun har sex med en annen mann når det kommer til stykket? 

Jeg mener dette kan ikke være enkelt å bedømme, og dere kan jo ikke vite før dere har prøvd, men likevel...

Jeg ser ikke på meg selv som en sjalu person, men å dele den jeg elsker med noen andre?

Kjenner den tanken byr meg imot så lenge jeg hadde vært i stand til det selv, for det føler jeg er en vesentlig forskjell...

Ja, det er jeg komfortabel med.  Har prøvd det i et tidligere forhold. Den gangen var det med et par. Trekanter, firkant og mest partnerbytte. Jeg fant ut at jeg tente minst like mye på at dama hadde seg med han, som at jeg lå med kona hans. Utrolig deilig å gli inn i dama etterpå,  når hun er full av en annens sperm. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (2 timer siden):

Kanskje han tenner på cuckholding? La han bli med å se du har sex med andre, eller når du kommer hjem så må han slikke musa di med en annens sperm i😏

Jeg er nok mere på hotwife enn cuckold (som er nedverdigelse). 

Tenner på sexy og flott kone som andre har lyst på. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har han dårlig samvittighet for at han har vært utro sjæl? Eller orker han ikke å sex nå?

Tuller du?

Her tar den ene parten tak i et problemområde, og så må det være fordi han har gjort noe galt?

Hadde det fantes en garanti for at dama bare kunne gjort noe slik for sexen sin del, og det var ingen fare for forelskelse, så kunne jeg gjort det samme. Hvis hun vil så unner jeg henne egentlig det. Har ingen baktanker med det, har ingen planer om at jeg også skal ligge med andre.

Anonymkode: 85b00...d36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det hadde vært for meg om jeg ikke var aktiv deltager selv, men det beste med MMK-trekant er kanskje å se kona nyte en annen mann 🥰

Anonymkode: e1044...52c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...